Mitä keskustelulleni tapahtui yön aikana?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Sitä ei enää löydy mistään eikä minulle ole ilmoitettu että se olisi poistettu/edes ilmiannettu. Yritin vain luoda noille kahdelle tapoelupukaeille paikan mihin saisivat mennä tappelemaan niin ei tarvitsisi viattomien varaanien keskusteluja täyttää...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Huomasin muuten vasta nyt että minultakin on suljettu yksi keskustelu johon tuo kaksikko vain tuli riitelemään liittyen vain löyhästi keskustelun avaukseen. Ei sentään poistunut. En sitten tiedä mikä logiikka.
No sillä mä tuon keskustelun loinkin että voisivat öyhöttää siellä ettei muut keskustelut tahraannu niiden tappeluun...jaa a
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Pahoittelut, en varmaan muistanut laittaa sitä ilmoitustäppää kun poistin sen keskustelun! Poistettu ihan siksi, että niiden kahden ei tarvitsisi harrastaa sitä kukkotappeluaan yhtään missään; muut keskustelut olen säästänyt lähinnä siksi, että siellä on (yleensä) ollut jotain oikeaa asiaakin jossain vaiheessa. Kaunis ajatus keskittää väittely yhteen keskusteluun, mutta eiköhän jokainen tiedä, että se ei tule toteutumaan...

Jos haluatte, että toimin toisin tulevaisuudessa, niin otan vinkkejä vastaan. En ole vielä kauhean hyvä tässä moderointihommassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Pahoittelut, en varmaan muistanut laittaa sitä ilmoitustäppää kun poistin sen keskustelun! Poistettu ihan siksi, että niiden kahden ei tarvitsisi harrastaa sitä kukkotappeluaan yhtään missään; muut keskustelut olen säästänyt lähinnä siksi, että siellä on (yleensä) ollut jotain oikeaa asiaakin jossain vaiheessa. Kaunis ajatus keskittää väittely yhteen keskusteluun, mutta eiköhän jokainen tiedä, että se ei tule toteutumaan...

Jos haluatte, että toimin toisin tulevaisuudessa, niin otan vinkkejä vastaan. En ole vielä kauhean hyvä tässä moderointihommassa.
Joo ymmärrän. Mut eipä sekään tule toteutumaan että nuo yhtäkkiä oppisivat olemaan tappelematta `\_(•_•)_/`
Mut joo muuten kaikki ok, ilmoitus ja mielellään jokin perustelu olisi kiva jos joudutaan jotain poistamaan:)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Joo ymmärrän. Mut eipä sekään tule toteutumaan että nuo yhtäkkiä oppisivat olemaan tappelematta `\_(•_•)_/`
Mut joo muuten kaikki ok, ilmoitus ja mielellään jokin perustelu olisi kiva jos joudutaan jotain poistamaan:)
Tottahan tuo, valitettavasti. Ja pidän mielessä!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Tottahan tuo, valitettavasti. Ja pidän mielessä!
Jaa a, pitää varmaan kerätä kolehti argumentointi ja riitely taitokurssia varten näille:D
Ja joo hämmennys voi olla suuri, kun jotain vain yhtäkkiä katoaa eikä tiedä mitä nyt on tullut tehtyä väärin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Älä edes vastaa Skeletorin viesteihin ellei se oo sanonu sulle tai susta jotakin. Tarvi aukoa sitä turpaa jatkuvasti kummallakaan.
Itse en "auo turpaani" kirjoittaessani napakoita totuuksiani, ehkä jotkut muut tavaavat suu auki ja kuola valuen kirjoittaessaan..
 
Ylös Pohja