Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä miel olette voisko etäsuhde toimia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 54470" data-attributes="member: 303"><p>Kuten muutkin on sanonut se riippuu tosi paljon teistä ja siitä mitä suhteelta haluaa. </p><p></p><p>Itse asun eri maassa puolisoni kanssa, ja meillä tää toimii, vaikka toki mieluummin asuttaisiin yhdessä. Meillä tosin on jo useampi vuosi yhteiseloa takana ja siinä mielessä vahva pohja suhteelle. Plus tiedetään, että tää on väliaikaista, opiskelu kestää muutaman vuoden ja sitten meillä on loppuelämä aikaa. </p><p></p><p>Ollaan myös molemmat tällaisia erakoita, joten ei haittaa olla yksin :D</p><p></p><p>Oon itse aina ajatellut tän niin että hänen kanssaan oleminen joka tapauksessa tuo lähinnä vain hyviä asioita elämään, oli se sitten lähellä tai kaukana. En osaa selittää kunnolla, mutta siis jos en seurustelisi, mun elämä ei olisi kovinkaan erilaista siitä vaan puuttuisi tää ihminen. Just nyt etäsuhteessa se tarkoittaa sitä, että kävisin ihan samanlailla koulussa ja töissä ja tekisin asioita, mutta en pystyisi tekstailemaan ja soittelemaan silleen ja jakamaan näitä asioita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 54470, member: 303"] Kuten muutkin on sanonut se riippuu tosi paljon teistä ja siitä mitä suhteelta haluaa. Itse asun eri maassa puolisoni kanssa, ja meillä tää toimii, vaikka toki mieluummin asuttaisiin yhdessä. Meillä tosin on jo useampi vuosi yhteiseloa takana ja siinä mielessä vahva pohja suhteelle. Plus tiedetään, että tää on väliaikaista, opiskelu kestää muutaman vuoden ja sitten meillä on loppuelämä aikaa. Ollaan myös molemmat tällaisia erakoita, joten ei haittaa olla yksin :D Oon itse aina ajatellut tän niin että hänen kanssaan oleminen joka tapauksessa tuo lähinnä vain hyviä asioita elämään, oli se sitten lähellä tai kaukana. En osaa selittää kunnolla, mutta siis jos en seurustelisi, mun elämä ei olisi kovinkaan erilaista siitä vaan puuttuisi tää ihminen. Just nyt etäsuhteessa se tarkoittaa sitä, että kävisin ihan samanlailla koulussa ja töissä ja tekisin asioita, mutta en pystyisi tekstailemaan ja soittelemaan silleen ja jakamaan näitä asioita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä miel olette voisko etäsuhde toimia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja