Aihe vapaa Mitä olette tänään tehneet?

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olin koulussa kahdeksasta puoli yhteen, tulin bussilla kotiin, katsoin sarjoja, luin psykologiaa, nyt yritän saada aikaiseksi matikan tehtäviä mutta näköjään roikun sen sijaan varasijalla.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Maannu puolkuolleena sängyssä flunssan kourissa ja pelaillut, nyt sain vähän inspiraatiota siivota mun huonetta
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Olin aamun/aamupäivän mun vanhempien luona, enkä oikein tehny mitään ihmeellistä. Iltapäivällä ajoin kotiin, missä menikin melkein 3 tuntia, kun ei tuolla viitti ajaa kauheen lujaa. Sitten kävin kaupassa ja nyt teen ruokaa ja kuuntelen podcastia
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Nukuin puoleen päivään, sit menin sairaalaan miestä vastaan jolla oli silmäleikkaus, haahuiltiin keskustassa, nyt tulin kotiin ja laitoin kaalilaatikon uuniin.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Selannut tietokonetta, pelannut älypuhelimella ja syönyt. Eli en paljoa mitään.

Pitäisi tehdä joulusiivousta. D: Kyllä riittäisi tekemistä jos talon lattiasta kattoon siivoisi.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Olin töissä, olin valmistujaisjuhlissa ja hengailin yhden kaverin kanssa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Herättiin tytön kanssa puoli 8 aamulla, syötiin aamupalaa ja nyt katsotaan telkkarista ohjelmia👍🏻
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Tein piparitaikinan, leivoin pipareita ja siivosin hyllyistä Max Voimalle leikkimaailman.
 

Kahvikukka

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
22
Reaktioarvo
18
Maannut sängyssä lähinnä, koska korona. Hirveä tauti. No, saapahan kerrankin vaan nukkua ja pelailla yms.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Lensin takaisin ulkomailta, istuin tunteja julkisissa päästäkseni kentältä kämpille, ryntäsin sieltä sitten suoraan kokeeseen, sen jälkeen zoom-luennolle ja sen jälkeen yritin kirjottaa esseetä, mutta en vaan jaksanut enää keskittyä. Kiireinen päivä
 
Ylös Pohja