Gallup Mitä ruokaa syötte yleensä?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Teettekö ite vai syöttekö kaupan valmisruokia? Onko jotain tiettyä ruokaa, jota teette usein?
Itelläni vaihtelee, ei oo kotona ollessa oikein jaksanu nyt kokata mitään alusta asti D:
Pastaruoista pidän erityisesti, ja valmisruuista valitsen yleensä pastaruokia.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Yleensä itsetehtyä kotiruokaa, yritän vältellä valmisruokia, koska niissä on aina niin helvetisti kaikkia lisäaineita. Kaikkein eniten tykkään liharuuista, melkein mikä tahansa liha perunoitten kanssa on sellasta mitä tykkään yleensä syödä, ja pastaruokia tulee tehtyä kans paljon, etenkin jauhelihaa (tai makkaraa) tulee sekotettua sellaseen juustoiseen pastaan ja tykkään myös laittaa sekaan kukkakaalia. Lisäks oon myös kaikenlaisten sipulien suurkuluttaja, joten sipulikeitto on myös yks mun suosikki.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Syön nykyään järkyttävän huonosti kun ei jaksa tehdä mitään, elän käytännössä sokerilla. Kotona meillä rajottaa tosi erilaiset ruokavaliot, jos syödään puolison kans yhteisiä ruokia niin se on lähes poikkeuksetta perunaa/pastaa ja kalaa. Oma ruokavalio on enemmän luokkaa hernekeitto, pavut ja pakastevihannekset.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Lemppari työkaveri on onneks hyvä tekemään ruokaa ja tekee tosi vaihtelevasti kaikenlaista, söisin muuten pelkästään kananugetteja
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Teen lähestulkoon aina kotona ruuat, joskus harvoin tilaan kotiin tai käyn ulkona syömässä. Valmisruokia en syö oikeastaan koskaan. Aika paljon tulee tehtyä wokkeja ja kastikkeita (pastan/perunan/riisin kera), tofua käytän paljon.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,567
Yleensä teemme itse. Eilen teimme ison pakin makaroonilaatikkoa, kestää varmaan viikon syödä se :D
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
261
Reaktioarvo
169
Tehdään enemmän itse. Aika usein toistuvia on makaroonilaatikko, linssikeitto, kana ja riisi, lasagne sekä perunamuusi ja lihapullat. Lisukkeena yleensä höyrytettyjä tai uunissa paistettuja kasviksia (punajuurta, bataattia, parsakaalia, porkkanaa...). Aika usein kokeilen myös uusia reseptejä, mutta aika harvoin mitään teen enää toista kertaa.
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Tulee tehtyä jauhelihamakaroni sekoitusta jonkin verran, kanakastiketta ja jotain uuniruokia. Poikaystävän kanssa käydään joskus ulkona syömässä ja hänen luonaan tehdään milloin mitäkin ruokaa :)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Teen lähestulkoon aina kotona ruuat, joskus harvoin tilaan kotiin tai käyn ulkona syömässä. Valmisruokia en syö oikeastaan koskaan. Aika paljon tulee tehtyä wokkeja ja kastikkeita (pastan/perunan/riisin kera), tofua käytän paljon.
Tofu on parasta <3
Käytän ruuissani paljon sitä, tein viimeviikolla kastikkeen siitä aika ison satsin ja käytin ylijääneet nuudeliwokin tapaiseen juttuun.
Härkistä olen alkanut käyttää enemmän.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Tofu on parasta <3
Käytän ruuissani paljon sitä, tein viimeviikolla kastikkeen siitä aika ison satsin ja käytin ylijääneet nuudeliwokin tapaiseen juttuun.
Härkistä olen alkanut käyttää enemmän.
Härkis on myös hyvää, tykkään käyttää kastikkeissa sitä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Syön mitä mun vanhemmat tekkee xD
Mut joo ite jos pittäis huolehtia ruokapuoli nii söisin ihan järkyttävän huonosti
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Joskus tein kaikki ruokani ite, nykyään menee pakastealtaasta joku kasvispitsa ja jäätelöä. Lonkero korvaa ison osan ruosta, toisinaan napostelen myös paljon. Yleensä aamulla juon lakritsin makuisen proteiinijuoman kun vaikea saada aamulla alas mitään kiinteää.
 
Ylös Pohja