Syvälliset Mitä saatte tästä persoonallisuustestistä?

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Unohdin lisätä tähän että mun tulos oli INTP/loogikko, toisin sanoen hyljeksitty nörtti
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olin kolmisen vuotta sitten ISFJ-T, en ole uskaltanut kokeilla uudestaan mutta juuri eilen pohdin että voisin kokeilla. Ehkä nyt sitten yritän.

Edit: Ahaa, aivan, en ole muuttunut miksikään. Olen edelleen ISFJ-T/puolustaja. Mikäs siinä, kuvaus sopii mielestäni minuun.
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Sovittelija
INFP-T

Muistaakseni eri tulos kuin pari vuotta sitten. Mt ongelmat tehny musta "introvertimmän". Tai silleen helpommin väsyvän, ei niin aktiivisen tai puheliaan
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Enfp-t muistaakseni kun ton joskus tein, en muista mikä se oli nimeltään
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
811
Saan aina eri tuloksen, tällä kertaa virtuoosi. Aiemmin oon ollu ainaki arkkitehti, logistikko ja seikkailija.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Protagonist;

Protagonistit ovat luontaisia johtajia, täynnä intohimoa ja viehätysvoimaa. Heitä on väestöstä noin kaksi prosenttia, ja he toimivat usein poliitikkoina, valmentajina ja opettajina ja kannustavat muita menestymään ja tekemään hyvää. Luontaisen itsevarmat ja vaikutusvaltaiset protagonistit ovat ylpeitä voidessaan opastaa muita yhteistyöhön, joka antaa lähtökohdat oman itsen ja yhteisön kehittämiseen.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Vaihtelevasti INFP-T ja INTP(-T). Viimeksi (ja useammin) INFP, se kyllä kuvaakin.. no, kuvaavammin, vaikka en olekaan ihan yhtä altruistinen hyvis.
 
Ylös Pohja