Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä sä saat tästä seksuaalisen orjentaation testistä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109103" data-attributes="member: 34"><p>No siis en tiedä mut mun ymmärtääkseni tää testi toimii silleen että jos on yli 50% heteroseksuaali niin sitten se pallo on siinä laatikossa, jos on molemmat alle 50 niin on aseksuaali, jos molemmat yli 50 on biseksuaali ja jos on yli 50 % homoseksuaali niin sitten se on siinä homoseksuaali-laatikossa :D eli mulla siis koska on alle 50 toi homoseksuaalisuus niin tää testi ei ota sitä huomioon ollenkaan että siinä on ees jotai eli ei laske sitä biseksuaalisuudeks? Ja koska mul on heteroseksuaalisuus tasan 50 % niin sitte se on tossa acen ja heteron välissä, että se ei oo kumpikaan. Jos se ois alle 50 se ois Ace ja yli 50 hetero. Tytöistä tykkäämistä tää testi ei periaatteessa ota silleen huomioon koska se homoseksuaalisuus on alle 50% :D olipa hyvin selitetty mut näin se ymmärtääkseni ois.</p><p></p><p>Ton mukaan siis.... En periaatteessa olis oikein mikään noista xD vai miten sen nyt tulkitsee. Huutista sehän on siis kirjaimellisesti grayseksuaali :D vai</p><p></p><p>Toinen jännä juttu tässä testissä on juurikin se kun se tavallaan käsittelee romanttista ja seksuaalista suuntautumista yhdessä vaikka oikeastaan ne voi erota hyvinkin paljon toisistaan. Kuten mullakin oikeestaan, sillä seksuaalisesti en (useinkaan) tykkää juuri kenestäkään, mutta romanttisesti taas kyllä ihan kenestä sattuu. Joten oikeastaan ne on mulla ihan vastakkaiset, tavallaan vois yksinkertaistaen sanoa että mun sexual preference on nope ja mun romantic preference on yes :D mutta yleisesti ottaen koen ite jokseenkin turhana koko asian, ja silleen ehkä jos mun pitäs jotenki mun suuntautumista yksinkertaisesti kuvailla niin se ois varmaan jotenkuten että "en usko että ikinä kykenisin olemaa sängyssä kenenkään kanssa, mutta ihastun helposti ja sukupuolesta riippumatta". Lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109103, member: 34"] No siis en tiedä mut mun ymmärtääkseni tää testi toimii silleen että jos on yli 50% heteroseksuaali niin sitten se pallo on siinä laatikossa, jos on molemmat alle 50 niin on aseksuaali, jos molemmat yli 50 on biseksuaali ja jos on yli 50 % homoseksuaali niin sitten se on siinä homoseksuaali-laatikossa :D eli mulla siis koska on alle 50 toi homoseksuaalisuus niin tää testi ei ota sitä huomioon ollenkaan että siinä on ees jotai eli ei laske sitä biseksuaalisuudeks? Ja koska mul on heteroseksuaalisuus tasan 50 % niin sitte se on tossa acen ja heteron välissä, että se ei oo kumpikaan. Jos se ois alle 50 se ois Ace ja yli 50 hetero. Tytöistä tykkäämistä tää testi ei periaatteessa ota silleen huomioon koska se homoseksuaalisuus on alle 50% :D olipa hyvin selitetty mut näin se ymmärtääkseni ois. Ton mukaan siis.... En periaatteessa olis oikein mikään noista xD vai miten sen nyt tulkitsee. Huutista sehän on siis kirjaimellisesti grayseksuaali :D vai Toinen jännä juttu tässä testissä on juurikin se kun se tavallaan käsittelee romanttista ja seksuaalista suuntautumista yhdessä vaikka oikeastaan ne voi erota hyvinkin paljon toisistaan. Kuten mullakin oikeestaan, sillä seksuaalisesti en (useinkaan) tykkää juuri kenestäkään, mutta romanttisesti taas kyllä ihan kenestä sattuu. Joten oikeastaan ne on mulla ihan vastakkaiset, tavallaan vois yksinkertaistaen sanoa että mun sexual preference on nope ja mun romantic preference on yes :D mutta yleisesti ottaen koen ite jokseenkin turhana koko asian, ja silleen ehkä jos mun pitäs jotenki mun suuntautumista yksinkertaisesti kuvailla niin se ois varmaan jotenkuten että "en usko että ikinä kykenisin olemaa sängyssä kenenkään kanssa, mutta ihastun helposti ja sukupuolesta riippumatta". Lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä sä saat tästä seksuaalisen orjentaation testistä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja