En tiedä.Nyt on jo paha.
Trevlig resa!Haluaisin ehtii matkustaakin, ainaki Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma
Tack!Trevlig resa!
Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma
Hui, pitää olla varovainen sitten! Viime kerroilla on ollut rauhallista, mutta näköjään ajat ovat muuttuneet...Kannattaa tosiaan varoa alkuasukkaita, mutisevat epäselvällä kielellä ja heittelevät öljyttyä ja siivutettuja perunoita tuntemattomia matkailijoita kohti. Ei todellakaan mikään Trivagon mainoksiin kelpaava lomaparatiisi, sellainen yhdistelmä ISIS-Irakia ja Tiibetin vuoria..
Sinne pitäisi mennä kanssa käymään kun vaari oli päättänyt vanhoilla päivillä muuttaa sinne. On toki asunut jo 4 vuotta ainakin enkä oo saanu aikaseksi käydä.Teatterihommissa varmaan menee iso osa kesästä. Sit tietty töitä... Haluaisin ehtii matkustaakin, ainaki Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma
PötyäKannattaa tosiaan varoa alkuasukkaita, mutisevat epäselvällä kielellä ja heittelevät öljyttyä ja siivutettuja perunoita tuntemattomia matkailijoita kohti. Ei todellakaan mikään Trivagon mainoksiin kelpaava lomaparatiisi, sellainen yhdistelmä ISIS-Irakia ja Tiibetin vuoria..
Viimeinenkin sivistys kaikonnut..Hui, pitää olla varovainen sitten! Viime kerroilla on ollut rauhallista, mutta näköjään ajat ovat muuttuneet...
Taffel-villien ansa..
ja tietenkin LintsilleSeinäjoelle maatalousnäyttelyyn
Kai tiedät, että Linnanmäelle pääsee tänä vuonna ilmaiseksi ne, jotka ovat moniraskaudesta tulleet?ja tietenkin Lintsille