Aihe vapaa Mitä suunnitelmia teillä on kesälle?

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mulla on koko kesä töitä uudessa kaupungissa ja sitten pitäisi nähdä lukioaikaista kaveriporukkaa ekaa kertaa kahdeksaan vuoteen. Hui.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ajattelin käydä vähän matkustelemassa ympäri Suomea, ei ole tullut kauhean monessa kaupungissa käytyä ennen.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Yritän päästä kuntoutukseen, jos ei onnistu niin sitten varmaan etsin paniikissa töitä ja kriiseilen. Ja puolisolla on koiravauvakuume eli mahdollisesti pääsen lätkimään kusialustoja ympäriinsä.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Tuntuu jotenkin tosi kaukaiselta kesä vielä
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Ainakin Powerparkissa vois käydä ja ehkä Tallinnan laivalla tai vois heittää ihan vaan sellasen perus road-tripin. Niin ja ensin pitäs saada muutto pois alta heti kesän alussa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Aattelin pitää joku 5-6vk vuosilomaa. Suunnitelmia tosin ei vielä ole.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,565
Lasten kanssa oleilua😂 ja haluan totta kai käydä paljon uimassa ja salilla.
Haluan totta kai nähdä mun omia vanhempia ja sisaruksia sekä kavereita.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pääsen toivottavasti kesätöihin. Pittää vielä oottaa vastausta siltä joka haastatteli mua... Toki mun pappa oli ehottanu että jos en pääse nii voisin ainaski viikoksi tulla hoitamaan mummua ja se maksais mulle siitä (mummulla on MS-tauti nii tarvii aika palijon apua arjessa)
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Teatterihommissa varmaan menee iso osa kesästä. Sit tietty töitä... Haluaisin ehtii matkustaakin, ainaki Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma

Kannattaa tosiaan varoa alkuasukkaita, mutisevat epäselvällä kielellä ja heittelevät öljyttyä ja siivutettuja perunoita tuntemattomia matkailijoita kohti. Ei todellakaan mikään Trivagon mainoksiin kelpaava lomaparatiisi, sellainen yhdistelmä ISIS-Irakia ja Tiibetin vuoria..
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kannattaa tosiaan varoa alkuasukkaita, mutisevat epäselvällä kielellä ja heittelevät öljyttyä ja siivutettuja perunoita tuntemattomia matkailijoita kohti. Ei todellakaan mikään Trivagon mainoksiin kelpaava lomaparatiisi, sellainen yhdistelmä ISIS-Irakia ja Tiibetin vuoria..
Hui, pitää olla varovainen sitten! Viime kerroilla on ollut rauhallista, mutta näköjään ajat ovat muuttuneet...
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Teatterihommissa varmaan menee iso osa kesästä. Sit tietty töitä... Haluaisin ehtii matkustaakin, ainaki Ahvenanmaalla haluaisin käydä, ja oon jo suunnitellu sitä reissua vaikka toteutumisesta en oo varma
Sinne pitäisi mennä kanssa käymään kun vaari oli päättänyt vanhoilla päivillä muuttaa sinne. On toki asunut jo 4 vuotta ainakin enkä oo saanu aikaseksi käydä.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Kannattaa tosiaan varoa alkuasukkaita, mutisevat epäselvällä kielellä ja heittelevät öljyttyä ja siivutettuja perunoita tuntemattomia matkailijoita kohti. Ei todellakaan mikään Trivagon mainoksiin kelpaava lomaparatiisi, sellainen yhdistelmä ISIS-Irakia ja Tiibetin vuoria..
Pötyä
 
Ylös Pohja