Syvälliset Mitä tähän nyt kirjottais...?

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
En kyllä tiedä mistä aloittaa tämmönen random selittely, ja kuulostaa varmaan ihan liioittelulta ja paskapuheelta, mutta oon huomannu että musta on kokoaika tulossa yhä kyynisempi ja tunteettomampi ihminen ja aika itsekäskin, ja en vaan osaa enää tuntea juuri mitään empatiaa ketään kohtaan. On vaan muutamia ihmisiä joille en ikinä suutu, tai ole ilkeä, ja joihin luotan täysin ja jotka on mulle tärkeitä ja jopa saatan näyttää ripauksen sitä empatiaa, mitä nyt jäljellä on, ja jotka ei nää mua ihan kamalana ihmisenä.

Esimerkkeinä usein ajattelen vain omaa päämäärääni, en välitä miten mun teot vaikuttaa muihin ihmisiin, en välitä mitä muut ajattelee, enkä myöskään välitä muiden tunteista, enkä ymmärrä niitä- Siis ei vaan ole juuri mitään empatia kykyä. Tietysti on ne pari ihmistä jotka näkee mut lojaaleimpana ja parhaimpana kaverina, mutta kun mietin oikeen isolla kaavalla, niin eipä ole kovin montaa ihmistä joista oikeasti välitän tippaakaan.
Siitä millainen musta on tullu, syytän kyllä ihan muita ihmisiä, koska tosi moni ihminen on eteenkin yläasteen aikana kiusannut mua, ja musta on tehty koulussa juorujen myötä ja mun ulkonäön takia täys naurun ja nimittelyn kohde, ja taustalla on myös omia väkivaltaisia taipumuksia, josta on jäänyt ihan kunnon traumat, ja aihe on edelleen todella epämiellyttävä, ja näiden traumojen pohjalta mulle on kehittynyt luultavasti jonkin asteinen gelotophobia. Sen jälkeen vaan päätin että en aijo enää ikinä arvostaa ketään, enkä olla kenellekään ystävällinen, ellei ne ole minulle ystävällisiä ensin.
Tällasien asioiden lisäksi oon myös huomannut että en ole todellakaan kovin anteeksiantava henkilö, ja mulla on ihan jäätävät kostosuunnitelmat kaikkia mua kiusanneita varten.

Osa näistä kuitenkin varmaan johtuu siitä että mulla on aika misantropinen ajattelutapa jne.
Ja en oikeastaan halua keneltäkään tällä keskustelulla mitään sen erityisempää huomiota, sääliä, enkä apua, mutta mun oli ihan pakko saada kirjottaa näistä ajatuksista jonnekin.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Jatkan nyt tähän kesuun, koska en jaksa tehä uutta. Sain äsken kuulla, että mun mummo, jolla on ollu syöpä jo aika pitkään, kävi sairaalassa tänään, ja sen hoitoja ei enää jatketa, koska lääkkeet ei enää auta ja se syöpä on niin pitkällä ettei sillä oo enää kovin kauaa varmaan elinaikaa, ja en vaan osannu sanoa tähänkään juuta enkä jaata. Sama juttu kun pappa kuoli reilu vuos sitten. Ei mitään reaktiota.

Miks mikään ei tunnu enää yhtään miltään?
 
Ylös Pohja