Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä te ajattelette opettajaan ihastumisesta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 50713" data-attributes="member: 34"><p>Tavallaan asiaan liittyen tai ainakin muhun liittyen anyway: vihaan sitä että gerontofilia yhistetään aina johonki seksuaalirikoksiin. Tai okei, en pidä itteäni gerontofiilina tai mitään. Varsinaisesti, koska en todellakaan tykkää pelkästään vanhuksista. Mutta kuten tiedämme, joskus niistäkin. Mutta yhtä lailla tykkään joskus ikäsistäni, kuten tiedämme. Mutta mua vituttaa se että ihmiset on silleen että gerontofiilit on jotain vanhusten raiskaajia. Juu en ole gerontofiili, mut siis joku voi mua sellasena pitää basically sen takia että mulla on ollu useampi yli 70v ihastus kuitenkin ja sit ne ajattelee et oon joku potentiaalinen seksuaalirikollinen vai? Voi vittu :DDDDDDD puhukaa nyt välillä ikäeroista vähän positiivisempaan sävyyn kiitos. Joo luin vaan jotain juttua missä parikymppinen mies oli raiskannu jonku 80v vanhuksen (vanha juttu tais olla kylläkin, osu vaan silmään muute vaa) nii totta kai siellä heti puhutaan gerontofiliasta ja niiku se ois joku häiriö. Ei nyt helvetti :D idiootit oikeesti. Tai no joo, osa gerontofiileist ehkä onkin seksuaalirikollisii ja osa taas ihan terveitä ihmisiä. Ja siis luokittellaanko gerontofiiliks sellanen joka tykkää PELKÄSTÄÄN vanhuksista? Koska siinä tapauksessa mä todellakaan en ole, mutta en jaksa uskoa että semmonenkaan ihminen mitenkään häiriintynyt on, vaikka ei muista tykkäiskää. Raiskaaminen on häiriintynyttä mun mielestä mut sehän taas ei liity siihen että minkä ikäsistä tykkää. Niiku miks pitää ees vetää joku gerontofilia tähän? Raiskaus on raiskaus ja ihastuminen on ihastumista. Huutista. Jos oon ymmärtänyt oikein että teleiofilia on sitä kun tykätään nuorista aikuisista, niin miksei ihmiset huutele että omg teleiofilia se on paha asia kun joku parikymppinen raiskaa parikymppisen. Ei saatana painukaa nyt jo helvettiin oikeesti. En halua että ihmiset ajattelee että kaikki mun kaltaset on jotain hirviöitä. Sitä paitsi varmaan aika monelle käy joskus satunnaisesti niin että ihastuu vanhempaan, mulle vähän useemmin (mutta ei pelkästään) mutta mitä sitten. Ei se musta sairasta tee. Vittu yrjistä taas oikeesti. Gerontofiliassa ei edes pitäis olla mitään outoa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 50713, member: 34"] Tavallaan asiaan liittyen tai ainakin muhun liittyen anyway: vihaan sitä että gerontofilia yhistetään aina johonki seksuaalirikoksiin. Tai okei, en pidä itteäni gerontofiilina tai mitään. Varsinaisesti, koska en todellakaan tykkää pelkästään vanhuksista. Mutta kuten tiedämme, joskus niistäkin. Mutta yhtä lailla tykkään joskus ikäsistäni, kuten tiedämme. Mutta mua vituttaa se että ihmiset on silleen että gerontofiilit on jotain vanhusten raiskaajia. Juu en ole gerontofiili, mut siis joku voi mua sellasena pitää basically sen takia että mulla on ollu useampi yli 70v ihastus kuitenkin ja sit ne ajattelee et oon joku potentiaalinen seksuaalirikollinen vai? Voi vittu :DDDDDDD puhukaa nyt välillä ikäeroista vähän positiivisempaan sävyyn kiitos. Joo luin vaan jotain juttua missä parikymppinen mies oli raiskannu jonku 80v vanhuksen (vanha juttu tais olla kylläkin, osu vaan silmään muute vaa) nii totta kai siellä heti puhutaan gerontofiliasta ja niiku se ois joku häiriö. Ei nyt helvetti :D idiootit oikeesti. Tai no joo, osa gerontofiileist ehkä onkin seksuaalirikollisii ja osa taas ihan terveitä ihmisiä. Ja siis luokittellaanko gerontofiiliks sellanen joka tykkää PELKÄSTÄÄN vanhuksista? Koska siinä tapauksessa mä todellakaan en ole, mutta en jaksa uskoa että semmonenkaan ihminen mitenkään häiriintynyt on, vaikka ei muista tykkäiskää. Raiskaaminen on häiriintynyttä mun mielestä mut sehän taas ei liity siihen että minkä ikäsistä tykkää. Niiku miks pitää ees vetää joku gerontofilia tähän? Raiskaus on raiskaus ja ihastuminen on ihastumista. Huutista. Jos oon ymmärtänyt oikein että teleiofilia on sitä kun tykätään nuorista aikuisista, niin miksei ihmiset huutele että omg teleiofilia se on paha asia kun joku parikymppinen raiskaa parikymppisen. Ei saatana painukaa nyt jo helvettiin oikeesti. En halua että ihmiset ajattelee että kaikki mun kaltaset on jotain hirviöitä. Sitä paitsi varmaan aika monelle käy joskus satunnaisesti niin että ihastuu vanhempaan, mulle vähän useemmin (mutta ei pelkästään) mutta mitä sitten. Ei se musta sairasta tee. Vittu yrjistä taas oikeesti. Gerontofiliassa ei edes pitäis olla mitään outoa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä te ajattelette opettajaan ihastumisesta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja