Ihastuminen Mitä te ajattelette opettajaan ihastumisesta?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Lol, itsetunto ja syyllisyyskriisit taas tulilla, mut haluisin tietää et kuinka moni täällä ajattelee että on sairasta tykätä opettajastaan? Sanokaa rehellisesti. Koska itse yritän ajatella (nyt kun menneitä opeihastuksiani muistelen) että opettajat on vaan ihmisiä niin se on ihan okei ihastua niihin, mutta ihmiset dissaa niin saatanasti, haukkuu lapselliseks yms niin must tuntuu usein kun mietin mun aikasempia opeihastuksia, että en olis saanut tykätä niistä. Vaikka ne on ihan normaaleja ihmisiä? Vihaan tätä tunnetta.

Miks mä en osaa olla kokematta syyllisyyttä? Ihan oikeasti.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, varmaan aika monet nuoret tytöt on ainakin joskus ihastuneet opettajaansa. Sairasta olis, jos opettaja ihastuis oppilaaseen, ainakin jos kyseinen oppilas on vielä nuori.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
No, varmaan aika monet nuoret tytöt on ainakin joskus ihastuneet opettajaansa. Sairasta olis, jos opettaja ihastuis oppilaaseen, ainakin jos kyseinen oppilas on vielä nuori.
Ni no tässä ei puhuttukaan nyt muusta kuin sen oppilaan tunteista. Eli sun mielestä se on normaalia? Entä onkse vaan joku teinien juttu vai onks sekin ihan normaalia jos ihastuu 20-vuotiaana opettajaan niinku mulle kävi silloin amiksessa (menin lukion jälkeen amikseen siis). Kun mietin vaan kun monet varmaan on sitä mieltä että vaan teineille käy niin ja et se on tosi lapsellista. Mutta mulle kuitenkin kävi vielä 20-vuotiaanakin niin. Haluisin niin kovasti tuntee itteni normaaliksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Taas meinaan panikoida kun muistan ne kommentit siitä et oon lapsellinen ku ihastun julkkiksiin ja opettajiin. Tätä tää taas on voi vittu kiitti siitä. Ihmiset aina käyttäytyy niinku siin ois jotain outoo tai väärää. Ei ole. Vittu. Ei ole.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ni no tässä ei puhuttukaan nyt muusta kuin sen oppilaan tunteista. Eli sun mielestä se on normaalia? Entä onkse vaan joku teinien juttu vai onks sekin ihan normaalia jos ihastuu 20-vuotiaana opettajaan niinku mulle kävi silloin amiksessa (menin lukion jälkeen amikseen siis). Kun mietin vaan kun monet varmaan on sitä mieltä että vaan teineille käy niin ja et se on tosi lapsellista. Mutta mulle kuitenkin kävi vielä 20-vuotiaanakin niin. Haluisin niin kovasti tuntee itteni normaaliksi.
On mun mielestä normaalia. En vaan tiiä, kuinka yleistä se on 20-vuotiaille.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kyl munki mielestä se on ihan normaalia mis iässä vaan. en honestly ymmärrä mite jonku mielest se on lapsellista/tyhmää/you name it. muistan ku olin ite yläasteel tosi ihastunu mu matikan opeen D: tein demiin keskustelunki niinku opettajaan ihastumisesta ja muistan et aik moni vastaski sinne, en kyl muista sitä enää että millä ikähaitarilla kaikki siin kessas oli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
kyl munki mielestä se on ihan normaalia mis iässä vaan. en honestly ymmärrä mite jonku mielest se on lapsellista/tyhmää/you name it. muistan ku olin ite yläasteel tosi ihastunu mu matikan opeen D: tein demiin keskustelunki niinku opettajaan ihastumisesta ja muistan et aik moni vastaski sinne, en kyl muista sitä enää että millä ikähaitarilla kaikki siin kessas oli
Salee minäki oon ollu siel vuodattamas :D mut joo aina helpottavaa kuulla että joku muukin
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
kyl munki mielestä se on ihan normaalia mis iässä vaan. en honestly ymmärrä mite jonku mielest se on lapsellista/tyhmää/you name it. muistan ku olin ite yläasteel tosi ihastunu mu matikan opeen D: tein demiin keskustelunki niinku opettajaan ihastumisesta ja muistan et aik moni vastaski sinne, en kyl muista sitä enää että millä ikähaitarilla kaikki siin kessas oli
Ai säkö siis sen keskustelun teit, johon tyypit kerto opeihastuksiaan? Mä muistan sen keskustelun. :D Ja aika moni tosiaan siihen vastas, varmasti oli ainakin kymmeniä kommentteja ellei enemmänkin.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Salee minäki oon ollu siel vuodattamas :D mut joo aina helpottavaa kuulla että joku muukin
voi ol et olitki, en muista enää D:

Ai säkö siis sen keskustelun teit, johon tyypit kerto opeihastuksiaan? Mä muistan sen keskustelun. :D Ja aika moni tosiaan siihen vastas, varmasti oli ainakin kymmeniä kommentteja ellei enemmänkin.
joo, kyl se suhteellisen ns suosittu keskustelu tais ol jos oikei muistan 😂

respect niil jotka muistaa vielki tän mu keskustelun!
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Yleensä jos on jollain tavalla ihmisläheisessä työssä, niin siihen työrooliin kuuluu ystävällisyys ja huomaavaisuus oppilaita/asiakkaita/potilaita kohtaan. Sellaiseen ihastuu helposti, vaikka sillä työroolilla ei olisi kauheasti tekemistä sen kanssa, minkälainen ihminen on vapaa-ajallaan. Tällaisia ihastuksia on varmasti ihan kaikenikäisillä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Yleensä jos on jollain tavalla ihmisläheisessä työssä, niin siihen työrooliin kuuluu ystävällisyys ja huomaavaisuus oppilaita/asiakkaita/potilaita kohtaan. Sellaiseen ihastuu helposti, vaikka sillä työroolilla ei olisi kauheasti tekemistä sen kanssa, minkälainen ihminen on vapaa-ajallaan. Tällaisia ihastuksia on varmasti ihan kaikenikäisillä.
Eli normaalia on. Mutta joidenkin mielestä se on typerää koska "et sä tiiä millanen se oikeesti on" bro jos lähetää tälle linjalle niin voihan oma puolisokin olla sarjamurhaaja ilman että tiedät sitä joten. Turhaa mussutusta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Ei opettajaan ihastumisessa ole mitään pahaa, sehän on tosi yleistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ei opettajaan ihastumisessa ole mitään pahaa, sehän on tosi yleistä.
Ei pitäisikään. Eikä julkkikseen ihastumisessa. Ei oikeastaan yhtään kehenkään ihastumisessa. Mutta sanopa se niille marmattajille. Huoh must ainakin tuntuu etten vaan voi enää hyväksyä itseäni ja tunteitani. Kaikki mitä teen tai tunnen on väärin. Enkä ole saanut edes super paljon niitä kommentteja vaikka onhan niitä aika paljon ollut vuosien varrella mutta sit kuitenkin oon saanu tasaisesti myös ihan positiivisiakin kommentteja niin en ymmärrä miksei ne positiiviset kommentit kumoa niitä mun mielessä vaan oon jumissa tässä loputtomassa syyllisyydessä ja en pysty ajattelemaan muuta kuin että "teen väärin taas" tai jtn
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Ei pitäisikään. Eikä julkkikseen ihastumisessa. Ei oikeastaan yhtään kehenkään ihastumisessa. Mutta sanopa se niille marmattajille. Huoh must ainakin tuntuu etten vaan voi enää hyväksyä itseäni ja tunteitani. Kaikki mitä teen tai tunnen on väärin. Enkä ole saanut edes super paljon niitä kommentteja vaikka onhan niitä aika paljon ollut vuosien varrella mutta sit kuitenkin oon saanu tasaisesti myös ihan positiivisiakin kommentteja niin en ymmärrä miksei ne positiiviset kommentit kumoa niitä mun mielessä vaan oon jumissa tässä loputtomassa syyllisyydessä ja en pysty ajattelemaan muuta kuin että "teen väärin taas" tai jtn
On kyllä järjetöntä, että ihmiset vähättelevät ja haukkuvat julkkiksiin ihastumista. Ihmisiähän ne julkkiksetkin ovat, miksi heihin ei saisi ihastua? Eihän tunteilleen voi mitään, ja kaiken lisäksi tuohan ei satuta ketään, niin miksi siitä pitää tehdä joku ongelma?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
On kyllä järjetöntä, että ihmiset vähättelevät ja haukkuvat julkkiksiin ihastumista. Ihmisiähän ne julkkiksetkin ovat, miksi heihin ei saisi ihastua? Eihän tunteilleen voi mitään, ja kaiken lisäksi tuohan ei satuta ketään, niin miksi siitä pitää tehdä joku ongelma?
Nimenomaan? Ehkä se mua saattaa satuttaa mutta niin satuttaa kyllä ne normaalitkin ihastukset. Ihmiset varmaan ajattelee että kasva aikuiseksi äläkä oo tommonen teini :D joskus luin jostain foorumilta että eräs kirjoittaja oli sitä mieltä, että "en kyllä pidä ihan tasapainoisena aikuisena jos rakastuu julkkikseen" saattoi olla eri sanoilla mutta jotenkin näin. Olin ihan että mitä vittua. Ai nytkö se on jotenkin sairasta olla aikuinen ja rakastua julkkikseen :D hohhoi. Ei tää oo mikään ongelma. Tai siis tottakai mun tunteet on aika vahvoi niin silleen se voi aiheuttaa pahaa mieltä mut niinhän rakkaus aiheuttaa kaikille. En jaksa sitä että mulle selitetään että oon epänormaali vaikka oikeestaan loppupeleissä tää on aika samaa mitä muillakin. Ei tää nyt NIIN outoa voi olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Tavallaan asiaan liittyen tai ainakin muhun liittyen anyway: vihaan sitä että gerontofilia yhistetään aina johonki seksuaalirikoksiin. Tai okei, en pidä itteäni gerontofiilina tai mitään. Varsinaisesti, koska en todellakaan tykkää pelkästään vanhuksista. Mutta kuten tiedämme, joskus niistäkin. Mutta yhtä lailla tykkään joskus ikäsistäni, kuten tiedämme. Mutta mua vituttaa se että ihmiset on silleen että gerontofiilit on jotain vanhusten raiskaajia. Juu en ole gerontofiili, mut siis joku voi mua sellasena pitää basically sen takia että mulla on ollu useampi yli 70v ihastus kuitenkin ja sit ne ajattelee et oon joku potentiaalinen seksuaalirikollinen vai? Voi vittu :DDDDDDD puhukaa nyt välillä ikäeroista vähän positiivisempaan sävyyn kiitos. Joo luin vaan jotain juttua missä parikymppinen mies oli raiskannu jonku 80v vanhuksen (vanha juttu tais olla kylläkin, osu vaan silmään muute vaa) nii totta kai siellä heti puhutaan gerontofiliasta ja niiku se ois joku häiriö. Ei nyt helvetti :D idiootit oikeesti. Tai no joo, osa gerontofiileist ehkä onkin seksuaalirikollisii ja osa taas ihan terveitä ihmisiä. Ja siis luokittellaanko gerontofiiliks sellanen joka tykkää PELKÄSTÄÄN vanhuksista? Koska siinä tapauksessa mä todellakaan en ole, mutta en jaksa uskoa että semmonenkaan ihminen mitenkään häiriintynyt on, vaikka ei muista tykkäiskää. Raiskaaminen on häiriintynyttä mun mielestä mut sehän taas ei liity siihen että minkä ikäsistä tykkää. Niiku miks pitää ees vetää joku gerontofilia tähän? Raiskaus on raiskaus ja ihastuminen on ihastumista. Huutista. Jos oon ymmärtänyt oikein että teleiofilia on sitä kun tykätään nuorista aikuisista, niin miksei ihmiset huutele että omg teleiofilia se on paha asia kun joku parikymppinen raiskaa parikymppisen. Ei saatana painukaa nyt jo helvettiin oikeesti. En halua että ihmiset ajattelee että kaikki mun kaltaset on jotain hirviöitä. Sitä paitsi varmaan aika monelle käy joskus satunnaisesti niin että ihastuu vanhempaan, mulle vähän useemmin (mutta ei pelkästään) mutta mitä sitten. Ei se musta sairasta tee. Vittu yrjistä taas oikeesti. Gerontofiliassa ei edes pitäis olla mitään outoa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Nimenomaan? Ehkä se mua saattaa satuttaa mutta niin satuttaa kyllä ne normaalitkin ihastukset. Ihmiset varmaan ajattelee että kasva aikuiseksi äläkä oo tommonen teini :D joskus luin jostain foorumilta että eräs kirjoittaja oli sitä mieltä, että "en kyllä pidä ihan tasapainoisena aikuisena jos rakastuu julkkikseen" saattoi olla eri sanoilla mutta jotenkin näin. Olin ihan että mitä vittua. Ai nytkö se on jotenkin sairasta olla aikuinen ja rakastua julkkikseen :D hohhoi. Ei tää oo mikään ongelma. Tai siis tottakai mun tunteet on aika vahvoi niin silleen se voi aiheuttaa pahaa mieltä mut niinhän rakkaus aiheuttaa kaikille. En jaksa sitä että mulle selitetään että oon epänormaali vaikka oikeestaan loppupeleissä tää on aika samaa mitä muillakin. Ei tää nyt NIIN outoa voi olla.
Miten se ikä muka siihen vaikuttaisi? Ei kai se aikuisuus sitä tarkoita, että yhtäkkiä saa jonkin ihastus-immuniteetin julkkiksia vastaan? Välillä tuntuu, etteivät ihmiset ymmärrä sitä että kaikki ovat erilaisia näiden asioiden suhteen. Se, että yksi ihminen ei välttämättä koe julkkisihastuksia aikuisena ei suoraan tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei kokisi. Ja tietääkseni se keneen ihastuu ei myöskään kerro ihmisen tasapainoisuudesta yhtään mitään. Tai mistä minä tiedän, ehkä olen itse niin epätasapainoinen etten hahmota sitä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Miten se ikä muka siihen vaikuttaisi? Ei kai se aikuisuus sitä tarkoita, että yhtäkkiä saa jonkin ihastus-immuniteetin julkkiksia vastaan? Välillä tuntuu, etteivät ihmiset ymmärrä sitä että kaikki ovat erilaisia näiden asioiden suhteen. Se, että yksi ihminen ei välttämättä koe julkkisihastuksia aikuisena ei suoraan tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei kokisi. Ja tietääkseni se keneen ihastuu ei myöskään kerro ihmisen tasapainoisuudesta yhtään mitään. Tai mistä minä tiedän, ehkä olen itse niin epätasapainoinen etten hahmota sitä.
Huhhuh tulipa sekava teksti, sori.
 
Ylös Pohja