Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä te ajattelette opettajaan ihastumisesta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 50744" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos. Oh god kehitysvaiheet taas, vihaan seksuaalisuuden portaita lähestulkoon sydämeni pohjasta :D mutjoo. Ja ei en pakota tietenkään. Mut siis on siitä joskus mulle haittaa mut niin varmaan kaikilla, esim ettei pysty aina nukkuu tai keskittyy tai jotain, mut ei mul varmaan mitää sen vakavampaa. Jollei sitä ny lasketa et jauhan tääl koko ajan niist. Ja välil tuntuu etten pärjää mut nii basically oon iha ok kuitenkin i think. Ku ne ihastukset itessään ei oo se pahin ongelma mun mielestä vaan just se paska olo mikä tulee muiden suhtautumisesta.</p><p></p><p>Ja ku kyse ei oo ees pelkästään demist vaa iha yleisesti ihmiset suhtautuu nii nihkeesti jopa mun omat ystävät on ollu joskus aika epäkohteliait ja tuomitsevii. Ehkä ne ei sitä tarkottanu pahalla mutta voin kertoa että aloin itkee iha vitusti sen jälkeen. Okei se keskustelu oli kyl enemmän ikäeroista yleensä kuin opettajista mut siis joo. Kuitenkin. Kaikki nää asiat on sellasia näköjään mihin jotkut ei osaa suhtautua. Mua nykyään pelottaa vähän ainakin joillekin mun kavereille kertoa mun ihastuksist koska pelottaa et alan taas itkee sitte, jos ne sanoo jotai. Tiiän mun pitäs olla välittämättä kyllä siitä mitä ne sanoo mut. Oon niin herkkä muiden sanomisille. Mut yritän ajatella ettei mikään täs oo väärin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 50744, member: 34"] Kiitos. Oh god kehitysvaiheet taas, vihaan seksuaalisuuden portaita lähestulkoon sydämeni pohjasta :D mutjoo. Ja ei en pakota tietenkään. Mut siis on siitä joskus mulle haittaa mut niin varmaan kaikilla, esim ettei pysty aina nukkuu tai keskittyy tai jotain, mut ei mul varmaan mitää sen vakavampaa. Jollei sitä ny lasketa et jauhan tääl koko ajan niist. Ja välil tuntuu etten pärjää mut nii basically oon iha ok kuitenkin i think. Ku ne ihastukset itessään ei oo se pahin ongelma mun mielestä vaan just se paska olo mikä tulee muiden suhtautumisesta. Ja ku kyse ei oo ees pelkästään demist vaa iha yleisesti ihmiset suhtautuu nii nihkeesti jopa mun omat ystävät on ollu joskus aika epäkohteliait ja tuomitsevii. Ehkä ne ei sitä tarkottanu pahalla mutta voin kertoa että aloin itkee iha vitusti sen jälkeen. Okei se keskustelu oli kyl enemmän ikäeroista yleensä kuin opettajista mut siis joo. Kuitenkin. Kaikki nää asiat on sellasia näköjään mihin jotkut ei osaa suhtautua. Mua nykyään pelottaa vähän ainakin joillekin mun kavereille kertoa mun ihastuksist koska pelottaa et alan taas itkee sitte, jos ne sanoo jotai. Tiiän mun pitäs olla välittämättä kyllä siitä mitä ne sanoo mut. Oon niin herkkä muiden sanomisille. Mut yritän ajatella ettei mikään täs oo väärin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä te ajattelette opettajaan ihastumisesta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja