Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä teen feidaavan kaverin kanssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 127560" data-attributes="member: 502"><p>Oon oikeasti ihan epätoivoinen kun kysyn täältä, mut oma pää lyö ihan tyhjää. :D</p><p></p><p>Oon siis tuntenut tän kaverini 3 vuotta ja koko tän ajan on ollut ongelmana, että hän ei pidä sovitusta kiinni. Pyytää sinne sun tänne, mutta 95% ajasta hän ei tuu itse paikalle, tulee reilusti myöhässä tai luulee että ollaan sovittu eri paikasta (?). Jälkimmäiseen oon yrittänyt löytää ratkaisun puhumalla mahdollisimman selkeästi, mut silti hän ei vaan oo koskaan siellä missä pitäis. Eilen piti mennä yhdessä syömään ja vartin odottelun jälkeen yritin soittaa. Ei oo puhelin päällä. Sit lopulta 50 minuuttia myöhemmin hän laittaa viestin että hän tiesi jo edellisenä päivänä ettei oo tulossa mut unohti ilmoittaa ja kehtasi vielä kysyä että ootanko jos hän lähtee nyt tulemaan kotoa. :)) </p><p></p><p>Oon sanonut sata kertaa että mua loukkaa tuo, hän tiesi nytkin että mulla oli kiire ja hänhän ei siis koskaan edes ilmoita jos ei tule tai on myöhässä. Ei tunnu kiinnostavan. Muuten hän on tosi mukava ihminen ja oon tyyliin hänen ainoa kaverinsa, mutta tää on oikeasti jo niin yliampuvaa etten kestä enää. Kaiken tuon kuittaa vaan sanomalla sori. Joskus oon pyytänyt häntä mm. mun kaveripiirin leffailtoihin ja sama toistuu, hän ei tuu, ei löydä perille, ei vastaa puhelimeen, on myöhässä, ei tuo nyyttäreihin sitä mitä sovittiin, "ai en muistanu".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 127560, member: 502"] Oon oikeasti ihan epätoivoinen kun kysyn täältä, mut oma pää lyö ihan tyhjää. :D Oon siis tuntenut tän kaverini 3 vuotta ja koko tän ajan on ollut ongelmana, että hän ei pidä sovitusta kiinni. Pyytää sinne sun tänne, mutta 95% ajasta hän ei tuu itse paikalle, tulee reilusti myöhässä tai luulee että ollaan sovittu eri paikasta (?). Jälkimmäiseen oon yrittänyt löytää ratkaisun puhumalla mahdollisimman selkeästi, mut silti hän ei vaan oo koskaan siellä missä pitäis. Eilen piti mennä yhdessä syömään ja vartin odottelun jälkeen yritin soittaa. Ei oo puhelin päällä. Sit lopulta 50 minuuttia myöhemmin hän laittaa viestin että hän tiesi jo edellisenä päivänä ettei oo tulossa mut unohti ilmoittaa ja kehtasi vielä kysyä että ootanko jos hän lähtee nyt tulemaan kotoa. :)) Oon sanonut sata kertaa että mua loukkaa tuo, hän tiesi nytkin että mulla oli kiire ja hänhän ei siis koskaan edes ilmoita jos ei tule tai on myöhässä. Ei tunnu kiinnostavan. Muuten hän on tosi mukava ihminen ja oon tyyliin hänen ainoa kaverinsa, mutta tää on oikeasti jo niin yliampuvaa etten kestä enää. Kaiken tuon kuittaa vaan sanomalla sori. Joskus oon pyytänyt häntä mm. mun kaveripiirin leffailtoihin ja sama toistuu, hän ei tuu, ei löydä perille, ei vastaa puhelimeen, on myöhässä, ei tuo nyyttäreihin sitä mitä sovittiin, "ai en muistanu". [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä teen feidaavan kaverin kanssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja