Suhteet Mitä teen feidaavan kaverin kanssa?

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Oon oikeasti ihan epätoivoinen kun kysyn täältä, mut oma pää lyö ihan tyhjää. :D

Oon siis tuntenut tän kaverini 3 vuotta ja koko tän ajan on ollut ongelmana, että hän ei pidä sovitusta kiinni. Pyytää sinne sun tänne, mutta 95% ajasta hän ei tuu itse paikalle, tulee reilusti myöhässä tai luulee että ollaan sovittu eri paikasta (?). Jälkimmäiseen oon yrittänyt löytää ratkaisun puhumalla mahdollisimman selkeästi, mut silti hän ei vaan oo koskaan siellä missä pitäis. Eilen piti mennä yhdessä syömään ja vartin odottelun jälkeen yritin soittaa. Ei oo puhelin päällä. Sit lopulta 50 minuuttia myöhemmin hän laittaa viestin että hän tiesi jo edellisenä päivänä ettei oo tulossa mut unohti ilmoittaa ja kehtasi vielä kysyä että ootanko jos hän lähtee nyt tulemaan kotoa. :))

Oon sanonut sata kertaa että mua loukkaa tuo, hän tiesi nytkin että mulla oli kiire ja hänhän ei siis koskaan edes ilmoita jos ei tule tai on myöhässä. Ei tunnu kiinnostavan. Muuten hän on tosi mukava ihminen ja oon tyyliin hänen ainoa kaverinsa, mutta tää on oikeasti jo niin yliampuvaa etten kestä enää. Kaiken tuon kuittaa vaan sanomalla sori. Joskus oon pyytänyt häntä mm. mun kaveripiirin leffailtoihin ja sama toistuu, hän ei tuu, ei löydä perille, ei vastaa puhelimeen, on myöhässä, ei tuo nyyttäreihin sitä mitä sovittiin, "ai en muistanu".
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Voiko sillä olla jotakin muistivaikeuksia? Jos sillä ois diagnoosi niin ois varmaan jo sulle kertonu...
Tosin vaikka olisikin, ei se kyl oikeuta jatkuvasti noin käyttäytyy, varsinkaan ilman kunnon selitystä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Voiko sillä olla jotakin muistivaikeuksia? Jos sillä ois diagnoosi niin ois varmaan jo sulle kertonu...
Tosin vaikka olisikin, ei se kyl oikeuta jatkuvasti noin käyttäytyy, varsinkaan ilman kunnon selitystä.
Toi olis oikeastaan ainoa mikä voisi selittää koska ei tuo tahalliselta vaikuta, mutta en oo koskaan tavannut edes yhtäkään ADHD-tapausta joka olisi noin pyörällä päästään koko ajan. Nuorena alkanut muistisairaus?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,741
Toi olis oikeastaan ainoa mikä voisi selittää koska ei tuo tahalliselta vaikuta, mutta en oo koskaan tavannut edes yhtäkään ADHD-tapausta joka olisi noin pyörällä päästään koko ajan. Nuorena alkanut muistisairaus?
Musta tuntuu että mä oon etenki nykyään tosi päästäni pyörällä, ennen treenejä pukkarissa olen todella hidas muihin verrattuna kun en vain tajua mitä mun pitää tehdä. Voihan se olla jotain sellaista? Joskus pakko myöntää olen itsekkin unohtanut ilmoittaa johonkin etten pääse (ei ollut siis yksi ihminen jonka kanssa olin ollut menossa vaan joku tapahtuma tms) ja jotenkin vain siirtänyt sitä asiaa kunnes olikin jo myöhästä. Tai jotenkin kuvitellut että toinen tietää. Aina en myös jaksa heti vastata heti ihmisten viesteihin joten en avaa niitä heti vaan katson tuolta yläpalkista etteivät merkkaannu luetuiksi. Silleenkin olen monesti unohtanut/lykännyt vastaamista ihan liian kauan. Pahoittelut kaikille minun uhreille...
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tiiätkö että ahdistaako tai jännittääkö sun kaveri tapaamisia? Mun mielestä se voi olla ihan mahdollinen syy, varsinki jos oot aikalailla sen ainut kaveri tai sillä on tosi vähän kavereita. Saattaa olla et ihmisten tapaamiset on sille ongelma...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Tiiätkö että ahdistaako tai jännittääkö sun kaveri tapaamisia? Mun mielestä se voi olla ihan mahdollinen syy, varsinki jos oot aikalailla sen ainut kaveri tai sillä on tosi vähän kavereita. Saattaa olla et ihmisten tapaamiset on sille ongelma...
Tääkin voi olla ihan hyvä syy sille
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tiiätkö että ahdistaako tai jännittääkö sun kaveri tapaamisia? Mun mielestä se voi olla ihan mahdollinen syy, varsinki jos oot aikalailla sen ainut kaveri tai sillä on tosi vähän kavereita. Saattaa olla et ihmisten tapaamiset on sille ongelma...
Jotenkin en usko. Hän ei vaikuta ahdistuneelta ihmismassoissa eikä ole koskaan sanonut sanallakaan että häntä jännittäisi edes esitelmät tai mitkään. Itselläni on historiaa sosiaalisen jännittämisen kanssa, ja olin aina tosi pahoillani jos en pystynyt menemään johonkin. Hän ohittaa kaiken olankohautuksella ja pienellä naurulla. Voihan se ehkä olla joku suojamekanismi kyllä? Kavereiden kohdalla hänellä ei ole ongelma tutustuminen, vaan se suhteen ylläpito.
 
Ylös Pohja