Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä teillä tulee mieleen omasta lapsuudestanne?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 13879" data-attributes="member: 167"><p>Tulee mieleen niin monta juttua etten jaksa edes luetella. D: No voin kertoo muutaman: </p><p>-äiti opiskeli ja isä kävi töissä, josta mun päähän synty ajatus siitä, että miehet aina käy töissä ja naiset aina opiskelee</p><p>-asuttiin kerrostalon alimmassa kerroksessa, joten meillä oli piha, jossa kasvo mansikoita</p><p>-mul ei ollut hirveesti kavereita ja olin tosi ujo(oon yrittänyt päästä tästä eroon mut ei onnistu enkä oo edistynyt yhtään)</p><p>-vähän vanhempana kävin eskarii ja siellä mua ekaa kertaa kiusattiin, jee</p><p>-ala-asteella oli vaikeeta keksiä tekemistä, kun ei ollut kavereita, joitten kanssa viettää välkkiä(kiertelin koulun pihaa, istuin kiipparissa, menin keinumaan yms.)</p><p>-oppitunnit oli raskaita, välitunnit yksinäisiä ja ahdistavia ja ruokatunneilla ahdisti, kun muut näkee, kun mä syön ja joutu istuu aina luokkalaisten kanssa samassa pöydässä</p><p>-kävin paljon kaikilla lelusivustoilla(Sylvanian families, Lego, Barbie yms.)</p><p>-olin huono uimaan</p><p>-mua aina syytettiin kaikesta(toisaalta syytetään yhä)</p><p>-halusin semmosen Furby-lelun mulle kaveriks mutten saanut</p><p>-mulla oli hyvä mielikuvitus(on kyl yhä)</p><p>-oli tavallista etten koko koulupäivänä sanonut sanaakaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 13879, member: 167"] Tulee mieleen niin monta juttua etten jaksa edes luetella. D: No voin kertoo muutaman: -äiti opiskeli ja isä kävi töissä, josta mun päähän synty ajatus siitä, että miehet aina käy töissä ja naiset aina opiskelee -asuttiin kerrostalon alimmassa kerroksessa, joten meillä oli piha, jossa kasvo mansikoita -mul ei ollut hirveesti kavereita ja olin tosi ujo(oon yrittänyt päästä tästä eroon mut ei onnistu enkä oo edistynyt yhtään) -vähän vanhempana kävin eskarii ja siellä mua ekaa kertaa kiusattiin, jee -ala-asteella oli vaikeeta keksiä tekemistä, kun ei ollut kavereita, joitten kanssa viettää välkkiä(kiertelin koulun pihaa, istuin kiipparissa, menin keinumaan yms.) -oppitunnit oli raskaita, välitunnit yksinäisiä ja ahdistavia ja ruokatunneilla ahdisti, kun muut näkee, kun mä syön ja joutu istuu aina luokkalaisten kanssa samassa pöydässä -kävin paljon kaikilla lelusivustoilla(Sylvanian families, Lego, Barbie yms.) -olin huono uimaan -mua aina syytettiin kaikesta(toisaalta syytetään yhä) -halusin semmosen Furby-lelun mulle kaveriks mutten saanut -mulla oli hyvä mielikuvitus(on kyl yhä) -oli tavallista etten koko koulupäivänä sanonut sanaakaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä teillä tulee mieleen omasta lapsuudestanne?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja