Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä teillä tulee mieleen omasta lapsuudestanne?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 9379" data-attributes="member: 46"><p>-kaikki majat mitä mä ja mun kaverit tehtiin meijän takametsään</p><p></p><p>-sellanen pieni leikkipuisto joka oli meijän takametsässä, mutta se lopetettiin kun siellä tehtiin niin paljon ilkivaltaa</p><p></p><p>-Pokemon, Winx club, vili vilperi, muumit, Batman, ville vallaton ja mitä kaikkia niitä lastenohjelmia nyt oli</p><p></p><p>-se ku lueskelin yömyöhillä sellasella omenan kokosella kosketusnäytöllä jotain creepypastoja, ja sit pelotti mennä nukkuun</p><p></p><p>-sitten kaikki ne lapsuudentraumat kaikista lastenohelmista esim. mörkö, halla heikki (tai joku sellanen) ja sit ne helkkarin rotat siitä yhestä pekka töpöhäntä piirretystä</p><p></p><p>-sellanen elintarvikekioski (ei oo enää sitäkään olemassa) joka oli siinä meijän talon lähellä, ja josta aina ostettiin jäätelöä.</p><p></p><p>-sit se ku kaikki hyvät ohjelmat piti aina pistää nauhalle sille boxille </p><p></p><p>-meillä oli sellanen pikkunen laatikko telkkari josta mä aina katoin kasetteja</p><p></p><p>-se kun yritettiin kaverin kanssa ostaa jotain sarjakuvaa kaupasta ja se myyjä ei antanu meijän ostaa ku ei ollu tarpeeks ikää ja sit vitutti :D</p><p></p><p>-sit mulla ja mun kaverilla oli mäkiauto joka oltiin ite tehty ja se meni kokoaika rikki</p><p></p><p>-se kun aina koulunjälkeen piti ettii panttipulloja et vois mennä kauppaan ostaan muumitikkareita</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 9379, member: 46"] -kaikki majat mitä mä ja mun kaverit tehtiin meijän takametsään -sellanen pieni leikkipuisto joka oli meijän takametsässä, mutta se lopetettiin kun siellä tehtiin niin paljon ilkivaltaa -Pokemon, Winx club, vili vilperi, muumit, Batman, ville vallaton ja mitä kaikkia niitä lastenohjelmia nyt oli -se ku lueskelin yömyöhillä sellasella omenan kokosella kosketusnäytöllä jotain creepypastoja, ja sit pelotti mennä nukkuun -sitten kaikki ne lapsuudentraumat kaikista lastenohelmista esim. mörkö, halla heikki (tai joku sellanen) ja sit ne helkkarin rotat siitä yhestä pekka töpöhäntä piirretystä -sellanen elintarvikekioski (ei oo enää sitäkään olemassa) joka oli siinä meijän talon lähellä, ja josta aina ostettiin jäätelöä. -sit se ku kaikki hyvät ohjelmat piti aina pistää nauhalle sille boxille -meillä oli sellanen pikkunen laatikko telkkari josta mä aina katoin kasetteja -se kun yritettiin kaverin kanssa ostaa jotain sarjakuvaa kaupasta ja se myyjä ei antanu meijän ostaa ku ei ollu tarpeeks ikää ja sit vitutti :D -sit mulla ja mun kaverilla oli mäkiauto joka oltiin ite tehty ja se meni kokoaika rikki -se kun aina koulunjälkeen piti ettii panttipulloja et vois mennä kauppaan ostaan muumitikkareita [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä teillä tulee mieleen omasta lapsuudestanne?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja