Mielenterveys Mitä teille kuuluu?

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
744
Silleen ihan oikeasti siis. Jos haluatte, niin teillä on nyt tänne mahdollisuus räntätä kaikki paska tai kertoa kuinka onnellisia ootte. Kertokaa kuulumiset <3

Itsellä menee muuten oikeastaan ihan hyvin varsinkin nyt kun sain töitäkin yli vuoden jälkeen, mutta aika ikävästi on syömishäiriöoireilu (TW) nostanut päätään. Oikeastaan on jo loppusyksystä enemmän ottanut tuulta alleen, mutta nyt tammikuu on ollut erityisesti aika sh:n täyteinen. Oon ihan liian usein alkanut käymään vaa'alla ja tarkkailen mun syömisiä ja ahdistun jos en pääse liikkumaan muutamaan päivään. Yritän järkeillä välillä, että tää ei oo fiksua ja että vielä mulla on mahdollisuus saada tää kierre poikki, mutta toinen puoli musta ei tahdo lopettaa. En tiedä, tää on tämmöstä.

Girlofpunk

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,613
No jaa a. Ei huonosti mutta ei Hyvinkää :DDDDD hahahaha ei mut oikeesti. Vähän on sekalaisia päiviä omien tunteiden ja ajatusten kanssa.

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,436
Ihan hyvin, mutta vois kyllä mennä paremminkin. Oon nyt suurin piirtein saanu muuton valmiiksi takasin Keski-Suomeen. (paitsi että kämppään ei tuu vielä sähköjä muutamaan päivään ni joudun oleen porukoilla) Se asunto ei todellakaan oo mikään paras mutta sillä pitää nyt pärjätä, raha-asiat ahdistaa ja toi muutto-urakka tuhos mun unirytmin ja mielenrauhan.
Synttäritkin oli tossa muutama päivä sitten ni jos niitäki kerkeis joskus juhlia ni ois jotain mukavaakin vaihteeks.

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
744
Ihan hyvin, mutta vois kyllä mennä paremminkin. Oon nyt suurin piirtein saanu muuton valmiiksi takasin Keski-Suomeen. (paitsi että kämppään ei tuu vielä sähköjä muutamaan päivään ni joudun oleen porukoilla) Se asunto ei todellakaan oo mikään paras mutta sillä pitää nyt pärjätä, raha-asiat ahdistaa ja toi muutto-urakka tuhos mun unirytmin ja mielenrauhan.
Synttäritkin oli tossa muutama päivä sitten ni jos niitäki kerkeis joskus juhlia ni ois jotain mukavaakin vaihteeks.
Muutot on kamalia. Viime syksynä muutettiin takaisin Oulusta kotikaupunkiin ja se oli kyllä yhtä tuskaa. Ja ah, raha-asioissa pystyn komppaamaan! Oispa rahulia sen verran et vois elää kunnolla eikä tarvis kattoa hintoja kaupassa niin tarkasti.

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
279
Mulla on ihan todella paska elämäntilanne ja nyt muutama päivä sitten tein positiivisen raskaustestin. Musta tuntuu ettei mulla ole mitään mahdollisuutta pitää tätä lasta, mutta lapsen isä haluaisi kovasti, että jatketaan raskautta. Tänäänkin oon maannut vaan sohvalla kun oksettaa ja pyörryttää ja väsyttää tää raskaus niin saatanasti.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,759
Mulla on ihan todella paska elämäntilanne ja nyt muutama päivä sitten tein positiivisen raskaustestin. Musta tuntuu ettei mulla ole mitään mahdollisuutta pitää tätä lasta, mutta lapsen isä haluaisi kovasti, että jatketaan raskautta. Tänäänkin oon maannut vaan sohvalla kun oksettaa ja pyörryttää ja väsyttää tää raskaus niin saatanasti.
Rojut ränniin ja geenit kiertoon!

Ylös Pohja