Aihe vapaa Mitä vittua en oo ikinä elämässäni ahdistunu näin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Ok ehkä ei ihan täysin totta mut anyway close 🧐

Siis tää ahistuksen määrä on käsittämätön mä lähestulkoon tunsin kuinka meinas tulla paniikkikohtaus mut ehkä se vähän jo rauhottu mut silti oon ihan hälytystilassa

GOD DAMN

voi vittu

Jos tiedätte youtuberin nimeltä alayna joy niin oikeest katoin nyt vast niit jotai sen videoit missä se selitti ettei se ookaan bi vaan lesbo ja öööööööööööö nyt vittu en oo ikinä kokenu tämmöstä ahistusta ja paniikkia mun suuntautumisesta. Sillee ei helvetti jos muutki voi olla niin sokeita sille miten asiat oikeesti on ni mitä jos mäki oon? Mitä jos en ookaan bi vaan joko hetero tai lesbo? Although kirjaimellisesti ihastun naisiin ja miehiin mut tää vainoharhasuus tuntuu ihan kirjaimellisesti helvetiltä :D en syytä tässä ketään oikeest mut biseksuaalisuus on muutenki niiiiinnnnnn väärinymmärrettyä ja ihmiset ei usko sen olevan totta. Oh god. I am losing my mind niiku täysin, meen täysin pois tolaltani rn 😃 ihan saatanan hirvee tunne, panikoin 100% voi vittu. Hating this. Vaikka mulla ei oo mitään syytä kuvitella et olisin jotai muuta ku bi mutta tää nyt oikeest lisää mun pelkoa siitä että jonain päivänä kasvan ulos tästä vaiheesta 😊😊😊😊😊 FUN. WHAT A FUN THING TO THINK ABOUT.

SSJDJDKFKFL ja hauskaa että panikoin tasapuolisesti molempia puolia, panikoin yhtä paljon sitä että olisinkin hetero kuin sitä että olisinkin lesbo. Ahahaha panic attack, panic attack 😌

Sit ku se heitteli viel termejä kuten: sexual attraction, romantic attraction ja aesthetic attraction nii i fucking lost it and now im done. I-

sit rupeen miettii et onks mun ns. lievimmät ihastukset vaan pelkkää aesthetic attraction vai onks ne romantic attraction/sexual attraction vai mitä helvettiä koska oon aina vaa sillee "aha that's a crush" mut mitä jos? Mitä jos mitä jos mitä jos? JUMANKAUTA.

Sit kun tähän heittää vielä esim koko aro/ace spektrumin päälle niin GET ME OUT OF HERE RIGHT NOW 😭 i mean right now

Ja myös kauheet vainoharhat nyt kun yleensä kaikki jätkät joita oon suudellu ni YÄK tosin ehk yks tai kaks oli sellasia joihin olin oikeestiki ihastunu. Jos nyt enää siis edes tiedän mitä ihastuminen on 😊 että se siitä sitten

Vihaan tätä enemmän ku voin edes sanoilla kuvailla, oon jossain helvetillisessä paniikkitilassa. En tarkota tätä millään pahalla mutta se kyllä saa mussa ihan hirveen pelon ja vainoharhailun ja epäilyn aikaan jos joku bisse sanoo et eiku mä en ookaan bi. Ihan vaa koska alan epäilee sillon itteeni.

Silti tälläkin hetkellä ajattelen mun mies crusheja ja nais crusheja mutta epäilen joka ikisen kohdalla sitä et se ei varmaan ole edes crush ja oikeastaan mietin että mikään ei varmaa tarkota sitä että se olis crush vaan kaikki on valetta tho :D

Asiaa pahentaa se etten oo seurustellu kenenkään kaa enkä harrastanu seksiäkään niin mua pelottaa se että en voi tietää ennen ku koen sen. Oikeest haluun itkee. En kestä tällasta epävarmuutta. En vaan kestä sitä. En yhtään.

Aika mennä seksuaaliterapeutin vastaanotolle :D mun oli kyllä tarkotus mennä ehkä muutenki mutta en oo saanu vielä varattua aikaa. Oikeest i fucking die.

Oon ajatellu et jos ajattelen miehiä ja naisia niin oon probably bi, mut emmä sit tiiäkään kerta se noin monimutkasta on. Enhän mä uskalla koskaan olla varma.

Siis mun pakko-oireet on NIIN liekeissä ettei oo ees mahollista

Tarviin seksuaaliterapeutin apua enemmän ku koskaan, ihan vaan jotta voin saada mielenrauhan mutta probably en saa siltikään

Don't even-
Don't get me started on everything else tho-

Herrajumala oon varmaan ollu ihan kaiken suhteen väärässä, varmaan kaikki mitä oon uskonu on valetta. Pakko-oireet on niin liekeissä, mä hukun tähän. Koskaan oo ollu näin ahistavaa voi helvetti.

Siis kai tossa nyt pelottavinta on kai se että pelkään että mitä jos mun crushit ei ookaan crusheja vaan jtn kusista aesthetic attractionia? Hehe, vittu. No siis oon järjellä ajateltuna täysin varma siitä että tunnen ainakin seksuaalista kiinnostusta miehiin ja naisiinkin i guess then koska?????? I guess???????? Tuskin fantasiat nyt on mitään mitä oon feikannu jotenki? Mut mitäh mist voin olla varma silti. Joo ja vittu tervemenoa voisin vaan juosta kauas pois ok moi. Ja luulis että se on romanttista kiinnostusta jos ajattelee jotain muijaa tai jotain jätkää all the time sillee ok can i marry them????? Can i tho? Mut ehkä feikkaan senkin.

Maybe it's: aesthetic attraction ✨

hei vitun vittu miks mä-

Siis i guess mä vaan haluisin jotenki ajatella ihastumisen käsitteen niinku mä ite oon tottunu sen omalla kohallani ajattelemaan ja sit alan pelkään et mitä jos jotkut mun ihastuksista ei oo ollukaa ihastuksia??????? Mitä jos ne on ollu jtn kämästä aesthetic attraction tai jotain muuta paskaa????? Oh , daddy issues also! Maybe it's just that

OH GOD fuck off already 😭 oon kirjaimellisesti itelleni tällä hetkellä silleen "hei, ammu ittees päähän" (mankeli, tietäjät tietää,,,,,,)

My life is a lie, probably :D tarviin kipeästi helppiä koska actually kidutan itteni hengiltä tällä menolla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Eih helvetti fuck off, vittu miten pitkä teksti

Give me a break

Also: ihan ku en ois jo muutenki tarpeeks uncertain siitä et oonko bi koska: heterovaiheet ja homovaiheet

Juu :>>>> i like it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Ei saatana puolet mun tekstistä on aina jotain kämästä enkun vääntämistä, suomen kieli kuolee >>>>>>

Bye then.

Haha

Kuolisin mieluummin kuin ajattelisin tätä asiaa enää sekuntiakaan mutta kappas ei voi tehä mitään asialle ja mua pelottaa liikaa

Ehkä tää joskus loppuu, tosin en usko koska ocd.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Ei helvetti :DDDDD


Mun aivot: sun attraction miehiin on valetta, etenkin vanhempiin miehiin koska se tarkottaa daddy issues mikä tarkottaa siis vaan sitä että etit itelles jtn isähahmoa, tietenkin! Ei väliä vaikka kuinka fantasioit niistä, you're probably just fucked in your head, tai ehkä oot vaa niin epäkypsä ja se vaihe menee ohi mutta ei se ainakaan oikeaa ihastumista voi olla missään nimessä!
Mun aivot myös: sun attraction naisiin on valetta myös!!

So i am...................... Attracted to nobody, apparently, ainakin mun aivojen mielestä, tai siis mun pakko-oireiden mielestä :D

Good, okay then.

Ja nyt tuntuu siltä ettei mulla oo oikeutta ajatella mun ihastuksia siks koska se ei oo oikeeta ihastumista.

Let me just shoot myself.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Samoilla fiiliksillä oon alkanu pohtimaan ihastunko miehiin vain koska haen niistä isähahmoa jota en koskaan ole saanut :DD huutis lentää, vainoharhat tulilla. Ehken enää ikinä rakastu kehenkään, en enää koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Tein testin (joka ei siis ollu mikään täysin höpöhöpö testi vaan ihan semi luotettava ilmeisesti) ja sain tulokseksi: "

Your sexual orientation is 96.4% heterosexual, 75% homosexual, which places you in the bisexual quadrant."​


Sooooooo, maybe that's true then. Tai silleen se kyl vaikutti silt et se testi perustuu niiku oikeesti totuuteen, eikä oo mikää random tyypin laatima joten. Ehkä voin olla rauhallisin mielin vaikka kyllä mua silti vähän ahdistaa.

Ainoo mikä mua hämmens siinä semisti oli se ku siin sanottii että vastaa kysymyksissä silleen et kuinka USEIN sä oot tuntenu näitä tunteita ja sit melkein kaikis miehiin liittyvissä kysymyksissä vastasin sen et todella usein (tai siis siin oli vaihtoehdot: 👎👎, 👎, sit se keskivaihtoehto mille ei oo emojia täs näköjään, 👍 ja 👍👍, eli niiku kaks peukkuu alaspäin, yks peukku alaspäin, keskel, yks peukku ylöspäin, kaks peukkuu ylöspäin) eli vastasin sen 👍👍 siinä kaikis muis miehiin liittyvissä kysymyksissä paitsi yhessä. Sit melkein kaikis naisiin liityvis kysymyksis tai siis varmaankin kaikis vastasin sen 👍. Eli siitä tulee toi että oon vähemmän naisiin suuntautunu. MUTTA jos mun piti miettiä siinä et kuinka usein ni kertookse sen jos mul nyt vaa täl hetkellä sattuu olemaan useampi mies crush ja naisia vaan pari? Tai niiku et? Miten yleensäkään voi mitata seksuaalisuudelle sinänsä jotain preferenssiä. Siis tarkottaako se nimenomaan sitä että miten USEIN ajattelee miehiä ja naisia vai häh koska joo kyllä mulla sattuu olemaan useammin mies crushei noin niiku yleensä, mut jos miettii et kumman kanssa MIELUUMMIN olisin ni idgaf? Tykkään molemmista yhtä paljon tai ei mua kiinnosta niiku vittuakaan? Mutta useammin ne sattuu olee miehiä i guess? Joten vastasin tuohon myös kaikkiin että mulla on useammin ollu niitä tunteit yleensä miehiä kohtaan (2 viikon ajalt) kuin naisia kohtaan koska mulla on nyt vasta viime päivinä alkanu olee enemmän naisihastuksia taas pitkästä aikaa. Tai niiku et. Mitä vittua.

Niiku
Miks

En ymmärrä.

Tai jotenki miten sä pystyt mittaamaan mitään tollasta millään tavalla tho

En tajuu mitään

Mutta okei ton testin mukaan oon siis biseksuaali, mun oman määritelmäni mukaan taas oon bi grey ace, tho. Ahahaha.

Vittu. Vituttaa ihan kaikki. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Samoilla fiiliksillä oon alkanu pohtimaan ihastunko miehiin vain koska haen niistä isähahmoa jota en koskaan ole saanut :DD huutis lentää, vainoharhat tulilla. Ehken enää ikinä rakastu kehenkään, en enää koskaan.
Niin samaistuttavaa ugh vitun vittu oikeest huudannnnn. Itselläni kylläkin on isä joten????????? Ahahahhha vittu juu ihan vitulliset vainoharhat tulilla siis molemmilla, hiphei!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Niin samaistuttavaa ugh vitun vittu oikeest huudannnnn. Itselläni kylläkin on isä joten????????? Ahahahhha vittu juu ihan vitulliset vainoharhat tulilla siis molemmilla, hiphei!
Minulla onneksi voin selittää sen jotenkin D:: tavallaan kyllä pelkään miehiä ehe... onpas tämä kyllä :D bändimme nimi on luultavasti vainoharhat oy, taitaa sopia!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Tein testin (joka ei siis ollu mikään täysin höpöhöpö testi vaan ihan semi luotettava ilmeisesti) ja sain tulokseksi: "

Your sexual orientation is 96.4% heterosexual, 75% homosexual, which places you in the bisexual quadrant."​


Sooooooo, maybe that's true then. Tai silleen se kyl vaikutti silt et se testi perustuu niiku oikeesti totuuteen, eikä oo mikää random tyypin laatima joten. Ehkä voin olla rauhallisin mielin vaikka kyllä mua silti vähän ahdistaa.

Ainoo mikä mua hämmens siinä semisti oli se ku siin sanottii että vastaa kysymyksissä silleen et kuinka USEIN sä oot tuntenu näitä tunteita ja sit melkein kaikis miehiin liittyvissä kysymyksissä vastasin sen et todella usein (tai siis siin oli vaihtoehdot: 👎👎, 👎, sit se keskivaihtoehto mille ei oo emojia täs näköjään, 👍 ja 👍👍, eli niiku kaks peukkuu alaspäin, yks peukku alaspäin, keskel, yks peukku ylöspäin, kaks peukkuu ylöspäin) eli vastasin sen 👍👍 siinä kaikis muis miehiin liittyvissä kysymyksissä paitsi yhessä. Sit melkein kaikis naisiin liityvis kysymyksis tai siis varmaankin kaikis vastasin sen 👍. Eli siitä tulee toi että oon vähemmän naisiin suuntautunu. MUTTA jos mun piti miettiä siinä et kuinka usein ni kertookse sen jos mul nyt vaa täl hetkellä sattuu olemaan useampi mies crush ja naisia vaan pari? Tai niiku et? Miten yleensäkään voi mitata seksuaalisuudelle sinänsä jotain preferenssiä. Siis tarkottaako se nimenomaan sitä että miten USEIN ajattelee miehiä ja naisia vai häh koska joo kyllä mulla sattuu olemaan useammin mies crushei noin niiku yleensä, mut jos miettii et kumman kanssa MIELUUMMIN olisin ni idgaf? Tykkään molemmista yhtä paljon tai ei mua kiinnosta niiku vittuakaan? Mutta useammin ne sattuu olee miehiä i guess? Joten vastasin tuohon myös kaikkiin että mulla on useammin ollu niitä tunteit yleensä miehiä kohtaan (2 viikon ajalt) kuin naisia kohtaan koska mulla on nyt vasta viime päivinä alkanu olee enemmän naisihastuksia taas pitkästä aikaa. Tai niiku et. Mitä vittua.

Niiku
Miks

En ymmärrä.

Tai jotenki miten sä pystyt mittaamaan mitään tollasta millään tavalla tho

En tajuu mitään

Mutta okei ton testin mukaan oon siis biseksuaali, mun oman määritelmäni mukaan taas oon bi grey ace, tho. Ahahaha.

Vittu. Vituttaa ihan kaikki. :D
Tääki muuten tajusin et kerta tos pitää vastata 2 viikon ajalta jtn noit juttuja niin jos oisin vähän aikasemmin tehny ton testin sanotaan vaikka joskus tammikuussa ni oisin todnäk saanu 100% heteron :D koska en mä sillo ketää naista juuri ajatellutkaan. Ajattelin lähinnä timppaa :DDDDDDD JOTEN??? ja sit taas niinä aikoina kun en esim haluu seksiä ollenkaan niin varmaan oisin saanu just jonku aseksuaalin tohon tulokseks eli miten,,,,, toi voi olla jotenki,,, tarkka määritelmä kerta se voi vaihdella ihan laidasta laitaan? Joskus mulla on myös kausia etten mieti välttämättä yhtäkään miestä niin sillon saisin varmaan tulokseks et oon 100% homoseksuaali :DDDDDDDDD eli öh?? Hienoa? I guess?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Minulla onneksi voin selittää sen jotenkin D:: tavallaan kyllä pelkään miehiä ehe... onpas tämä kyllä :D bändimme nimi on luultavasti vainoharhat oy, taitaa sopia!
Vainoharhat oy kuulostaa todella sopivalta! :D

Luulen kans et aika moni nainen pelkää miehiä, ainakin pimeällä kadulla yksin liikkuessa,,,, minäkin,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,544
Reaktioarvo
2,921
Mitä jumalautaaaaahhh taas ok Sanni franssi oh adfjdkdjfjdkd 😭🥰 mähän sanoin et naisurheilijat on kova sana.... Ja näköjään jalkapalloilijat varsinkin. Että sellasta.

Niin että tämmösiä henkilöitä mä taas ajattelen niinkun viimestä päivää ja silti vainoharhailen että ei mun ihastukset varmaan oo ees mitään oikeeta. Juu kill me already. Also mul ei oo mitään hemmetin käryä millane mu libido täl hetkel on, ei se ainakaan right now oo häiritsevän korkee et sanoisin et kai mul on sellane lievä "fuck me" olo mut ei nyt mitenkään älyttömästi. On seki niin saatanan hämmentävää ja ahistavaa ku se vaihtelee niin paljon. Siis ihan ääripäästä toiseen. Ihan niiku kirjaimellisesti nollatason haluista siihen että oon koko ajan sillee aaaaaaaaa pls just fuck me :D koko skaala koettu ja vaihtelu on intensiivistä mutta kai se riippuu mm. Ovulaatiosta ja ehkä rakastumisen tasostakin. Ja ehkä vuodenajasta. Ehkä kevät on yleisesti ottaen sellasta et libido on korkeampi. Mikä onkin hauskaa koska emt jos olisin suhteessa tho niin se oiskin jännä juttu koska välillä olisin ihan täysin haluton niiku ihan fr ja sit välillä taas koko ajan kiimaamassa? I-

Mite mus voi olla kaks noin erilaista puolta ja molempia esiintyy semi säännöllisesti. Ja sitten toki joskus se libido on enemmän keskitasoakin eikä kumpikaa ääripää. I guess it's normal mut varmaan useimmil ihmisil ei oo näin intense vaihtelua.

Ei saatana

Huutista joka tuutista

Mut Sanni on kuuma anyway hhhhh,,,,
 
Ylös Pohja