Aihe vapaa Mitä vittua spotify

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Jaaha halusin vaa lisätä erikan uuden biisun soittolistalle joten etin sen kappaleen ja painoin siitä että voisin lisätä sen, mut siitä painaminen aiheuttikin automaattisesti sen et se alkaa soittaa #vainsuomihitit-soittolistaa :D ei se oo kyl ennen tolleen tehny, mitä vittua oikeasti. Yleensähän jos hakee kappaleen ja painaa siit ni se vaa näyttää sen eikä ala soittaa mitään random soittolistaa jossa se on mukana. En usko että oisin mitenkään voinu vahingossakaan painaa sitä soittolistaa joten sen täytyy siis johtuu siitä että klikkasin sitä kappaletta. Kiva. Onks tää ny joku uus ominaisuus D: en varmaan voi koht hakee enää mitään biisejä ilman et se alkaa soittaa jtn random listaa okok
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Juu mulle käynynnä samoin D: tosin yhden metallibändin takia, hyppäsin murtuneen jalan voimin kattoon kun yhtäkkiä eppu normaali vaihtu ydinsodan kuuluseks :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Spotify on muutenkin todella outo, kun osa kappaleiden nimistä on ihan väärin ja jos kuuntelen jotain pitkäsoittoa niin yhtäkkiä se valitsee jonkun aivan vieraan artistin jolla on samanniminen biisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Spotify on muutenkin todella outo, kun osa kappaleiden nimistä on ihan väärin ja jos kuuntelen jotain pitkäsoittoa niin yhtäkkiä se valitsee jonkun aivan vieraan artistin jolla on samanniminen biisi.
True oon huomannut samaa. Puhumattakaan siitä kuinka niin moni varsinkin vähän tuntemattomampi biisi puuttuu spotifyst. Harmittaa esim kun Hello hollywoodin biisejä ei oo siel. Tai sail by the starsin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Mitenkähän ihmiset muuten saa soittolistoilleen tehtyä noita kuvia silleen et siin on joku artsy kuva eikå niit albumin kansia hmm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Mitenkähän ihmiset muuten saa soittolistoilleen tehtyä noita kuvia silleen et siin on joku artsy kuva eikå niit albumin kansia hmm.
Oh löysinki sen miten se tehää oop mut en pysty vaihtaa noit kosk oon liian kiintyny siihe miltä ne näyttää nyt xD niin perus minä, sama ku taustakuvien kaa. Ei vittu naurettavaa XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Oh löysinki sen miten se tehää oop mut en pysty vaihtaa noit kosk oon liian kiintyny siihe miltä ne näyttää nyt xD niin perus minä, sama ku taustakuvien kaa. Ei vittu naurettavaa XD
Räääääää vaihdoin karin soittolistaan kuvan Karin lärvistä xD noniin.... Ei muita sitte pliis
 
Ylös Pohja