Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä vittua tämä on
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 88398" data-attributes="member: 34"><p>No siis. Totta ainakin osittain? Mä taas aattelen ehkä tytön ja naisen enemmänkin synonyyminä kuin ikään liittyen. Mun mielestä ne on sama asia, vaikka ymmärränkin että se tavallaan liittyy ikään, mutta silti se on musta sama asia ja sama sukupuoli, silleen u know. Et ei niil oo merkittävää eroa. Käytän kumpaa tahansa silleen idc ja muutenki kyllähän jotain teiniäkin voi sanoa nuoreksi naiseksi vaikka ikänsä puolesta olisi ennemmin tyttö. Et kyl monet ihmiset käyttävät niitä myös miten sattuu. Joskus joku taisi sanoa kamuni äitiä tytöksi vaikka hän oli silloin varmana yli 50 tai jotain. Mutta joo.</p><p></p><p>Muuten tuo viesti meni ehkä mun päässä vähän sellaseks että mun on vaikee ymmärtää mutta juu. Ja siis sen takia vaan mietin että en varmaankaan ole ihan cis koska mua häiritsee usein se että mut luokitellaan tytöksi kun yhtä hyvin mut vois olla luokittelematta. Niin sehän tarkoittaa sitä et oon uncomfortable sen mun syntymäsukupuolen kanssa? Vai? En tiedä tarkottaako :D (kehodysforia taas on asia erikseen ja siitä en edes tiedä että onko mulla sitä vai ei, tuskin?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 88398, member: 34"] No siis. Totta ainakin osittain? Mä taas aattelen ehkä tytön ja naisen enemmänkin synonyyminä kuin ikään liittyen. Mun mielestä ne on sama asia, vaikka ymmärränkin että se tavallaan liittyy ikään, mutta silti se on musta sama asia ja sama sukupuoli, silleen u know. Et ei niil oo merkittävää eroa. Käytän kumpaa tahansa silleen idc ja muutenki kyllähän jotain teiniäkin voi sanoa nuoreksi naiseksi vaikka ikänsä puolesta olisi ennemmin tyttö. Et kyl monet ihmiset käyttävät niitä myös miten sattuu. Joskus joku taisi sanoa kamuni äitiä tytöksi vaikka hän oli silloin varmana yli 50 tai jotain. Mutta joo. Muuten tuo viesti meni ehkä mun päässä vähän sellaseks että mun on vaikee ymmärtää mutta juu. Ja siis sen takia vaan mietin että en varmaankaan ole ihan cis koska mua häiritsee usein se että mut luokitellaan tytöksi kun yhtä hyvin mut vois olla luokittelematta. Niin sehän tarkoittaa sitä et oon uncomfortable sen mun syntymäsukupuolen kanssa? Vai? En tiedä tarkottaako :D (kehodysforia taas on asia erikseen ja siitä en edes tiedä että onko mulla sitä vai ei, tuskin?) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mitä vittua tämä on
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja