Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua tapahtui
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 39220" data-attributes="member: 34"><p>Ainiin huutista taisin nähdä ton mainoksen silloin kun toi ohjelma tuli??????? Ainaki ihan ku ois hämärä muistikuva siitä. Tää just. Siis tää on se asia kun vittu nää ihmiset tietää etukäteen ja sit vaa muistat et ainiin saatana sillon oli se ja se. Ja sit vaa yhtäkkiä rakastut?????? Vähä niiku hessunki oon nähny useita kertoja ties missä ja kuullu puhuttavan ja ymsymsyms ja sit vaan yhtäkkiä tulee se kohta kun putoot siihen saatanan kuoppaan ja lujaa? Ja sit ku oot rakastunu siihen ihmiseen ni muistat just näitä et ai niin, se ja se tapahtu sillon. Niiku sedustaki viime syksyltä nimenomaan se keissi kun se oli jossain uutisissa sen bileiden takia ja olin silleen HAH hyvännäkönen mut sit kuitenki onnistuin vakuuttaa itteni siin kohtaa et en tykkää siit. Hyvin meni. Kunnes..... Tuli toukokuu. Että NÄIN. Sehän meni sitten siinä niin saatanasti että. Rakastuttiin enkä edes tiedä miten vitussa mutta kiitos taas tästäkin. Huvittavaa kun muistelen sitä keissiä kun katottiin uutisia ja sit olin silleen apua ei en saa tykätä siitä ja sit lähin jonneki kävelylle tai jotain ja yritin olla vanhempien edes sillee jotenki normaali että minuahan ei tuollaset papat kiinnosta sitten alkuunkaan ja tosiaa lähin vaa lenkille lähestulkoon pakoon sitä asiaa :DDDDDDDDD huutist muistan sen niin vitusti siis ei se ollu sillon niiiiin iso juttu mut kuitenki sellanen et joku fiilis siit ihmisest heräs ja yritin vaa pitää pokkaa siinä niin ja lopultahan se sit näköjään meni vituiks vaikka silloin onnistuin olemaan rakastumatta siihen kunnolla.</p><p></p><p>On muuten huvittavaa ku nykyää valvon taas tällee aamuun saakka ja sit mul on jatkuvasti nälkä ku syön jotenki nii huonosti mut mul ei vaa maistu mikään ruoka melkeen ikinä, onks tää ny sitä samaa mitä timpan takii oli tammikuus? Ruokahalu: tiessään. Menee: hyvin. Kyllä mä siis syön mutta ehkä vaa joku pari kertaa päiväs tai emt riippuu vähän. Ja nukun semi levottomasti ku nään unii noista. Sit herään tai ainaki muistan et tänä aamuna (tai siis iltapäivällä) heräsin sillee et aloin melkeen hyperventiloimaa ku nousin istuu. Mul oli herätys puhelimessa ja heräsin ja nousin istuu ja olin sillee apua ja hengitin vaa sillee nopee en tiedä mitä hiton unta näin ku olin nii vitu tilois. Siis jotai ihastuksii liittyvää en tiedä olikse osittain painajainen vai tuliks toi paniikki vaa ihastuksist vai mist. Kuitenkin heräsin sillee iha et vittu apua. Et jes?????? Normaalia :DDDDDD mitä vittua</p><p></p><p>Jooh. mutta rakastan seduu ja näin että.... Tämäkin päivä meni helvetin hyvin. Oon kyl nii vitu pulas kaikil mahollisil tavoil. Ei vittu ja oikeesti ajattelin et menisin nukkumaan ajois mut en koskaan pysty ku tulee niin pahat ahistukset. Rääh. Joka vitun yö. Mua on väsyttäny jo vaikka kuinka monta tuntia täs mut niin kamala olo koko ajan etten pysty nukkuu. Ah.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 39220, member: 34"] Ainiin huutista taisin nähdä ton mainoksen silloin kun toi ohjelma tuli??????? Ainaki ihan ku ois hämärä muistikuva siitä. Tää just. Siis tää on se asia kun vittu nää ihmiset tietää etukäteen ja sit vaa muistat et ainiin saatana sillon oli se ja se. Ja sit vaa yhtäkkiä rakastut?????? Vähä niiku hessunki oon nähny useita kertoja ties missä ja kuullu puhuttavan ja ymsymsyms ja sit vaan yhtäkkiä tulee se kohta kun putoot siihen saatanan kuoppaan ja lujaa? Ja sit ku oot rakastunu siihen ihmiseen ni muistat just näitä et ai niin, se ja se tapahtu sillon. Niiku sedustaki viime syksyltä nimenomaan se keissi kun se oli jossain uutisissa sen bileiden takia ja olin silleen HAH hyvännäkönen mut sit kuitenki onnistuin vakuuttaa itteni siin kohtaa et en tykkää siit. Hyvin meni. Kunnes..... Tuli toukokuu. Että NÄIN. Sehän meni sitten siinä niin saatanasti että. Rakastuttiin enkä edes tiedä miten vitussa mutta kiitos taas tästäkin. Huvittavaa kun muistelen sitä keissiä kun katottiin uutisia ja sit olin silleen apua ei en saa tykätä siitä ja sit lähin jonneki kävelylle tai jotain ja yritin olla vanhempien edes sillee jotenki normaali että minuahan ei tuollaset papat kiinnosta sitten alkuunkaan ja tosiaa lähin vaa lenkille lähestulkoon pakoon sitä asiaa :DDDDDDDDD huutist muistan sen niin vitusti siis ei se ollu sillon niiiiin iso juttu mut kuitenki sellanen et joku fiilis siit ihmisest heräs ja yritin vaa pitää pokkaa siinä niin ja lopultahan se sit näköjään meni vituiks vaikka silloin onnistuin olemaan rakastumatta siihen kunnolla. On muuten huvittavaa ku nykyää valvon taas tällee aamuun saakka ja sit mul on jatkuvasti nälkä ku syön jotenki nii huonosti mut mul ei vaa maistu mikään ruoka melkeen ikinä, onks tää ny sitä samaa mitä timpan takii oli tammikuus? Ruokahalu: tiessään. Menee: hyvin. Kyllä mä siis syön mutta ehkä vaa joku pari kertaa päiväs tai emt riippuu vähän. Ja nukun semi levottomasti ku nään unii noista. Sit herään tai ainaki muistan et tänä aamuna (tai siis iltapäivällä) heräsin sillee et aloin melkeen hyperventiloimaa ku nousin istuu. Mul oli herätys puhelimessa ja heräsin ja nousin istuu ja olin sillee apua ja hengitin vaa sillee nopee en tiedä mitä hiton unta näin ku olin nii vitu tilois. Siis jotai ihastuksii liittyvää en tiedä olikse osittain painajainen vai tuliks toi paniikki vaa ihastuksist vai mist. Kuitenkin heräsin sillee iha et vittu apua. Et jes?????? Normaalia :DDDDDD mitä vittua Jooh. mutta rakastan seduu ja näin että.... Tämäkin päivä meni helvetin hyvin. Oon kyl nii vitu pulas kaikil mahollisil tavoil. Ei vittu ja oikeesti ajattelin et menisin nukkumaan ajois mut en koskaan pysty ku tulee niin pahat ahistukset. Rääh. Joka vitun yö. Mua on väsyttäny jo vaikka kuinka monta tuntia täs mut niin kamala olo koko ajan etten pysty nukkuu. Ah. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua tapahtui
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja