Aihe vapaa Mitä vittua tapahtui

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Juu kävin kaupassa äsken ja sit vastaan tuli mies johon ihastuin ihan saatanasti yhen pienen juttutuokion perusteella. En ees tiedä mitä tapahtu. Se vaa tuli vastaa ja sit sen koira halus rapsutuksii ja rapsutin sitä ja sit vaa muutama sana vaihdettii siinä mut ei sit sen kummempaa. Ja olin iha et aaa apua. Kosk jo ennen ku sen koira tuli mun luo olin kattonu sitä sillee god damnnnnn toi on niin my type et kuolen. Suurin piirtein tuijotin sitä vaa sillee "😧😌" aaaaa ei en mä kestä. En tiedä siit vittu mitää muuta ku et se vaikutti mukavalt + se on liian mun tyyppinen aaaaaaaa miten voi seota näin paljon jostain täysin tuntemattomasta. Tiedän jopa mun julkkisihastuksista enemmän ku tosta. Tsiisus. Asuukohan se jossain lähettyvillä, varmaan jos se oli koiraa lenkittämäs. Jos se tulee joskus viel vastaa ni en tiiä mitä vittua teen XDDDDD häpeen varmaa ainaki vitusti ko ois se ny ehk vähä kiusallist ja jos yrittäisin jutella sille uudestaa ni seki ois kiusallist ehk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Siis tuntuu et aika harvoin jään kiinni ihmisiin jotka oon tavannu iha vaa irl. Ku ne on nii usein julkkiksii. Mut että tollanen jost en tiedä mitää. Mite sellasee voi herätä tollanen reaktio? Ei saatana. Jos jonkun irl-tyypin haluisin ni ton.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Huudan nii helvetisti ku nyt mun ns. Ihastuslistas lukee että "timppa", "sedu" ja "se tuntematon koirankusettaja" 🤔✌️ tykkään. Naurattaa myös se ku mul ei oikeest oo elämäs hirveesti sellasia mun tyyppisii ihmisii niiku sellasii jotka tunnen irl, siis ketää tollasii papparaisii paitsi muutama joo, mut ei ne sillee oo kuitenkaan sellasia kehe rakastuisin vaikka onkin "sopivan ikäsiä". Nii totta kai heti ku irl näkee jonkun sellasen joka on täysin mun tyyppiä ni se on joku random koirankusettaja xDDDDDDDD ok niiku täysin tuntematon. No ei kai se ihmekää oo etten tunne yli viiskymppisiä. Ja jos tiedänkin joitain ni ne on jotain mun iskän tuttuja. Niinpä, missä mä sellasiin tutustuisin. Tai no missä mä oikeestaa tutustuisin ikäsiinikään et ei sen puoleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
AAAAAAA EI ÄLKÄÄ BB TAAS PILAA MUN ELÄMÄN KOKONAAN VOI NY VITTU

Uskon vakaasti että Sedu tulee olee kans kuukausitolkulla mun mielessä ei ny helvetti :DDD ONKO KAIKKI HYVIN. JA IHANA ei vittu saatana ku se lähetti laralleki terveisiä awwwwwwww voi kulta :c oikeest ja lara on niin söpö aw. Oon vaa nähny muutaman kuvan siit mut se on nii ihana pikkune 😭😭😭😭😭💞 haluun olla Laran "varaäiti" XDDDDD no ei ny varaäiti kuulostaa vitu oudolt mut you get the point xDDDD

MUT VITTUU tää on kaikki niin outoo ja aaaaaaa oikeest must tuntuu et taas oon niin avoin kirja ja mu vanhemmat tajuuuuuuu kaiken. Ok mutta mitäääähhh siis okei. Mietin tota ku sedu on niin tommonen.... Varmaa kaikki pyörii sen ympäril ja naiset haluu sitä (en tiedä onkse pelkästään rahan ja maineen takia) ja vituttaa koska kukaan ei tykkää siitä niinku mä 😶 jos sen ympäril ny mimmei pyörii (en tiiä mut varmaa?) Ni tuskin kukaa niist välittää siitä niinku mä. Vaikka en ees tunne sitä sen paremmin itekää mut silti mun tunteet on helveti vahvat xd ni vituttaa tavallaan tollanen et jos ihminen on noin ns. suosittu ja sit on tämmöne niiku minä joka on iha vitu nobody ja ruma (en ainakaan näytä miltää missilt tbh joten varmaan en kelpais seduliinille ikinä) jolla on ihan sairaan vahvat tunteet sitä kohtaan. Siis sedun kohal mun itsetunto laskee vaan miinuksen puolelle paljon enemmän ku normaalisti iha vaa sen takii ku se on naistenmies ja varmaa vitulliset standardit sillä ja oisin varmaa iha vitu ruma sen silmissä 🤔 lmao ei vittu. Hyvä meno. Täytyy toivoo et asiat menis jotenki hyvin mut eipä ne mee. Voi hitto ku olisin tarpeeks järkevä et jotenki voisin päästä yli mut ei mitään toivoo koska oon täys idiootti. En tiedä mitä hittoa hyödyn siitä että oon näin rakastunu siihen ja varmaa tosiaan kuukaustolkulla nii en niiku??? Ymmärrä??? Että mitä hyvää siit ikinä tulee seuraamaa. Mahdollisuudet siihen on nolla ja vaikka oliski hyvät tsänssit ni ollaa varmaa aik erilaisii ihmisii anyway. Ei sillä, ei se mua haittais. Tai en tiiä. Mut joka tapauksessa mahollisuudet on nolla tai oikeestaa miinuksen puolella. Ni olipa taas järkeä niin vitusti että. En ymmärrä mikä mul on hätänä. Aina vaa pakko rakastuu tollasii. Ei mitään tsäänssii. Vaikka kuinka yritän ja kuinka haluisin olla tuntematta yhtää mitään sitä kohtaa ni en vaa pysty. Ei mul oo mahist päästä yli siit. Oon nii heikko etten vaa saa niit tunteit pois. En tiedä mikä vittu siinä on mut nii se vaa o.

Eih ei saatana also en ois voinu kuvitella ees kuinka päin helvettiä kaikki tulee menee. Aaaaaaa. Vittu. Ja kuuntelin tossa äsken jjs ja selasin samalla youtubee ja siis tietenkin kaikkii bb-videoit just ni oli kyllä psykoosi ja paniikkikohtauksen alku käsillä siinä kun samaan aikaan kuuntelee aivan vitun tärkeetä biisiä joka liittyy sekä eeroon että timppaan että hessuun ja vaikka mihin ja sit selaat jotain bb videi ja tajuut samalla et ei helvetti ku tuli muuten oikeasti rakastuttua, sekä seduun että muihinkin noh, ainaki janneen, ja oot vaan silleen niin että,,, tämä tapahtu sit ja aikasemmi setit oli vähän toiset. Niiku mitä helvetin vittua nyt tosiaan?

Katoin kans pikkuveli podcastii ja sehän vasta tuskaa onkin. Aion käyttää lausahdusta "sielu sulaa" tästä lähin usein + se huutiksen määrä ku tajusin et tosiaa tää mari oli kaudelt 2010 ja se kausi oli mun henkilökohtasessa elämässni jotain niin psykoosia että vetää vertoja jopa tälle tän hetkiselle. Muistot tulvi kevyesti. + Mitä vittua ei jaksa kyllä mitään pullin ja Forsbergin shippausta ei juma:DDDDDDD joo okei oon samaa mieltä saattaaha niillä olla jotakin ja tavallaan ihan kiinnostavaa mut osa must on sillee ei ny vittu en jaksa todellakaan mitään romantiikkalässytystä tässä tilanteessa ku itelle jo sanan "kumppani" kuuleminen nostattaa traumat pintaan ja oon jo sitä mieltä etten koskaan tuu päätyy parisuhteeseen, en niin koskaan. Nii helvetin hauskaa kattoo yleensäkää kenenkään romantiikkalässytystä ku ite kuolaa jotain seduu ja itkee every fucking day, muitakin kyllä kuin sitä mut nii silti?? Juu ei. Älkää ny vittu viittikö oikeest. Eih jeesus mikä homma tääki siis sanotaan vaikka niin että alkaa olla jo sellanen olo et koko suomi on ihan sekasin onks tääl yhtäkään selväjärkistä ihmistä jos totta puhutaan? Ei siis koko valtakunta aivan tuhannen sekasin varsinkin kaikki mun ihastukset on tasoa "mitä vittua" ja niiku ei hele mikä fever dream jos suoraan sanotaan. Huudan suoraa huutoa en pysty XDDDDDD

Naurattaahan se ja voi vittu edelleenkin niitä juufinin bb-videoita odottelen mut ei salee tuu ku vasta syksyn bb:stä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Vittu mitä PASKAA aaaaaaa aaaa aaaaaa haluisin kattoo yhen timppaan ja hessuun liittyvän jutun joka on liian pitkä joten lets just die ok
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Mitä

Katoin tän: Ja sit tän:
Ja voin niin huonosti kun vaan ikinä voi. Oon siis nähny nuo molemmat videot aiemminkin. Mutta hajottaa niin saatanasti. Menetän tajuntani. Toi kohta mis sedu on laran kaa ei vittu saatana mult lähtee järki tällä vitun minuutilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Ainiin huutista taisin nähdä ton mainoksen silloin kun toi ohjelma tuli??????? Ainaki ihan ku ois hämärä muistikuva siitä. Tää just. Siis tää on se asia kun vittu nää ihmiset tietää etukäteen ja sit vaa muistat et ainiin saatana sillon oli se ja se. Ja sit vaa yhtäkkiä rakastut?????? Vähä niiku hessunki oon nähny useita kertoja ties missä ja kuullu puhuttavan ja ymsymsyms ja sit vaan yhtäkkiä tulee se kohta kun putoot siihen saatanan kuoppaan ja lujaa? Ja sit ku oot rakastunu siihen ihmiseen ni muistat just näitä et ai niin, se ja se tapahtu sillon. Niiku sedustaki viime syksyltä nimenomaan se keissi kun se oli jossain uutisissa sen bileiden takia ja olin silleen HAH hyvännäkönen mut sit kuitenki onnistuin vakuuttaa itteni siin kohtaa et en tykkää siit. Hyvin meni. Kunnes..... Tuli toukokuu. Että NÄIN. Sehän meni sitten siinä niin saatanasti että. Rakastuttiin enkä edes tiedä miten vitussa mutta kiitos taas tästäkin. Huvittavaa kun muistelen sitä keissiä kun katottiin uutisia ja sit olin silleen apua ei en saa tykätä siitä ja sit lähin jonneki kävelylle tai jotain ja yritin olla vanhempien edes sillee jotenki normaali että minuahan ei tuollaset papat kiinnosta sitten alkuunkaan ja tosiaa lähin vaa lenkille lähestulkoon pakoon sitä asiaa :DDDDDDDDD huutist muistan sen niin vitusti siis ei se ollu sillon niiiiin iso juttu mut kuitenki sellanen et joku fiilis siit ihmisest heräs ja yritin vaa pitää pokkaa siinä niin ja lopultahan se sit näköjään meni vituiks vaikka silloin onnistuin olemaan rakastumatta siihen kunnolla.

On muuten huvittavaa ku nykyää valvon taas tällee aamuun saakka ja sit mul on jatkuvasti nälkä ku syön jotenki nii huonosti mut mul ei vaa maistu mikään ruoka melkeen ikinä, onks tää ny sitä samaa mitä timpan takii oli tammikuus? Ruokahalu: tiessään. Menee: hyvin. Kyllä mä siis syön mutta ehkä vaa joku pari kertaa päiväs tai emt riippuu vähän. Ja nukun semi levottomasti ku nään unii noista. Sit herään tai ainaki muistan et tänä aamuna (tai siis iltapäivällä) heräsin sillee et aloin melkeen hyperventiloimaa ku nousin istuu. Mul oli herätys puhelimessa ja heräsin ja nousin istuu ja olin sillee apua ja hengitin vaa sillee nopee en tiedä mitä hiton unta näin ku olin nii vitu tilois. Siis jotai ihastuksii liittyvää en tiedä olikse osittain painajainen vai tuliks toi paniikki vaa ihastuksist vai mist. Kuitenkin heräsin sillee iha et vittu apua. Et jes?????? Normaalia :DDDDDD mitä vittua

Jooh. mutta rakastan seduu ja näin että.... Tämäkin päivä meni helvetin hyvin. Oon kyl nii vitu pulas kaikil mahollisil tavoil. Ei vittu ja oikeesti ajattelin et menisin nukkumaan ajois mut en koskaan pysty ku tulee niin pahat ahistukset. Rääh. Joka vitun yö. Mua on väsyttäny jo vaikka kuinka monta tuntia täs mut niin kamala olo koko ajan etten pysty nukkuu. Ah.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Siis mitä hittoa mä en vieläkään älyä tätä keissiä? Voiks joku kertoo mikä sedussa on sellasta et lankeen niin vitusti siihen? Ja ei, se ei oo rahan ja maineen yms takia, jos jotain niin se on enemmänkin miinusta koska en oo ite yhtään samanlainen nii se on vaa huono juttu. Itse asiassa mä kyllä tiedän miks lankesin siihe. Ehkä. No ensinnäkin tietty se et se on oikeen ikänen. Toiseks se et meillä on samanlaiset kasvonpiirteet, en tiedä vaikuttaako se sitten oikeasti mutta niin ne väittää ja kai se on pakko olla niin. Sit muutenki no se on lyhyt, vaikka tosiaan ei kaikki mun ihastukset oo kuitenkaan ollu lyhyitä joten emt mutta??? Mm emt ja niin sen äänestä tulee vähän mieleen juha, ehkä sekin on asia joka vaikuttaa? Hmm. Joku tossa äijässä on sellast et en pysty vaa olla tuntematta. Ja sattuu iha vittuna. Siis vittu ihan ku mul ei ois ollu tarpeeks vaikeeta aikasemminki jo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Aaaa vittu toi video, oikeest siis aaaaaaaa toi "pokerinpelaaja ois hyvä ammatti, ei ainakaa ravintoloitsija" voi elämä miten söpö toi kohta o :D löysin muutenki uuen kuvan mis se on laran kans ja en kestä yhtään tota söpöyttä. Tollanen saa mut sulaa. Niin vitusti. En kestä, kuolen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Tykkään siitä että spämmään tähän kesuun taas vaa sedusta lähinnä, voi vittu, :D kaikki kesut mitä teen lopulta päätyy vaa siihe et hölisen seduliinist jotaki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
MITÄ VITTUA MIKS tein kollaasin noista :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD halusin vaan läpäl mut nyt siis emt jooh. Läpäl :DDDDDDDDDDDD mut nii? Ku katon tota kuvaa ni ei vittu mä.............. Siin o jotai nii sairast nähä samaan aikaan kaikki jotka merkkaa sulle liikaa

Eih saatana jotenki mun on nii vaikeeta tajuta näit asioita

Mm okei. Mut miks mä rakastan sedua niin vitusti ja tietyt biisit on... Vaa nii sellasii et tulee mieleen se. Ei tää kyl normaalii oo se on selvä asia :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HUUTOKUOLEN


tää vitun biisi on niin TÄRKEE


VITUN TÄRKEE

VITTU HALOO

mikä

MITÄ

vanhojen kuvien selaaminen............................. Voi herraisä 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😭😭😭😭😭😭😭😌 (kyllä, spämmään emojeit vaikka ihan vittuillakseni)

Mut siis mikä esim on tää: 13-1-3044009.jpg
Niiku mikä saatanan homma. Mikä vittu mul on hätänä. Siis selasin vaa vanhoi kuvii ja mua..... Hajottaa nähä näitä....... En tiedä ees ketä aattelen oon sekasin ku seinäkello ja vittu että noi on kaikki jotain saatanaa. En tiedä mikä vittu siinä on et AINA. aina vaan.

HUUTO-OKSENNAN sille että toi kuva on tiivistys mun elämästä ennen BB VIPPIÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✌️ sitte tuli bb vip ja nykyään mun elämä on tiivistettynä:
20210515_072743-COLLAGE.jpg
🥴

ettähhh. Huolestuttavaa.

Mitäköhän paskaa vielä näiden keissien jälkeen tulee. Tuskin maltan odottaa. Tuntuu että keissit vaan pahenee. Vuosi vuodelta. Nauran itteni hengiltä siks et rakastuin seduun :-----------------------D mä joskus vaan mietin et......... Mitä vittua. En tajuu miten timppa ja hessuki vaa KESTÄÄ JA KESTÄÄ JA KESTÄÄ. ja nyt sit viel sedu ni voin kertoo et ei tuu menee ohi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei mikään näistä.

Mutta se on hyvä etten oo esim jotain niksua ajatellu hetkeen hmm hmm se oli pohjanoteeraus XDDDDDDDDDDDDDDDDD en tiiä mikä mun pääs on vikana

HUUDAN tietenkin kuuntelen jen fosterin this is me. Tietenkin. Ei mitää muuta ku traumoja koko ajan vaan :DDDDDDDDDDDD oon kuunnellu tätä biisiä varmaan alle kuukauden nyt mut se aika onkin ollu sitte mielenkiintoista. Viimine kuukaus tai oikeest ees viimeset pari viikkoo ni rääh :DDDDDDDDDDDDDDDDDD muistan ku kuuntelin tätä vappuna autuaan tietämättömänä siitä mikä helvetin case mua odottaa 2.5. 🙄 niinpä niin. HEHE EI VITTU just ku toi biisi loppu niin aattelin et ....... Hey jesus 🎶 ja sit alko soimaan hey jesus :] kuinka sattuikaan.

Joka ikinen sekunti siinä biisis on yhtä saatanan huutoitkusettiä ni emt. En ees tiiä mikä vittu siinä on mut hajoon AINA ku kuuntelen ton. En välttämättä itke joka kerta mut silti hajoon palasiks nään vaa kuinka mun SIELU SULAA.

AAAAAA tietenki heti perään stop desire. Seriously?????? Stop desire?????? En todellakaan voi hyvin.

🙄🥴

Sielu: sulaa. Hehehe. Vittu.

En oikeesti voi enää :D en vaa voi tehdä itelleni tämmöstä. En voi.

Ketä mä ny oikee ajattelen?

Timppa, hessu, sedu, joo, ne on selkeitä mut..... Muita?????? Ei????? Tietääkseni????? Silleen erityisemmin

mutta emt

Vittu et palaan oikeest taas mielessäni kickoff traumoihin siis aaaa mä niin tiesin tän samantien ku näin sedun naaman ni kelasin et juu eipä siinä sitten muuta kun rakastumiset tulille kenties. Jepjep. Hyi hemmetti nyt kun tajusin ton että sedu kuulostaa juhalta :DDDDDD ei vittu ny. Ei voi olla. Ku kelasin et sen äänes on jotai tuttua ni varmaa se sit muistuttaa juhan ääntä. Vittu mitkä setit ei jumankauta 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Ollaan aikamoisia elämän kulkijoita :DD ironista että itellä soi sillon kuulokkeista eppu normaalin lensin matalalla 2 :D
MITÄ :DD HUUTOKUOLEN :DDDD älä helvetissä. Se on niin tärkee biisi tho. Vittu seis :DDDD mutta IRONISTA SE TOSIAAN ON. Huoh nyt tekee mieli kuunnella kyseinen musiikkikappale
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
MITÄ :DD HUUTOKUOLEN :DDDD älä helvetissä. Se on niin tärkee biisi tho. Vittu seis :DDDD mutta IRONISTA SE TOSIAAN ON. Huoh nyt tekee mieli kuunnella kyseinen musiikkikappale
Meikä huudattanu viimeset viikot eppujen kultaisempia levyjä täysillä :D varmaan naapurit tykkää kun pauhaa noin kultainen ääni ;—; LENSIN MATALALLA, LIIAN MATALALLA VOI TÖRMÄTÄ JOHONKIN. Mä rakastan. Se on niin kaunista. Martti on niin sympaattinen. Mulla leikkaa kiinni kun nään sen nuoruuskuvia. Onpas tämä nyt D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Meikä huudattanu viimeset viikot eppujen kultaisempia levyjä täysillä :D varmaan naapurit tykkää kun pauhaa noin kultainen ääni ;—; LENSIN MATALALLA, LIIAN MATALALLA VOI TÖRMÄTÄ JOHONKIN. Mä rakastan. Se on niin kaunista. Martti on niin sympaattinen. Mulla leikkaa kiinni kun nään sen nuoruuskuvia. Onpas tämä nyt D:
ONPAS TOSIAAN :D martti on kyllä symppis ja hupsu 🤔
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
ONPAS TOSIAAN :D martti on kyllä symppis ja hupsu 🤔
martintappokoneet :D siinä on ihminen kenen kanssa voisin vain istua juttelemassa vaikka viikon putkeen, niin symppis hupsuliini se on :3
E54731FB-B0EE-4369-89AA-8C53AC603E6A.jpeg
Yllä kuva joka totaalisesti aikoinaan sai mut pitämään martista <3
 
Ylös Pohja