Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81824" data-attributes="member: 34"><p>Kävin just mutsin ja veljen kaa pitkän keskustelun intersukupuolisuudesta, transsukupuolisuudesta, muunsukupuolisuudesta, heteroudesta ja homoudesta yms js selitin niille siitä kuinka mä en aina välttämättä tunne olevani nainen, mitä se sitten ikinä tarkottaakaan. Sitten sanoin myös että oon joskus ollu ihastunu tyttöihin ja oon ollu ihastunu poikiin. Sitte viel lisäks selitin (pelkästään veljelle) tän timppa-keissin, jotenkuten en nyt mitenkään juurta jaksaen mutta jotain sanoin et tykkään timpast ja et muutenki taidan tykätä vanhemmist miehist ja nii. Ja voi vittujen kevät varsinkin toi sukupuoli ja seksuaalisuus koko se keskustelu. Siis mä ihan tosissaan selitin siitä kuinka mä en oo koskaan oikeen ymmärtäny mikä mun sukupuoli on. Ja mä ihan tosissaan sanoin ihan oikeasti sen että oon ollu ihastunu tyttöihin joskus muutaman kerran ainakin. Mä ihan tosissaan sanoin ääneen tollasia asioita? Eikä ne edes ollu mitenkään järkyttyneit mut me väiteltiin siitä että onko esim transsukupuolisuus oikea asia vai vaan jotain höpöhöpöä. Ja nii. Väiteltiin ja se oli vaan sellast vitu random muttei ne ei sanonu mitään että sä oot huono tollasena. Eikä ne ollu mitenkään kovin järkyttyneitä vaan vähän vaan silleen hmm ahaa. Tai ei ne ees reagoinu niiku se ois ollu mikää juttu. Mut tuntu se ehk vähän oudolta. Tai en ees tiiä. Siis mitä tapahtuu. Tulinko just kaapista vai? Vaikka en kyllä sanonu mitään että oon bi tai et oon varmasti muunsukupuolinen vaan sanoin vaan tolleen aika epämääräsesti asioita jne</p><p></p><p>Ja nyt tuli ihan tajuton dejavu mitä vittua</p><p></p><p>Ei ne kuitenkaan sanonu mitään että mun pitäs hävetä. Ehkä toi ei ollu ees mitenkään outoo? En oikeesti tajuu. Pakko kirjottaa ku tuntuu niin omituiselt et oon sanonu noit asioita ääneen. Vaikka eihän niissä oo mitään ihmeellistä. Se on vaa totuus. Se on vaa totuus et oon tykänny joskus tytöistäkin niinku pojistakin ja se on vaa totuus että mä en aina tiedä edes että miltä sukupuolelta must tuntuu. Siis tottakai mä oon ihan sekasin itteni kanssa mutta mä vaa sanoin niille että mitä mä oon ajatellu. Ei kai siinä mitään?</p><p></p><p>Vittu mul on outo olo.</p><p></p><p>Emt</p><p></p><p>En tienny et tulisin tällee kertarysäyksellä kaikista asioista kaapist. Tai onko tuo ees kaapista tulo ku en ees oo bi tai emt oon varmaan enemmän toric tai no ei se mua kiinnosta oikeestaan ees. Sanoin vaa asiat niinku ne on. Mutta kai se on kaapistatuloa tavallaa jos sanon että oon miettinyt mikä ees on mun sukupuoli ja et oon tykännyt tytöistä esim lukiossa. Tai heitin vaa esimerkin et lukiossa. Tiedä sitten et miks sekin piti sanoo.</p><p></p><p>Mitä vittua?</p><p></p><p>Ahdistaa. Mutta ei ees tää. Tai en tiiä mikä mua ahistaa. Mut ahistaa paljon.</p><p></p><p>Joo random avautuminen moi en ois uskonut et ikimaailmassa selittäisin mun veljelle ja mutsille että oon tykännyt tytöistä ja pojista ja et oon epävarma mun sukupuolesta. Mitä helvetin vittua. Enkä ikimaailmassa ois uskonut että selittäisin mun veljelle siit et tykkään timpasta tai jotain siis mitä vittua sekin oli</p><p></p><p>Vittu että mun aivpt sanoo seis. Tuntuu että en oo ees ihminen. Tai oonko olemassa ees en tiiä. Kuka oon. Miks pitää selittää sellasta mitä ei itsekään ymmärrä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81824, member: 34"] Kävin just mutsin ja veljen kaa pitkän keskustelun intersukupuolisuudesta, transsukupuolisuudesta, muunsukupuolisuudesta, heteroudesta ja homoudesta yms js selitin niille siitä kuinka mä en aina välttämättä tunne olevani nainen, mitä se sitten ikinä tarkottaakaan. Sitten sanoin myös että oon joskus ollu ihastunu tyttöihin ja oon ollu ihastunu poikiin. Sitte viel lisäks selitin (pelkästään veljelle) tän timppa-keissin, jotenkuten en nyt mitenkään juurta jaksaen mutta jotain sanoin et tykkään timpast ja et muutenki taidan tykätä vanhemmist miehist ja nii. Ja voi vittujen kevät varsinkin toi sukupuoli ja seksuaalisuus koko se keskustelu. Siis mä ihan tosissaan selitin siitä kuinka mä en oo koskaan oikeen ymmärtäny mikä mun sukupuoli on. Ja mä ihan tosissaan sanoin ihan oikeasti sen että oon ollu ihastunu tyttöihin joskus muutaman kerran ainakin. Mä ihan tosissaan sanoin ääneen tollasia asioita? Eikä ne edes ollu mitenkään järkyttyneit mut me väiteltiin siitä että onko esim transsukupuolisuus oikea asia vai vaan jotain höpöhöpöä. Ja nii. Väiteltiin ja se oli vaan sellast vitu random muttei ne ei sanonu mitään että sä oot huono tollasena. Eikä ne ollu mitenkään kovin järkyttyneitä vaan vähän vaan silleen hmm ahaa. Tai ei ne ees reagoinu niiku se ois ollu mikää juttu. Mut tuntu se ehk vähän oudolta. Tai en ees tiiä. Siis mitä tapahtuu. Tulinko just kaapista vai? Vaikka en kyllä sanonu mitään että oon bi tai et oon varmasti muunsukupuolinen vaan sanoin vaan tolleen aika epämääräsesti asioita jne Ja nyt tuli ihan tajuton dejavu mitä vittua Ei ne kuitenkaan sanonu mitään että mun pitäs hävetä. Ehkä toi ei ollu ees mitenkään outoo? En oikeesti tajuu. Pakko kirjottaa ku tuntuu niin omituiselt et oon sanonu noit asioita ääneen. Vaikka eihän niissä oo mitään ihmeellistä. Se on vaa totuus. Se on vaa totuus et oon tykänny joskus tytöistäkin niinku pojistakin ja se on vaa totuus että mä en aina tiedä edes että miltä sukupuolelta must tuntuu. Siis tottakai mä oon ihan sekasin itteni kanssa mutta mä vaa sanoin niille että mitä mä oon ajatellu. Ei kai siinä mitään? Vittu mul on outo olo. Emt En tienny et tulisin tällee kertarysäyksellä kaikista asioista kaapist. Tai onko tuo ees kaapista tulo ku en ees oo bi tai emt oon varmaan enemmän toric tai no ei se mua kiinnosta oikeestaan ees. Sanoin vaa asiat niinku ne on. Mutta kai se on kaapistatuloa tavallaa jos sanon että oon miettinyt mikä ees on mun sukupuoli ja et oon tykännyt tytöistä esim lukiossa. Tai heitin vaa esimerkin et lukiossa. Tiedä sitten et miks sekin piti sanoo. Mitä vittua? Ahdistaa. Mutta ei ees tää. Tai en tiiä mikä mua ahistaa. Mut ahistaa paljon. Joo random avautuminen moi en ois uskonut et ikimaailmassa selittäisin mun veljelle ja mutsille että oon tykännyt tytöistä ja pojista ja et oon epävarma mun sukupuolesta. Mitä helvetin vittua. Enkä ikimaailmassa ois uskonut että selittäisin mun veljelle siit et tykkään timpasta tai jotain siis mitä vittua sekin oli Vittu että mun aivpt sanoo seis. Tuntuu että en oo ees ihminen. Tai oonko olemassa ees en tiiä. Kuka oon. Miks pitää selittää sellasta mitä ei itsekään ymmärrä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja