Aihe vapaa Mitä vitun vittua tapahtuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Kävin just mutsin ja veljen kaa pitkän keskustelun intersukupuolisuudesta, transsukupuolisuudesta, muunsukupuolisuudesta, heteroudesta ja homoudesta yms js selitin niille siitä kuinka mä en aina välttämättä tunne olevani nainen, mitä se sitten ikinä tarkottaakaan. Sitten sanoin myös että oon joskus ollu ihastunu tyttöihin ja oon ollu ihastunu poikiin. Sitte viel lisäks selitin (pelkästään veljelle) tän timppa-keissin, jotenkuten en nyt mitenkään juurta jaksaen mutta jotain sanoin et tykkään timpast ja et muutenki taidan tykätä vanhemmist miehist ja nii. Ja voi vittujen kevät varsinkin toi sukupuoli ja seksuaalisuus koko se keskustelu. Siis mä ihan tosissaan selitin siitä kuinka mä en oo koskaan oikeen ymmärtäny mikä mun sukupuoli on. Ja mä ihan tosissaan sanoin ihan oikeasti sen että oon ollu ihastunu tyttöihin joskus muutaman kerran ainakin. Mä ihan tosissaan sanoin ääneen tollasia asioita? Eikä ne edes ollu mitenkään järkyttyneit mut me väiteltiin siitä että onko esim transsukupuolisuus oikea asia vai vaan jotain höpöhöpöä. Ja nii. Väiteltiin ja se oli vaan sellast vitu random muttei ne ei sanonu mitään että sä oot huono tollasena. Eikä ne ollu mitenkään kovin järkyttyneitä vaan vähän vaan silleen hmm ahaa. Tai ei ne ees reagoinu niiku se ois ollu mikää juttu. Mut tuntu se ehk vähän oudolta. Tai en ees tiiä. Siis mitä tapahtuu. Tulinko just kaapista vai? Vaikka en kyllä sanonu mitään että oon bi tai et oon varmasti muunsukupuolinen vaan sanoin vaan tolleen aika epämääräsesti asioita jne

Ja nyt tuli ihan tajuton dejavu mitä vittua

Ei ne kuitenkaan sanonu mitään että mun pitäs hävetä. Ehkä toi ei ollu ees mitenkään outoo? En oikeesti tajuu. Pakko kirjottaa ku tuntuu niin omituiselt et oon sanonu noit asioita ääneen. Vaikka eihän niissä oo mitään ihmeellistä. Se on vaa totuus. Se on vaa totuus et oon tykänny joskus tytöistäkin niinku pojistakin ja se on vaa totuus että mä en aina tiedä edes että miltä sukupuolelta must tuntuu. Siis tottakai mä oon ihan sekasin itteni kanssa mutta mä vaa sanoin niille että mitä mä oon ajatellu. Ei kai siinä mitään?

Vittu mul on outo olo.

Emt

En tienny et tulisin tällee kertarysäyksellä kaikista asioista kaapist. Tai onko tuo ees kaapista tulo ku en ees oo bi tai emt oon varmaan enemmän toric tai no ei se mua kiinnosta oikeestaan ees. Sanoin vaa asiat niinku ne on. Mutta kai se on kaapistatuloa tavallaa jos sanon että oon miettinyt mikä ees on mun sukupuoli ja et oon tykännyt tytöistä esim lukiossa. Tai heitin vaa esimerkin et lukiossa. Tiedä sitten et miks sekin piti sanoo.

Mitä vittua?

Ahdistaa. Mutta ei ees tää. Tai en tiiä mikä mua ahistaa. Mut ahistaa paljon.

Joo random avautuminen moi en ois uskonut et ikimaailmassa selittäisin mun veljelle ja mutsille että oon tykännyt tytöistä ja pojista ja et oon epävarma mun sukupuolesta. Mitä helvetin vittua. Enkä ikimaailmassa ois uskonut että selittäisin mun veljelle siit et tykkään timpasta tai jotain siis mitä vittua sekin oli

Vittu että mun aivpt sanoo seis. Tuntuu että en oo ees ihminen. Tai oonko olemassa ees en tiiä. Kuka oon. Miks pitää selittää sellasta mitä ei itsekään ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ja mua ahistaa helvetisti se että selitän asioita niinku se ois joku totuus vaikka oikeesti oon aina ollu hukassa ja epätodellinen olo kaikesta. Enkä koskaan oo ymmärtänyt mitään niin miks mä nyt muka oon ymmärtävinäni jotai. Ei mulla oo oikeutta sanoo mikä voisin olla koska en ees tiiä mikä mun pitäs olla tai mitä mun pitäs ajatella. En ees tiedä onko tää totta, niin miks selitän jotain asioist joita en ees haluu olla tai haluu puhuu tai tiedä mistään mitään vittu. Miks selitän tost timppa-jutustaki niiku se ois muka joku totuus ku must tuntuu et keksin kaiken päästäni

Eikä mulla oo edes oikeutta rakastaa timppaa, se on väärin ja kaikki muukin on niin väärin. En oo koskaan tehny mitään oikein. Mitä ikinä teen se on ain väärin. Aina. Ihan jokainen asia. Niin se on ja niin se tulee aina olemaa. Että. Juu.

Ja toi timppa asiakin tuli puheeksi kai veljen kaa siks ku se kyseli mult jotai tai en muista kyl ees tiiän et puhuttiin jotai seurustelust yms mut en tiiä mitä me siit puhuttiin. Sit se jotain sanoi että sun kannattaa hankkia joku max pari vuotta ittees vanhempi mies. Sit olim sillee "actually......" Ja selitin sen et no siinä nyt on vaa pieni mutta koska mä satun tykkään viiskymppisist joten bruh. Ainakin aluks se oli vähän sillee et "hirvee ikäero pedofiliaa" yms. Vitun vittu. Mut sit en tiiä mitä se sit lopulta. Tuntuu ettei sekää ymmärtäny mitää. Eiks kukaa vittu oo samal aaltopituudel ku ei ees oma veli ymmärrä. Sit se kysy jotai et miks tykkään siitä no VITTU pitääkö se jotenkin analysoida saatana. Sitä paitsi en enää edes tiedä tykkäänkö koska kaikki on ihan väärin. Et kiitti vaan. En tosin tiiä johtuko tää nyt mun veljen sanoista vai miks on näin paska olo. Oli mul jo ennek sitäkin huono olo joten emt. Mut kelle mä vittu puhun näist jos kukaan ei ymmärrä? Ei edes mun äiti ymmärrä, ei edes mun veli, ei faija, ei kukaan. Vittu mä oon ihan sekasin itteni kaa ni kenelle mä puhun siitä?? Oon ihan sekasin mitä mun pitäs tuntee ku kaikki on vittu kiellettyy. Ei SAATANA.

vois kuunnella: ei vaikene rakkaus :D koska liittyy vittu asioihin. Voi vitun vittu että mä oon sitte onnellinen elämästä vittu. Tämmöseks idiootiks piti syntyy. Kai mä ny vittu tiedän että mun perhe rakastaa mua i guess mutta silti kukaan ei tajua miltä must tuntuu. Kaikki on tehty väärin aina heti alusta alkaen enkä mä ees tiedä mitä elämä on tai kuka mun kuuluis olla. Millään ei oo merkitystä kun sä et edes tiedä et millanen sä saat olla. Elämäl ei tunnu olevan vittu välii ku kaikki mitä mä oon on sellast mitä ei saa olla. Mä en ymmärrä että mikä sitten on se joku vitun kaava mitä mun pitää toteuttaa? Sanelkaa vittu sit mulle jotkut selkeet sääännöt. Vittu. Mikä järki täs elämäs on ja mikä järki mus on? Emmä vittu feikkaa tätä, en mä voi tälle mitään vaikka tuntuukin että feikkaan. Kaiken. Mitä vittua mun kuuluu tehdä?

Nii ei oo vittu mitään oikeeta tai väärää. Miks vitussa sit mulle aina jauhetaan siitä miten mun pitäs olla ja kenestä mä saan tykätä? En jaksa enää vittu elää että kiitti.

Miks mä en VITTU saa tykätä siitä kenestä mä tykkään? Aina vaa ehotetaan et "hei sö voisit tehä näin, hei sä voisit löytää jobku omanikäsen miehen, hei sun pitäs olla erilainen" oikeesti turpa kii mä en jaksa enää yrittää en yhtään

Mä en jaksa yrittää enää mitään

Miks edes mun oma veli ei ymmärrä. Mitä vittua se siitä saa jos se sanoo että millanen mun sen mielestä pitäs olla. En minä vittu tiedä mitä järkeä siinä on millanen mä oon mutta ei oo missään muussakaan mitään järkeä, niin turha kenenkään on mua syyttää siitä et mä oon tässä se väärä. Mä en oo vittu syypää mihinkään. Mä en edes vittu valinnu syntyä tänne

En tiedä pystynkö edes kuuntelee sen biisin koska se on ollu mulle tietynlainen voimabiisi mut en pysty ehk koska kaikki on nyt niin väärin

Ton takia mun ei koskaan pitäs puhuu mistään eikä mitään muutakaan. Oikeasti en tajua enää

Alan taas itkee

Mikä järki missään on? Rakastanko mä ees timppaa tai sen puoleen ketään muutakaan kun tuntuu et ykskään mun kokema tunne ei oo aito.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Must tuntuu etten tykkää kenestäkään. En timpasta enkä kenestäkään muustakaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ahdistavaa vieläkin kaikki. Ihan kaikki muukin. Ihan vittu kaikki.

Ja nyt mulle vaan jäi päälle se olo että mun tunteet olis muka väärin

Ja ihan vitun ärsyttävää ja ahdistavaa sekin ku veli vaa jankkas et "sä oot nainen sä oot nainen sä oot nainen" joo vittu ymmärrettii jo ja sitä paitsi sä et sitä tiiä. Se oli myös sillee mä tiiän että sä oot ihan heteroseksuaali. Sit olin vaa et no sitähän sä et voi tietää. En ite kyllä luokittele itteeni heteroks sori vaan. En kyllä bissekskään. Ehkä se ois sit se toric mutta kukaanhan ei sitä termiä tiedä muutenkaan niin ihan sama. Mua jotenkin huvitti se kuinka joku toinen ihminen kuvittelee tietävänsä mikä mä oikeasti oon :D sillee ööm sä et varmaa oo eläny mun elämää ja sä et varmaan oo tuntenu siitä samoja asioita ku mä. Sori jos sun homo- ja transfobia on sulle liikaa mut se taas ei oo mun ongelma. Mä oon kyl kuitenkin ihan vaa sitä mitä mä oon ja se sana jolla mä ite sen määrittelen ei kyllä oo hetero. Ei edes mun perheenjäsenet sitä voi tietää ku edes ne ei tunne samoja asioita ku minä. Niin must on turhaa jankata et sä oot hetero ja sä oot nainen kun mä nyt itse en asiaa ihan yksiselitteisesti noinkaan näe.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ainakaan sitä se ei ruvennu kieltää että satun tykkäämää viiskymppisist miehist se ei ollu sillee et "no mä tiiän että sä oikeesti tykkäät omanikäsistäs" mut silti seki oli nii ärsyttävää ku piti alkaa puhuu jostai pedofiliasta vaikka mun kohdalla ei vois ikinä olla kyse siitä ku oon vittu 23 :D vitun urpot oikeesti, hei aikuiselle miehelle pitää selittää itsestäänselvyyksiä

En kestä jos suurin osa muistaki ihmisistä on oikeesti noin auttamattoman tyhmiä ja kapeekatseisii
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
En jaxa etsiä sinun kessua niistä Kummeli-miehistä, mutta kuka niistä esitti sellaista hieman ressukkaa miestä usein? Koska sellainen tosielämän-kummeli tuli tänään vastaan kaupassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
En jaxa etsiä sinun kessua niistä Kummeli-miehistä, mutta kuka niistä esitti sellaista hieman ressukkaa miestä usein? Koska sellainen tosielämän-kummeli tuli tänään vastaan kaupassa.
Huutista :D hmm tarkoitatko sitä sketsiä missä oltiin ostamassa autoa ja matkalle lähdössä ja mitä niitä nyt oli. Timohan se näytteli niissä sitä ressukkaa miestä :D ellet tarkoita jotain muuta sketsiä hmm
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Huutista :D hmm tarkoitatko sitä sketsiä missä oltiin ostamassa autoa ja matkalle lähdössä ja mitä niitä nyt oli. Timohan se näytteli niissä sitä ressukkaa miestä :D ellet tarkoita jotain muuta sketsiä hmm

Niin siis muistinkin Timon, mutta olisi pitänyt selventää että etsin sitä ostaja-ukkoa! Hah!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Valitan lisää koska itken jälleeen.

Tää on paha
"The world told us to fit in but we did the opposite" toi saa mut samal tuntee oloni hyväks ja huonoks.

Jos mä voisin ite olla okei kaiken kanssa niin tää ei ois vaikeeta. Muut vois sanoo mitä tahansa ja olisin silti okei itteni kans. Mut jos tilanne on tää niin... Jos mä en ite pysty olemaan ikinä onnellinen itteni kans niin sillä ei oo väliä vaikka mut hyväksyttäis mul on silti paska olo aina. Tosin sitä ei edesauta se että mun veli heittää idioottimaisia kommentteja mut. Jos mul ois hyvä itsetunto niin mua ei kiinnostais niin paljon mikään tollanen turha

Mut nyt. Nyt kun mun itsetunto on tosi huono edelleen niin tunnen ihan hirveetä häpeää. Jotenki tuntuu etten mä oo koskaan tuntenu näin suurta häpeää kun näistä asioista. Mikään nolo tilanne tai joku esim mokaaminen jossain jutussa ei oo tuntunu näin hirveältä. Must tuntuu että mun jäätävän paha esiintymispelkokaan ei edes koskaan tuntunu näin helvetilliseltä. Esiintymispelossa sentään se paha olo liittyy enemmän siihen ite tilanteeseen mutta sitten kun sä vihaat sun omaa seksuaalisuutta ja sukupuoli-identiteettiä ja sun omia tunteita, ajatuksia ja kaikkea mitä sä oot niin kovin moni asia tuskin edes tuntuu yhtä hirveältä. Vaikka on paljon asioita mistä voi tuntea häpeää ja mäkin sitä varmaan aika helposti koen pienistäkin jutuista, jopa pelkästään ulkona käveleminen ja jos joku ihminen tulee vastaan ja kattoo sua hetkenki pidempään ni jo seki saattaa aiheuttaa häpeää ja pelkoo siit et näytänkö karseelt tms. Mut mikään häpeä ei oo näin paha kun tämä. Ei mikään. Vaikka sekin kun meinasin pyörtyy koulus joskus jossain ryhmätyön esittelyssä kun mul oli niin paha esiintymispelko ja joo se hävetti mua ainakin aluks tosi paljon, mut edes sekään tunne ei ollu näin järkyttävän paha. Mikään muu häpeä ei voi olla koskaan niin paha kun se mitä kokee siit mitä ite syvällä sisimmässään on. En ainakaan vielä tähän mennessä oo tainnu tuntee pahempaa. Edes julkisesti itkeminen vaikka koulussa tai jossain ei oo niin hävettävää vaikka se tilanteen onkin mulle aina tosi kiusallista koska ahdistaa itkee muiden nähden. Ja joo vituttaa ku esim veliki koko ajan vähätteli mua ja sano et ei pidä ahdistuu. No vittu haista vittu sitte ihan ku sw tietäs mitää siit mitä mä tunnen. Ja sw ite vaa pahentaa asiaa. Ei tee taas mieli puhuu koko ihmiselle mitään niinku sillonki ku se hajotti paikkoja kännissä niin olin niin vihanen sille ja nyt must tuntuu etten oikeesti vittu jaksa koko ihmistä yhtään. Se ei kans tajua mistään vittuakaan.

Mä en ees tiiä mikä tässä tuntuu pahimmalta. Kaikki on ihan yhtä helvettiä koko ajan.

Mun oli tarkotus soittaa mun frendille täs illal mut en tiiä pystynkö ees puhuu mitään ja varmaa vaa ahistaa liikaa. Mut tavallaan haluisin kyl soittaa. Mut tuntuu ihan hirveelt. Ja typerää jauhaa jotain asioita jotka nyt on ihan vitun turhia kaikki

Oikeest en ansaitse mitään hyvää oon niin vitun ällöttävä. Ja kiitos tästäkin kuuluu osittain mun veljelle joka vaan pahens tätä oloo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Siis must tuntuu et oon alusta asti ollu ihan fucked up. En oo ikinä ollu mikää normaali. En tiedä miten ees tunsin ihan pienenä että millanen mä oon ja oonko erilainen, kai mulla silloinkin oli sellanen olo et oon perustavanlaatusesti erilainen kuitenkin. aina ollu sellanen outo tunne ettei kuulu mihinkään eikä kukaan pidä must.

Oon miettinyt et onko mulle sen takia tullu tää ocd ja ne pakko-oireet siitä että en saa tuntee tai jotaki? Jos oon aina kokenu olevani jotenkin väärin niin herättiks se sit tollaset oireet vai. Vai oonko ees aina kokenu olevani väärin. Ku emmä tiiä.

Ku must vaa vittu tuntuu etten mä oo ikinä osannu elämää. Mä en koskaan tienny mitä pitää tehdä tai millanen olla. Ja nyt mä vittu en kestä enää itteeni. Tuntuu et pitäs vaan kuolla.

Ehkä tosiaan kannattas soittaa vaikka kamulle ees tai jotain koska en tiedä kestänkö enää tätä elämää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Mikä sinua pelottaa esiintymisessä?
Ku en ees tiiä. Ehkä eniten oon yleensä pelännyt bläkäreitä, niitä mulle on tullukin välillä esim just koulussa. Siis se vaan kun unohtaa kaiken sanottavansa ja niit ei vaan saa takasin mieleen. Koska sinänsä esiintymisessähän ei kai muuten olis mitään kamalaa, mut just se että ei muista mitään on ainakin yks pahimmista, sit tavallaan koko pakka menee sekasin eikä sitä voi enää estää et kaikki levii käsiin.. Ja must tuntuu et mulle meinaa käydä niin melkein joka kerta. Tai no, vaikea tätä on analysoida mut jotenkin näin mä sen ehk järkeilisin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Ku en ees tiiä. Ehkä eniten oon yleensä pelännyt bläkäreitä, niitä mulle on tullukin välillä esim just koulussa. Siis se vaan kun unohtaa kaiken sanottavansa ja niit ei vaan saa takasin mieleen. Koska sinänsä esiintymisessähän ei kai muuten olis mitään kamalaa, mut just se että ei muista mitään on ainakin yks pahimmista, sit tavallaan koko pakka menee sekasin eikä sitä voi enää estää et kaikki levii käsiin.. Ja must tuntuu et mulle meinaa käydä niin melkein joka kerta. Tai no, vaikea tätä on analysoida mut jotenkin näin mä sen ehk järkeilisin.
"Bläkereitä"?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Jos vielä puhutaan asiasta, niin mikä elämässä tuntuu niin oudolta, ettet osaisi sitä ikinä käydä läpi? Milloin tämä muuttui, lapsena jo? Vaiko joskus parikymppisenä?
Siis no, kun. Mul on aina ollu huono itsetunto, luulisin. Varmaan jo lapsena. Koska mul on aina ollu sellasia ajatuksia että mä en saa tehdä kuten ite haluun. Et se millanen mä oikeesti oon ei riitä eikä tuu ikinä riittämään. En oo koskaan ymmärtänyt mistä elämässä on kyse ja must on aina tuntunut että mun lähinnä pitää osua johonkin tiettyyn malliin eikä mitään muuta. Oon koulussaki ollu sellanen melko hikari suoraan sanottuna. En ehkä ihan yhtä paha ku jotkut muut mutta kuitenkin must tuntu et mun pitäs olla täydellinen kaikes muiden mielestä. Jossain vaiheessa mä annoin niiden numeroiden tippua enemmänkin, varsinkin lukiossa en oikee jaksanu välittää ja luin aika vähän kokeisiinkin silloin. Esim ylppäreihin en lukenut paljon paskaakaan loppujen lopuksi. Mutta joo siis jotenki sellanen... Mä oon vaa kokonaisuudessaan niin erilainen ja outo ettei siit pääse yli. Ja sitten ku aina joku muistuttaa siitä mua, niin mulle tulee vähän niinku sellanen olo että mun pitää yrittää ihan hirveesti. Aina jos vaikka just puhun jonkun kanssa ja varsinkin jos sanotaan jotai negatiivist vaikka mun ihastusjutuista, niin mulle tulee sellain olo että mun pitäs yrittää olla samanlainen ku muut ettei kaikki ois aina silleen "mitä vittua" niiku et. Tuntuu et se vika on pakko olla silloin mussa jos mul on aina kaikkien kaa tää sama juttu ettei mua hyväksytä. Jos jopa mun veli on silleen yäk homot ja transseksuaalit on kuvottavia ja sit plus oudoksuu vähän näit muitaki juttuja ehk, nii hyväksyyks kukaan mua ikinä. Tuntuu et pitää vaan yrittää ja yrittää koko ajan, ihan liikaa. Et en pysty paljastaa ihmisille sitä kuka mä oon oikeesti.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Ovatko vanhempasi koskaan sanonut niin, että sinun pitäisi olla jotain? Mennä malliin?
Haluatko olla jotain muuta?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ovatko vanhempasi koskaan sanonut niin, että sinun pitäisi olla jotain? Mennä malliin?
Haluatko olla jotain muuta?
En tiedä kai ne on ainakin olettanut että olisin hetero ja cis ja sellanen ku muutkin. Kai nyt kaikki oudoksuu tämmösiä ihmisiä niinku mä. En mä halua olla mitään muuta ku vapaasti oma itteni ku mä en jaksa yrittää enää jotain roolia. Tai en mä oikee haluu edes sitäkään. En haluu yhtään mitään. Mun ei ois pitäny ikinä syntyä edes
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
En tiedä kai ne on ainakin olettanut että olisin hetero ja cis ja sellanen ku muutkin. Kai nyt kaikki oudoksuu tämmösiä ihmisiä niinku mä. En mä halua olla mitään muuta ku vapaasti oma itteni ku mä en jaksa yrittää enää jotain roolia. Tai en mä oikee haluu edes sitäkään. En haluu yhtään mitään. Mun ei ois pitäny ikinä syntyä edes
"cis"
Varmaan tuossa menee monella vanhemmalla aivot solmuun. Jos omat lapseni sanoisivat olevansa "CIA, RKP tai OMOH (venäjällä vaihto-oppilas)" niin miettisin mikä on mennyt pieleen, kun lapset puhuvat pelkillä lyhenteillä, joiden merkitystä eivät varmaan tiedä itsekään.

Minulla on transmies perheessä, tiedän aika hyvin miten voit ajatella. Syntymäsi oli väärin? Äitisi antoi laskea sisään. Sinä olet kaikkea, mitä on haluttu.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Siis yhen yotuben kommenteis yks äij alko mua sanoo et oon muka intersukupuolinen ja ennen sotä se oli mua sanonu rumaks ku mul on tää sama proffakuva yotubes mikä tääl varasijas on ja sit se jätkä sano myös et oon muka transu ,ja et mul os martenbell syndrooma ja joku muuki vammaisuus vaikka mulla mitään vammaisuutta oo ja siiis ku puhuit siit timppasta niin tarkotatko sitä radio toimittajaa joka sekaantu nuoriin tyttöihin joskus vuosia sittem ?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Siis yhen yotuben kommenteis yks äij alko mua sanoo et oon muka intersukupuolinen ja ennen sotä se oli mua sanonu rumaks ku mul on tää sama proffakuva yotubes mikä tääl varasijas on ja sit se jätkä sano myös et oon muka transu ,ja et mul os martenbell syndrooma ja joku muuki vammaisuus vaikka mulla mitään vammaisuutta oo ja siiis ku puhuit siit timppasta niin tarkotatko sitä radio toimittajaa joka sekaantu nuoriin tyttöihin joskus vuosia sittem ?
Älä elä nimesi mukaan vaan käytä kielioppia, käytä välimerkkejä ja virkkeitä.
Ja ei ole kyse siitä amisten ja muhisten raiskaaja-jumalasta, tietäisit tämänkin jos lukisit.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Älä elä nimesi mukaan vaan käytä kielioppia, käytä välimerkkejä ja virkkeitä.
Ja ei ole kyse siitä amisten ja muhisten raiskaaja-jumalasta, tietäisit tämänkin jos lukisit.
Jaaha noh sori jos on unohtunu välimerklej ja pilkkuja laittaa ja jos on tullu kirjotusvirheitä ne on tullu vahingos et joo. Ja jos ei oo ktse siit rafiojuontajasta jonka lempinimi on timppa joka hyväksläytti nuoria tyttöjä niin kenestä timpasta sit ?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Jaaha noh sori jos on unohtunu välimerklej ja pilkkuja laittaa ja jos on tullu kirjotusvirheitä ne on tullu vahingos et joo. Ja jos ei oo ktse siit rafiojuontajasta jonka lempinimi on timppa joka hyväksläytti nuoria tyttöjä niin kenestä timpasta sit ?
Jos sinulla on aikaa kirjoittaa viesti, niin sinulla on myös aikaa tarkistaa kieliasu. Kukaan ei "vahingossa" kirjoita kuin kouluja käymätön, vaan kirjoittaa noin just ja just peruskoulun pääseenä.
 
Ylös Pohja