Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81825" data-attributes="member: 34"><p>Ja mua ahistaa helvetisti se että selitän asioita niinku se ois joku totuus vaikka oikeesti oon aina ollu hukassa ja epätodellinen olo kaikesta. Enkä koskaan oo ymmärtänyt mitään niin miks mä nyt muka oon ymmärtävinäni jotai. Ei mulla oo oikeutta sanoo mikä voisin olla koska en ees tiiä mikä mun pitäs olla tai mitä mun pitäs ajatella. En ees tiedä onko tää totta, niin miks selitän jotain asioist joita en ees haluu olla tai haluu puhuu tai tiedä mistään mitään vittu. Miks selitän tost timppa-jutustaki niiku se ois muka joku totuus ku must tuntuu et keksin kaiken päästäni</p><p></p><p>Eikä mulla oo edes oikeutta rakastaa timppaa, se on väärin ja kaikki muukin on niin väärin. En oo koskaan tehny mitään oikein. Mitä ikinä teen se on ain väärin. Aina. Ihan jokainen asia. Niin se on ja niin se tulee aina olemaa. Että. Juu.</p><p></p><p>Ja toi timppa asiakin tuli puheeksi kai veljen kaa siks ku se kyseli mult jotai tai en muista kyl ees tiiän et puhuttiin jotai seurustelust yms mut en tiiä mitä me siit puhuttiin. Sit se jotain sanoi että sun kannattaa hankkia joku max pari vuotta ittees vanhempi mies. Sit olim sillee "actually......" Ja selitin sen et no siinä nyt on vaa pieni mutta koska mä satun tykkään viiskymppisist joten bruh. Ainakin aluks se oli vähän sillee et "hirvee ikäero pedofiliaa" yms. Vitun vittu. Mut sit en tiiä mitä se sit lopulta. Tuntuu ettei sekää ymmärtäny mitää. Eiks kukaa vittu oo samal aaltopituudel ku ei ees oma veli ymmärrä. Sit se kysy jotai et miks tykkään siitä no VITTU pitääkö se jotenkin analysoida saatana. Sitä paitsi en enää edes tiedä tykkäänkö koska kaikki on ihan väärin. Et kiitti vaan. En tosin tiiä johtuko tää nyt mun veljen sanoista vai miks on näin paska olo. Oli mul jo ennek sitäkin huono olo joten emt. Mut kelle mä vittu puhun näist jos kukaan ei ymmärrä? Ei edes mun äiti ymmärrä, ei edes mun veli, ei faija, ei kukaan. Vittu mä oon ihan sekasin itteni kaa ni kenelle mä puhun siitä?? Oon ihan sekasin mitä mun pitäs tuntee ku kaikki on vittu kiellettyy. Ei SAATANA.</p><p></p><p>vois kuunnella: ei vaikene rakkaus :D koska liittyy vittu asioihin. Voi vitun vittu että mä oon sitte onnellinen elämästä vittu. Tämmöseks idiootiks piti syntyy. Kai mä ny vittu tiedän että mun perhe rakastaa mua i guess mutta silti kukaan ei tajua miltä must tuntuu. Kaikki on tehty väärin aina heti alusta alkaen enkä mä ees tiedä mitä elämä on tai kuka mun kuuluis olla. Millään ei oo merkitystä kun sä et edes tiedä et millanen sä saat olla. Elämäl ei tunnu olevan vittu välii ku kaikki mitä mä oon on sellast mitä ei saa olla. Mä en ymmärrä että mikä sitten on se joku vitun kaava mitä mun pitää toteuttaa? Sanelkaa vittu sit mulle jotkut selkeet sääännöt. Vittu. Mikä järki täs elämäs on ja mikä järki mus on? Emmä vittu feikkaa tätä, en mä voi tälle mitään vaikka tuntuukin että feikkaan. Kaiken. Mitä vittua mun kuuluu tehdä?</p><p></p><p>Nii ei oo vittu mitään oikeeta tai väärää. Miks vitussa sit mulle aina jauhetaan siitä miten mun pitäs olla ja kenestä mä saan tykätä? En jaksa enää vittu elää että kiitti.</p><p></p><p>Miks mä en VITTU saa tykätä siitä kenestä mä tykkään? Aina vaa ehotetaan et "hei sö voisit tehä näin, hei sä voisit löytää jobku omanikäsen miehen, hei sun pitäs olla erilainen" oikeesti turpa kii mä en jaksa enää yrittää en yhtään</p><p></p><p>Mä en jaksa yrittää enää mitään</p><p></p><p>Miks edes mun oma veli ei ymmärrä. Mitä vittua se siitä saa jos se sanoo että millanen mun sen mielestä pitäs olla. En minä vittu tiedä mitä järkeä siinä on millanen mä oon mutta ei oo missään muussakaan mitään järkeä, niin turha kenenkään on mua syyttää siitä et mä oon tässä se väärä. Mä en oo vittu syypää mihinkään. Mä en edes vittu valinnu syntyä tänne</p><p></p><p>En tiedä pystynkö edes kuuntelee sen biisin koska se on ollu mulle tietynlainen voimabiisi mut en pysty ehk koska kaikki on nyt niin väärin</p><p></p><p>Ton takia mun ei koskaan pitäs puhuu mistään eikä mitään muutakaan. Oikeasti en tajua enää</p><p></p><p>Alan taas itkee</p><p></p><p>Mikä järki missään on? Rakastanko mä ees timppaa tai sen puoleen ketään muutakaan kun tuntuu et ykskään mun kokema tunne ei oo aito.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81825, member: 34"] Ja mua ahistaa helvetisti se että selitän asioita niinku se ois joku totuus vaikka oikeesti oon aina ollu hukassa ja epätodellinen olo kaikesta. Enkä koskaan oo ymmärtänyt mitään niin miks mä nyt muka oon ymmärtävinäni jotai. Ei mulla oo oikeutta sanoo mikä voisin olla koska en ees tiiä mikä mun pitäs olla tai mitä mun pitäs ajatella. En ees tiedä onko tää totta, niin miks selitän jotain asioist joita en ees haluu olla tai haluu puhuu tai tiedä mistään mitään vittu. Miks selitän tost timppa-jutustaki niiku se ois muka joku totuus ku must tuntuu et keksin kaiken päästäni Eikä mulla oo edes oikeutta rakastaa timppaa, se on väärin ja kaikki muukin on niin väärin. En oo koskaan tehny mitään oikein. Mitä ikinä teen se on ain väärin. Aina. Ihan jokainen asia. Niin se on ja niin se tulee aina olemaa. Että. Juu. Ja toi timppa asiakin tuli puheeksi kai veljen kaa siks ku se kyseli mult jotai tai en muista kyl ees tiiän et puhuttiin jotai seurustelust yms mut en tiiä mitä me siit puhuttiin. Sit se jotain sanoi että sun kannattaa hankkia joku max pari vuotta ittees vanhempi mies. Sit olim sillee "actually......" Ja selitin sen et no siinä nyt on vaa pieni mutta koska mä satun tykkään viiskymppisist joten bruh. Ainakin aluks se oli vähän sillee et "hirvee ikäero pedofiliaa" yms. Vitun vittu. Mut sit en tiiä mitä se sit lopulta. Tuntuu ettei sekää ymmärtäny mitää. Eiks kukaa vittu oo samal aaltopituudel ku ei ees oma veli ymmärrä. Sit se kysy jotai et miks tykkään siitä no VITTU pitääkö se jotenkin analysoida saatana. Sitä paitsi en enää edes tiedä tykkäänkö koska kaikki on ihan väärin. Et kiitti vaan. En tosin tiiä johtuko tää nyt mun veljen sanoista vai miks on näin paska olo. Oli mul jo ennek sitäkin huono olo joten emt. Mut kelle mä vittu puhun näist jos kukaan ei ymmärrä? Ei edes mun äiti ymmärrä, ei edes mun veli, ei faija, ei kukaan. Vittu mä oon ihan sekasin itteni kaa ni kenelle mä puhun siitä?? Oon ihan sekasin mitä mun pitäs tuntee ku kaikki on vittu kiellettyy. Ei SAATANA. vois kuunnella: ei vaikene rakkaus :D koska liittyy vittu asioihin. Voi vitun vittu että mä oon sitte onnellinen elämästä vittu. Tämmöseks idiootiks piti syntyy. Kai mä ny vittu tiedän että mun perhe rakastaa mua i guess mutta silti kukaan ei tajua miltä must tuntuu. Kaikki on tehty väärin aina heti alusta alkaen enkä mä ees tiedä mitä elämä on tai kuka mun kuuluis olla. Millään ei oo merkitystä kun sä et edes tiedä et millanen sä saat olla. Elämäl ei tunnu olevan vittu välii ku kaikki mitä mä oon on sellast mitä ei saa olla. Mä en ymmärrä että mikä sitten on se joku vitun kaava mitä mun pitää toteuttaa? Sanelkaa vittu sit mulle jotkut selkeet sääännöt. Vittu. Mikä järki täs elämäs on ja mikä järki mus on? Emmä vittu feikkaa tätä, en mä voi tälle mitään vaikka tuntuukin että feikkaan. Kaiken. Mitä vittua mun kuuluu tehdä? Nii ei oo vittu mitään oikeeta tai väärää. Miks vitussa sit mulle aina jauhetaan siitä miten mun pitäs olla ja kenestä mä saan tykätä? En jaksa enää vittu elää että kiitti. Miks mä en VITTU saa tykätä siitä kenestä mä tykkään? Aina vaa ehotetaan et "hei sö voisit tehä näin, hei sä voisit löytää jobku omanikäsen miehen, hei sun pitäs olla erilainen" oikeesti turpa kii mä en jaksa enää yrittää en yhtään Mä en jaksa yrittää enää mitään Miks edes mun oma veli ei ymmärrä. Mitä vittua se siitä saa jos se sanoo että millanen mun sen mielestä pitäs olla. En minä vittu tiedä mitä järkeä siinä on millanen mä oon mutta ei oo missään muussakaan mitään järkeä, niin turha kenenkään on mua syyttää siitä et mä oon tässä se väärä. Mä en oo vittu syypää mihinkään. Mä en edes vittu valinnu syntyä tänne En tiedä pystynkö edes kuuntelee sen biisin koska se on ollu mulle tietynlainen voimabiisi mut en pysty ehk koska kaikki on nyt niin väärin Ton takia mun ei koskaan pitäs puhuu mistään eikä mitään muutakaan. Oikeasti en tajua enää Alan taas itkee Mikä järki missään on? Rakastanko mä ees timppaa tai sen puoleen ketään muutakaan kun tuntuu et ykskään mun kokema tunne ei oo aito. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja