Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81868" data-attributes="member: 34"><p>Ahdistavaa vieläkin kaikki. Ihan kaikki muukin. Ihan vittu kaikki.</p><p></p><p>Ja nyt mulle vaan jäi päälle se olo että mun tunteet olis muka väärin</p><p></p><p>Ja ihan vitun ärsyttävää ja ahdistavaa sekin ku veli vaa jankkas et "sä oot nainen sä oot nainen sä oot nainen" joo vittu ymmärrettii jo ja sitä paitsi sä et sitä tiiä. Se oli myös sillee mä tiiän että sä oot ihan heteroseksuaali. Sit olin vaa et no sitähän sä et voi tietää. En ite kyllä luokittele itteeni heteroks sori vaan. En kyllä bissekskään. Ehkä se ois sit se toric mutta kukaanhan ei sitä termiä tiedä muutenkaan niin ihan sama. Mua jotenkin huvitti se kuinka joku toinen ihminen kuvittelee tietävänsä mikä mä oikeasti oon :D sillee ööm sä et varmaa oo eläny mun elämää ja sä et varmaan oo tuntenu siitä samoja asioita ku mä. Sori jos sun homo- ja transfobia on sulle liikaa mut se taas ei oo mun ongelma. Mä oon kyl kuitenkin ihan vaa sitä mitä mä oon ja se sana jolla mä ite sen määrittelen ei kyllä oo hetero. Ei edes mun perheenjäsenet sitä voi tietää ku edes ne ei tunne samoja asioita ku minä. Niin must on turhaa jankata et sä oot hetero ja sä oot nainen kun mä nyt itse en asiaa ihan yksiselitteisesti noinkaan näe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81868, member: 34"] Ahdistavaa vieläkin kaikki. Ihan kaikki muukin. Ihan vittu kaikki. Ja nyt mulle vaan jäi päälle se olo että mun tunteet olis muka väärin Ja ihan vitun ärsyttävää ja ahdistavaa sekin ku veli vaa jankkas et "sä oot nainen sä oot nainen sä oot nainen" joo vittu ymmärrettii jo ja sitä paitsi sä et sitä tiiä. Se oli myös sillee mä tiiän että sä oot ihan heteroseksuaali. Sit olin vaa et no sitähän sä et voi tietää. En ite kyllä luokittele itteeni heteroks sori vaan. En kyllä bissekskään. Ehkä se ois sit se toric mutta kukaanhan ei sitä termiä tiedä muutenkaan niin ihan sama. Mua jotenkin huvitti se kuinka joku toinen ihminen kuvittelee tietävänsä mikä mä oikeasti oon :D sillee ööm sä et varmaa oo eläny mun elämää ja sä et varmaan oo tuntenu siitä samoja asioita ku mä. Sori jos sun homo- ja transfobia on sulle liikaa mut se taas ei oo mun ongelma. Mä oon kyl kuitenkin ihan vaa sitä mitä mä oon ja se sana jolla mä ite sen määrittelen ei kyllä oo hetero. Ei edes mun perheenjäsenet sitä voi tietää ku edes ne ei tunne samoja asioita ku minä. Niin must on turhaa jankata et sä oot hetero ja sä oot nainen kun mä nyt itse en asiaa ihan yksiselitteisesti noinkaan näe. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja