Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81886" data-attributes="member: 34"><p>Valitan lisää koska itken jälleeen.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]6KZLToJN3I0[/MEDIA]</p><p>Tää on paha</p><p>"The world told us to fit in but we did the opposite" toi saa mut samal tuntee oloni hyväks ja huonoks.</p><p></p><p>Jos mä voisin ite olla okei kaiken kanssa niin tää ei ois vaikeeta. Muut vois sanoo mitä tahansa ja olisin silti okei itteni kans. Mut jos tilanne on tää niin... Jos mä en ite pysty olemaan ikinä onnellinen itteni kans niin sillä ei oo väliä vaikka mut hyväksyttäis mul on silti paska olo aina. Tosin sitä ei edesauta se että mun veli heittää idioottimaisia kommentteja mut. Jos mul ois hyvä itsetunto niin mua ei kiinnostais niin paljon mikään tollanen turha</p><p></p><p>Mut nyt. Nyt kun mun itsetunto on tosi huono edelleen niin tunnen ihan hirveetä häpeää. Jotenki tuntuu etten mä oo koskaan tuntenu näin suurta häpeää kun näistä asioista. Mikään nolo tilanne tai joku esim mokaaminen jossain jutussa ei oo tuntunu näin hirveältä. Must tuntuu että mun jäätävän paha esiintymispelkokaan ei edes koskaan tuntunu näin helvetilliseltä. Esiintymispelossa sentään se paha olo liittyy enemmän siihen ite tilanteeseen mutta sitten kun sä vihaat sun omaa seksuaalisuutta ja sukupuoli-identiteettiä ja sun omia tunteita, ajatuksia ja kaikkea mitä sä oot niin kovin moni asia tuskin edes tuntuu yhtä hirveältä. Vaikka on paljon asioita mistä voi tuntea häpeää ja mäkin sitä varmaan aika helposti koen pienistäkin jutuista, jopa pelkästään ulkona käveleminen ja jos joku ihminen tulee vastaan ja kattoo sua hetkenki pidempään ni jo seki saattaa aiheuttaa häpeää ja pelkoo siit et näytänkö karseelt tms. Mut mikään häpeä ei oo näin paha kun tämä. Ei mikään. Vaikka sekin kun meinasin pyörtyy koulus joskus jossain ryhmätyön esittelyssä kun mul oli niin paha esiintymispelko ja joo se hävetti mua ainakin aluks tosi paljon, mut edes sekään tunne ei ollu näin järkyttävän paha. Mikään muu häpeä ei voi olla koskaan niin paha kun se mitä kokee siit mitä ite syvällä sisimmässään on. En ainakaan vielä tähän mennessä oo tainnu tuntee pahempaa. Edes julkisesti itkeminen vaikka koulussa tai jossain ei oo niin hävettävää vaikka se tilanteen onkin mulle aina tosi kiusallista koska ahdistaa itkee muiden nähden. Ja joo vituttaa ku esim veliki koko ajan vähätteli mua ja sano et ei pidä ahdistuu. No vittu haista vittu sitte ihan ku sw tietäs mitää siit mitä mä tunnen. Ja sw ite vaa pahentaa asiaa. Ei tee taas mieli puhuu koko ihmiselle mitään niinku sillonki ku se hajotti paikkoja kännissä niin olin niin vihanen sille ja nyt must tuntuu etten oikeesti vittu jaksa koko ihmistä yhtään. Se ei kans tajua mistään vittuakaan.</p><p></p><p>Mä en ees tiiä mikä tässä tuntuu pahimmalta. Kaikki on ihan yhtä helvettiä koko ajan.</p><p></p><p>Mun oli tarkotus soittaa mun frendille täs illal mut en tiiä pystynkö ees puhuu mitään ja varmaa vaa ahistaa liikaa. Mut tavallaan haluisin kyl soittaa. Mut tuntuu ihan hirveelt. Ja typerää jauhaa jotain asioita jotka nyt on ihan vitun turhia kaikki</p><p></p><p>Oikeest en ansaitse mitään hyvää oon niin vitun ällöttävä. Ja kiitos tästäkin kuuluu osittain mun veljelle joka vaan pahens tätä oloo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81886, member: 34"] Valitan lisää koska itken jälleeen. [MEDIA=youtube]6KZLToJN3I0[/MEDIA] Tää on paha "The world told us to fit in but we did the opposite" toi saa mut samal tuntee oloni hyväks ja huonoks. Jos mä voisin ite olla okei kaiken kanssa niin tää ei ois vaikeeta. Muut vois sanoo mitä tahansa ja olisin silti okei itteni kans. Mut jos tilanne on tää niin... Jos mä en ite pysty olemaan ikinä onnellinen itteni kans niin sillä ei oo väliä vaikka mut hyväksyttäis mul on silti paska olo aina. Tosin sitä ei edesauta se että mun veli heittää idioottimaisia kommentteja mut. Jos mul ois hyvä itsetunto niin mua ei kiinnostais niin paljon mikään tollanen turha Mut nyt. Nyt kun mun itsetunto on tosi huono edelleen niin tunnen ihan hirveetä häpeää. Jotenki tuntuu etten mä oo koskaan tuntenu näin suurta häpeää kun näistä asioista. Mikään nolo tilanne tai joku esim mokaaminen jossain jutussa ei oo tuntunu näin hirveältä. Must tuntuu että mun jäätävän paha esiintymispelkokaan ei edes koskaan tuntunu näin helvetilliseltä. Esiintymispelossa sentään se paha olo liittyy enemmän siihen ite tilanteeseen mutta sitten kun sä vihaat sun omaa seksuaalisuutta ja sukupuoli-identiteettiä ja sun omia tunteita, ajatuksia ja kaikkea mitä sä oot niin kovin moni asia tuskin edes tuntuu yhtä hirveältä. Vaikka on paljon asioita mistä voi tuntea häpeää ja mäkin sitä varmaan aika helposti koen pienistäkin jutuista, jopa pelkästään ulkona käveleminen ja jos joku ihminen tulee vastaan ja kattoo sua hetkenki pidempään ni jo seki saattaa aiheuttaa häpeää ja pelkoo siit et näytänkö karseelt tms. Mut mikään häpeä ei oo näin paha kun tämä. Ei mikään. Vaikka sekin kun meinasin pyörtyy koulus joskus jossain ryhmätyön esittelyssä kun mul oli niin paha esiintymispelko ja joo se hävetti mua ainakin aluks tosi paljon, mut edes sekään tunne ei ollu näin järkyttävän paha. Mikään muu häpeä ei voi olla koskaan niin paha kun se mitä kokee siit mitä ite syvällä sisimmässään on. En ainakaan vielä tähän mennessä oo tainnu tuntee pahempaa. Edes julkisesti itkeminen vaikka koulussa tai jossain ei oo niin hävettävää vaikka se tilanteen onkin mulle aina tosi kiusallista koska ahdistaa itkee muiden nähden. Ja joo vituttaa ku esim veliki koko ajan vähätteli mua ja sano et ei pidä ahdistuu. No vittu haista vittu sitte ihan ku sw tietäs mitää siit mitä mä tunnen. Ja sw ite vaa pahentaa asiaa. Ei tee taas mieli puhuu koko ihmiselle mitään niinku sillonki ku se hajotti paikkoja kännissä niin olin niin vihanen sille ja nyt must tuntuu etten oikeesti vittu jaksa koko ihmistä yhtään. Se ei kans tajua mistään vittuakaan. Mä en ees tiiä mikä tässä tuntuu pahimmalta. Kaikki on ihan yhtä helvettiä koko ajan. Mun oli tarkotus soittaa mun frendille täs illal mut en tiiä pystynkö ees puhuu mitään ja varmaa vaa ahistaa liikaa. Mut tavallaan haluisin kyl soittaa. Mut tuntuu ihan hirveelt. Ja typerää jauhaa jotain asioita jotka nyt on ihan vitun turhia kaikki Oikeest en ansaitse mitään hyvää oon niin vitun ällöttävä. Ja kiitos tästäkin kuuluu osittain mun veljelle joka vaan pahens tätä oloo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja