Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 82187" data-attributes="member: 34"><p>No joo ,on se ärsyttävää kyllä mutta kuitenkin tiedän et se rakastaa mua mut nii :D muuuuutta ihan sama. Onneksi en tarvitse mitään korjaushoitoja koska sit se varmaan jankkais jatkuvasti (ainakin kännissä) siitä että "sä kadut tota vielä" tms. Mut nyt kun en niitä tarvii ja on kyse vaan siitä mitä ite tunnen eikä mistään käytännön asiata niin kai se on ihan sama mitä se ajattelee asiasta. Ite kuitenkin tiedän mitä koen olevani. Tuntuu kuitenkin omalla tavallaan silt et on sellanen rauhallinen olo, ainakin tällä hetkellä. Koska eihän se oikeasti merkitse mitään mitä mieltä mun veli on mun sukupuoli-identiteetistä. Jos se ei usko että mä oon muunsukupuolinen niin mitä sitten. Mä silti oon. TOKI oon itsekin sitä mieltä että tää <em>voi</em> olla vaihekin. Mutta ei se mua haittaa. Ihmiset saa ajatella mitä haluaa. Muutenki tuntuu että tuli sellanen outo rauhallisuuden tunne ihastustenkin suhteen. Tai ainakin timpan suhteen. Koska ihmiset saa olla mitä mieltä vaan mutta mikään ei ikinä muuta sitä faktaa että oon rakastunu timppaan ja niiku mitä sitten mitä kukaan siitä ajattelee. Eihän se oo mun ongelma. Mut siit oon kyl yllättynyt ja onnellinen et mun entinen (kind of) ihastus oli ihan okei kans sen bisseyden kans tai jotenki odotin ettei se ehkä ymmärtäis. Mut se oli tosi mukava mulle ja muutenki koitti auttaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 82187, member: 34"] No joo ,on se ärsyttävää kyllä mutta kuitenkin tiedän et se rakastaa mua mut nii :D muuuuutta ihan sama. Onneksi en tarvitse mitään korjaushoitoja koska sit se varmaan jankkais jatkuvasti (ainakin kännissä) siitä että "sä kadut tota vielä" tms. Mut nyt kun en niitä tarvii ja on kyse vaan siitä mitä ite tunnen eikä mistään käytännön asiata niin kai se on ihan sama mitä se ajattelee asiasta. Ite kuitenkin tiedän mitä koen olevani. Tuntuu kuitenkin omalla tavallaan silt et on sellanen rauhallinen olo, ainakin tällä hetkellä. Koska eihän se oikeasti merkitse mitään mitä mieltä mun veli on mun sukupuoli-identiteetistä. Jos se ei usko että mä oon muunsukupuolinen niin mitä sitten. Mä silti oon. TOKI oon itsekin sitä mieltä että tää [I]voi[/I] olla vaihekin. Mutta ei se mua haittaa. Ihmiset saa ajatella mitä haluaa. Muutenki tuntuu että tuli sellanen outo rauhallisuuden tunne ihastustenkin suhteen. Tai ainakin timpan suhteen. Koska ihmiset saa olla mitä mieltä vaan mutta mikään ei ikinä muuta sitä faktaa että oon rakastunu timppaan ja niiku mitä sitten mitä kukaan siitä ajattelee. Eihän se oo mun ongelma. Mut siit oon kyl yllättynyt ja onnellinen et mun entinen (kind of) ihastus oli ihan okei kans sen bisseyden kans tai jotenki odotin ettei se ehkä ymmärtäis. Mut se oli tosi mukava mulle ja muutenki koitti auttaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vitun vittua tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja