Mä katon linnanjuhlat ja aion herkutella!
Sukatjalqaan119 Uusi Liittynyt 5.9.2025 Viestejä 50 Reaktioarvo 9 eilen klo 22:44 #1 Mä katon linnanjuhlat ja aion herkutella!
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 21,712 Reaktioarvo 8,990 eilen klo 22:54 #2 Kuten joka vuosi, valmistaa ruokaa pitkän kaavan mukaan, syödä lopulta se. Koristella asunto ja katsoa ja kuunnella Yleisradion ohjelmia aiheesta. Ainoa juhla, jota vietän vuodessa omasta halustani.
Kuten joka vuosi, valmistaa ruokaa pitkän kaavan mukaan, syödä lopulta se. Koristella asunto ja katsoa ja kuunnella Yleisradion ohjelmia aiheesta. Ainoa juhla, jota vietän vuodessa omasta halustani.
Myrskyvaroitus Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,169 Reaktioarvo 6,762 tänään klo 01:09 #3 Vietän mun yo-juhlia ja sit illalla katotaan Linnan juhlia varmaan. Riippuu kuinka pitkään vieraat viipyy
Vietän mun yo-juhlia ja sit illalla katotaan Linnan juhlia varmaan. Riippuu kuinka pitkään vieraat viipyy
noitis väsyttää Liittynyt 6.1.2025 Viestejä 450 Reaktioarvo 164 tänään klo 02:10 #4 Syön jotain hyvää, kuuntelen sibeliusta, varmaan käyn äidin kanssa kävelemässä ja sit katon sivusilmällä linnan juhlia
Syön jotain hyvää, kuuntelen sibeliusta, varmaan käyn äidin kanssa kävelemässä ja sit katon sivusilmällä linnan juhlia