Miten asunto pitäs löytää??

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Mun pitäs päästä muuttaan asap pois himasta, koska täällä asuminen pahentaa mun mielenterveysongelmia huomattavan paljon, mutta vuokrakämppää ei vaan löydy

Alunperin oli ajatuksena löytää asunto huhtikuussa ja muuttaa toukokuussa - no eipä se vittu onnistunu, kun masennus lamaannutti mut täysin ja sain tehtyä kunnolliset hakemukset vasta 13.4. Tän jälkee oon käyny paris eri asuntonäytös ja ollu superlähellä kämpän saamista, mutta jo kolmesti joku muu on ehtiny ennen mua

Oon nyt hakenu kaupungin asuntoi ja välittäjän kautta tarjol olevii asuntoi. Tääl ois kyllä asuntoi tarjol, mutta ne on joko ylihintasii, liian suurii tai vaatis auton omistamista. Miten vitus mun pitäs saada hankittua asunto?? En fr tiiä kuin pitkään selviän täs nykyses tilantees, alkaa vaikuttaa toivottomalta
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Parasta on muuttaa johonkin jumalan hylkäämään paikkaan!
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
271
Reaktioarvo
172
Tosiaan nopeus on valttia. Mä en laita ikinä mitään pitkiä hakemuksia, vaan ihan nopeesti että onko vapaa, milloin pääsee katsomaan. Sit siinä näytössä voi kertoa itsestään enemmän.

Mulla on kylläkin enemmän kokemusta ilman välittäjää vuokrattavista, mutta samalla taktiikalla oon mennyt myös niiden kanssa. Säätiöt toki erikseen, kun ne yleensä vaatii sitä hakemusten täyttämistä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olisko siellä sun lähellä jotain Ohjaamoa? Ne ilmesesti auttaa nuoria esim. asunnon hankkimiseen liittyvissä asioissa. En kyl tiiä onko noista sulle apua, mut ei sitä tiiä, jos kokeilee ja ehkä ne osaaki antaa jotain vinkkejä asunnon löytämiseen. D:
 
Ylös Pohja