Keho Miten hiljentää maha

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Inhoon hiljaisia tunteja koulussa, koska omistan äänekkään mahan ja en pysty rentoutuun kunnolla sen takia. Ongelma ei siis johdu nälästä, koska vaikka olisin syönyt, niin silti maha ääntelee. Tää ongelma on jostain syystä tullut nyt viimeisten parin vuoden aikana esiin tai ainakin pahentunut. Ärsyttävää ja kiusallista. Voiko tälle tehdä mitään. D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Toivottavasti näistä löytyy jotain hyödyllistä:

 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Toivottavasti näistä löytyy jotain hyödyllistä:

Kiitos! Pitää varmaan vaan kokeilla joitain eri ruokavalioita, koska suolistosairautta mulla ei pitäis olla ja naposteluakin oon vähentänyt. Koulussa nyt tosin joutuu usein syömään vaan sitä, mitä sattuu olen tarjolla. Tai sit pitää vaan hyväksyä, että mulla on tää ongelma koko loppu elämän. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,644
Reaktioarvo
2,892
Eeh muaki ahisti aina koulussa hiljaset tunnit. Vittu se on niin ahdistavaa jos maha ääntelee ja on ihan hiljasta. Sit kun mulla se usein johtuu myös nälästä mut sit ihmettelin aina et miks kenenkään muun maha ei murise vaikka luulis et muillaki alkais olee nälkä jo siin vaihees D: niinku vaikka just ennen ruokailua kun alkaa olee jo nälkä niin luulis et muillaki murisis mahat mut vittu ei :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Eeh muaki ahisti aina koulussa hiljaset tunnit. Vittu se on niin ahdistavaa jos maha ääntelee ja on ihan hiljasta. Sit kun mulla se usein johtuu myös nälästä mut sit ihmettelin aina et miks kenenkään muun maha ei murise vaikka luulis et muillaki alkais olee nälkä jo siin vaihees D: niinku vaikka just ennen ruokailua kun alkaa olee jo nälkä niin luulis et muillaki murisis mahat mut vittu ei :D
No niinpä! Oon varmaan kerran koko tän lukuvuoden aika kuullu, kun jollain toisella murisee maha ja mulla sit näköjään ääntelee maha niidenkin puolesta. Onneks nyt alkoi työssäoppijakso, jossa on vähemmän hiljaisia tilanteita ja istumista.
 
Ylös Pohja