Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten niin kymmenen vuotta on suuri ikäero
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 23738" data-attributes="member: 34"><p>Vittu eihä se ole mitään :DDDD sanoisin että ~20 vuotta alkaa olee iso ikäero vasta.</p><p></p><p>Meinaan vaa ku kirjottaa googleen "what is considered a big age gap" niin tulee vastaukseks jotain että ten years or more. Hahahhh yea sure, ehkä silloin jos ei oo tottunut tykkäämään itteään 30 vuotta vanhemmista niin ehkä silloin kymmenenkin vuotta on jollekin iso ikäero. Must ainakin tuntuu et se ei oo kyllä paljon paskaakaan. Se on ihan sama onko 5 tai kymmenen tai viistoista vuotta ikäeroa, sitä ei edes huomaa kukaan. Mut ku alkaa olee 20 vuotta eroo ni ehkä sit alkaa jo tulee paskakommentteja ihmisiltä. Tosin en usko että 20 vuottakaan on "yhtä iso" ikäero 50veellä ja 70veellä kuin 20veellä ja 40veellä. Varmasti jälkimmäisestä tulee enemmän paskaa niskaan. Yleensäkin se on varmaan se pahin jos on just tämmönen about parikymppinen ja haluut olla jonkun vanhemman kanssa niin juuei, se ei käy. Sillä se ei vaan kertakaikkiaan käy D: eikä niillä oo ees mitään loogista perustelua sille miks se on niin kamalaa XDDD</p><p></p><p>MUT anyway pointti oli että ten years my ass, that's not a large age gap. Mulla ja mun ex-säädölläkin on muistaakseni joku 13 vuotta ikäeroo eikä sitä edes huomaa. Ihan sama asia ku parikymppisen kanssa ois säätäny, paitsi että sillä on lapsia? Okei, onhan siinä vähän ikäeroa mutta ei se nyt mikää järjettömän iso gäppi oo. Huvitti ku puhuin hoitajan kanssa sillon joskus viime syksynä siitä meidän sillosesta jutusta ja se vaikutti silt et se yllätty siitä ikäerosta, mietin vaa mielessäni että lmao kuule tietäisit vaan kuinka paljon vanhemmista tykkään fr. Ja yks kaverikin sano sillon ku meil _meinas_ tulla juttua sen yhen mua 12 vuotta vanhemman kaa et eikse oo vähän liian vanha :D huutistelin hiukan ja mietin et dude eksä tunne mua ollenkaan, sähän tiedät kuinka vanhoista yleensä tykkään ni 12 vuotta ny on niin vähän ettei sitä ny ees voi sanoo ikäeroks. Oikeest ne joiden mielestä se on hirveen iso gäppi ni huutista you are clueless D: se ei oo yhtikäs mitään vielä. Voi morjens.</p><p></p><p>En tiiä mikä pointti täs kesus on :D ei varmaan mitään kuha höpisen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 23738, member: 34"] Vittu eihä se ole mitään :DDDD sanoisin että ~20 vuotta alkaa olee iso ikäero vasta. Meinaan vaa ku kirjottaa googleen "what is considered a big age gap" niin tulee vastaukseks jotain että ten years or more. Hahahhh yea sure, ehkä silloin jos ei oo tottunut tykkäämään itteään 30 vuotta vanhemmista niin ehkä silloin kymmenenkin vuotta on jollekin iso ikäero. Must ainakin tuntuu et se ei oo kyllä paljon paskaakaan. Se on ihan sama onko 5 tai kymmenen tai viistoista vuotta ikäeroa, sitä ei edes huomaa kukaan. Mut ku alkaa olee 20 vuotta eroo ni ehkä sit alkaa jo tulee paskakommentteja ihmisiltä. Tosin en usko että 20 vuottakaan on "yhtä iso" ikäero 50veellä ja 70veellä kuin 20veellä ja 40veellä. Varmasti jälkimmäisestä tulee enemmän paskaa niskaan. Yleensäkin se on varmaan se pahin jos on just tämmönen about parikymppinen ja haluut olla jonkun vanhemman kanssa niin juuei, se ei käy. Sillä se ei vaan kertakaikkiaan käy D: eikä niillä oo ees mitään loogista perustelua sille miks se on niin kamalaa XDDD MUT anyway pointti oli että ten years my ass, that's not a large age gap. Mulla ja mun ex-säädölläkin on muistaakseni joku 13 vuotta ikäeroo eikä sitä edes huomaa. Ihan sama asia ku parikymppisen kanssa ois säätäny, paitsi että sillä on lapsia? Okei, onhan siinä vähän ikäeroa mutta ei se nyt mikää järjettömän iso gäppi oo. Huvitti ku puhuin hoitajan kanssa sillon joskus viime syksynä siitä meidän sillosesta jutusta ja se vaikutti silt et se yllätty siitä ikäerosta, mietin vaa mielessäni että lmao kuule tietäisit vaan kuinka paljon vanhemmista tykkään fr. Ja yks kaverikin sano sillon ku meil _meinas_ tulla juttua sen yhen mua 12 vuotta vanhemman kaa et eikse oo vähän liian vanha :D huutistelin hiukan ja mietin et dude eksä tunne mua ollenkaan, sähän tiedät kuinka vanhoista yleensä tykkään ni 12 vuotta ny on niin vähän ettei sitä ny ees voi sanoo ikäeroks. Oikeest ne joiden mielestä se on hirveen iso gäppi ni huutista you are clueless D: se ei oo yhtikäs mitään vielä. Voi morjens. En tiiä mikä pointti täs kesus on :D ei varmaan mitään kuha höpisen [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten niin kymmenen vuotta on suuri ikäero
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja