Ihastuminen MITEN? Olen (ehkä??) onnistunut ihastumaan ihastukseni parhaaseen kaveriin D::

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
En vieläkään ole varma että pidänkö kummastakan silleen vai haluaisinko vaan olla hedän kaveri D::

Oikeasti oispa semmosia heidän kaltasia videopeli-matikkanörtti-stereotyyppisetpoikajutut-kavereita eikä tämmösiä tiktok-massateini-hyi,koulu-kavereita
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
kääks tämä kesu on kyllä niin "i'M NoT liKe oTheEr giRLs"
epäsuosittu mielipide:
ei ole mitään väärää olla "not like other girls" ja sanoa, ettei pidä stereotyyppisestä "massateinityttökäytöksestä" kunhan ei ajattele olevansa jotenkin parempi sen takia.
esim. jos joku ei pidä jäätelöstä, hänellä on täysi oikeus mielipiteeseensä ja sen ilmaisemiseen. jäätelöstä pitävien halveksumiseen hänellä ei taas ole mitään oikeutta.

huono selitys, mutta toivottavasti ymmärrät
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
epäsuosittu mielipide:
ei ole mitään väärää olla "not like other girls" ja sanoa, ettei pidä stereotyyppisestä "massateinityttökäytöksestä" kunhan ei ajattele olevansa jotenkin parempi sen takia.
esim. jos joku ei pidä jäätelöstä, hänellä on täysi oikeus mielipiteeseensä ja sen ilmaisemiseen. jäätelöstä pitävien halveksumiseen hänellä ei taas ole mitään oikeutta.

huono selitys, mutta toivottavasti ymmärrät
Joo, on täysin sallittua tykätä ja olla tykkäämättä asioista oman makunsa mukaisesti. Kuitenkin yleisellä tasolla stereotyyppisesti "tyttömäisten" asioiden ja kiinnostuksen kohteiden vähättely/inhoaminen sekä tämän yleisyys ei mielestäni muodostu missään arvotyhjiössä, koska ✨misogynia✨ (en siis vertaisi asiaa jäätelöstä tykkäämiseen/tykkäämättömyyteen). On myös aika mielenkiintoista, ettei poikia juurikaan syyllistetä massateiniydestä, vaan tämä kohdistuu vaan tyttöihin. Eikös kuitenkin niitä "tiktok hyi koulu" -poikiakin ole yhtä lailla olemassa, niin kuin on matikasta ja videopeleistä tykkääviä tyttöjäkin.

Ei siis sillä, että olisin itse tässä jotenkin parempi ihminen, mullakin oli vähän nuorempana massiivinen "not like the other girls" -vaihe (syytän sisäistettyä naisvihaa). Näin jälkeenpäin onkin tullut mietittyä, että olisinpa silloin arvostanut enemmän niitä stereotyyppisen tyttömäisiä tyttökavereitani, jotka olivat mulle aina hyviä ystäviä.

Varsinaiseen keskustelun aiheeseen palatakseni, mun mielestä on aina järkevää yrittää tutustua mielenkiintoisen oloisiin ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Jos ei mitään romanttista synny, voit ainakin saada uuden kaverin, mikä on erittäin hyvä juttu.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mun kaveripiiri koostuu vaan videopeli-matikkanörtti-stereotyyppisetpoikajutut-kavereista. Saat lainata.

Ja eihän sulla ole mikään kiire päättää tykkäätkö niistä vai et. Menet vaan sen hetkisten fiiliksien mukaan!
 
Ylös Pohja