Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten pääsen eroon takertuvasta kaverista mahdollisimman hellävaraisesti?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Hattara" data-source="post: 61199" data-attributes="member: 476"><p>Aikalailla otsikko. Tää kaveri on siis luokkatoveri, jonka kanssa olen kaveerannut n. alle vuoden kun tuli meidän luokalle uutena. Tutustuttiin ryhmätöissä ja näytin mielelläni paikkoja jne. Sitten toi muuntautui sellaiseksi että hän seuraa mua kaikkialle koulussa vaikka en puhu mitään (:'D) ja jos en ole näkökentässä niin heti tulee viestiä että missä oot. Ei siis hengailla koulun ulkopuolella. Tykkään olla yksin ja kaveriporukassa jossa oon niin voi mennä yksin latautumaan ilman että kysellään perään, ja toi kaverin käytös oli aika shokki itelle D':</p><p>Oon aika pahan luokan introvertti ja haluaisin olla suurimman osan ajasta yksin, ja itelle viimeinen tikki on nyt se kun toi kaveri haukkuu mua ja kun sanoin asiasta niin vastaukseksi tuli "No sähän oot sitä tota ja tätä!"</p><p>Enkä todellakaan ole hänen ainoa kaveri. Sillä on toinen kaveri toisella luokalla jonka kanssa on paljon parempaa pataa, ovat suunnitelleet että muuttaisivat yhteen kun lukio alkaa jne. Joten kyse ei voi olla kaveruttomuudesta? En ymmärrä miksi hän tarrautui juuri minuun.</p><p></p><p>Joten otsikon kysymys: Miten voin kaveri-erota mahdollisimman hellävaraisesti? Jos sanon suoraan niin multa tod. näk. menee välit moneen muuhun jonka kanssa hän on tuttavia ja saan kusipään maineen, joten en tiedä mitä tehdä D': jos oltaisiin hengailtu niin olisin ehkä päässyt sillä että vähentäisin kontaktia koulun ulkopuolella, mutta se on nyt jo minimissä.. myös kun ollaan samalla luokalla niin se vaikeuttaa asioita :(.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hattara, post: 61199, member: 476"] Aikalailla otsikko. Tää kaveri on siis luokkatoveri, jonka kanssa olen kaveerannut n. alle vuoden kun tuli meidän luokalle uutena. Tutustuttiin ryhmätöissä ja näytin mielelläni paikkoja jne. Sitten toi muuntautui sellaiseksi että hän seuraa mua kaikkialle koulussa vaikka en puhu mitään (:'D) ja jos en ole näkökentässä niin heti tulee viestiä että missä oot. Ei siis hengailla koulun ulkopuolella. Tykkään olla yksin ja kaveriporukassa jossa oon niin voi mennä yksin latautumaan ilman että kysellään perään, ja toi kaverin käytös oli aika shokki itelle D': Oon aika pahan luokan introvertti ja haluaisin olla suurimman osan ajasta yksin, ja itelle viimeinen tikki on nyt se kun toi kaveri haukkuu mua ja kun sanoin asiasta niin vastaukseksi tuli "No sähän oot sitä tota ja tätä!" Enkä todellakaan ole hänen ainoa kaveri. Sillä on toinen kaveri toisella luokalla jonka kanssa on paljon parempaa pataa, ovat suunnitelleet että muuttaisivat yhteen kun lukio alkaa jne. Joten kyse ei voi olla kaveruttomuudesta? En ymmärrä miksi hän tarrautui juuri minuun. Joten otsikon kysymys: Miten voin kaveri-erota mahdollisimman hellävaraisesti? Jos sanon suoraan niin multa tod. näk. menee välit moneen muuhun jonka kanssa hän on tuttavia ja saan kusipään maineen, joten en tiedä mitä tehdä D': jos oltaisiin hengailtu niin olisin ehkä päässyt sillä että vähentäisin kontaktia koulun ulkopuolella, mutta se on nyt jo minimissä.. myös kun ollaan samalla luokalla niin se vaikeuttaa asioita :(. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten pääsen eroon takertuvasta kaverista mahdollisimman hellävaraisesti?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja