Mielenterveys miten päästä pakko-oireista eroon?????

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
oon aina ollut sellanen ihminen että hurahdan johonkin ja saan päähänpinttymiä. joskus en syönyt kuukausiin kuin tietynlaista jäätelöä, ja sitä metsästettiin kissojen ja koirien kanssa pitkin kaupunkeja. teininä otin hetken mielijohteesta 300€ rastat. laihdutus, itsetuhoisuus, päihteet. tämän hetken päähänpinttymä on leivonta (ehkä olette jo huomanneet....)

haluan koko ajan leipoa, katella ja keksiä reseptejä, laitan ihan liikaa rahaa leivonta tarvikkeisiin. päätin nyt etten osta pariin viikkoon _mitään_ mutta mun pitäisi pystyä keskittymään myös muihin asioihin (esm koulu, kodinhoito jne). miten ite ootte onnistunu tässä D=
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
En kyllä osaa itse opastaa sua tuon kanssa, mutta etsin sulle muutaman tietopaketin.

Täältä löytyy Mielenterveystalon pakko-oireiden omahoito-opas. Alla on soittolista, jossa on samaa sisältöä videomuodossa. Se voi olla helpompi katsoa, jos klikkaa alakulmasta kohtaa, jossa lukee YouTube.


Täältä löytyy alas kelaamalla Paniikkihäiriön ja pakko-oireiden alta yksi video aiheesta.

Täällä on OCD SUOMI -yhdistyksen youtube-kanava, jossa on haastatteluja ja muita videoita. Tässä yhdistyksen kotisivut.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä en valitettavasti osaa auttaa koska olen vähän päinvastaisessa tilanteessa ja moni uusi juttu jää hetken innostuksen jälkeen
 
Ylös Pohja