Muu Miten pukeudutte halloweenina?

Miten pukeudutte halloweenina?

  • Noidaksi/velhoksi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kurpitsaksi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Yksisarviseksi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Prinsessaksi/prinssiksi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Zombieksi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Luurangoksi

    Ääniä: 0 0,0%

  • Ääniä yhteensä
    17

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Miksi te aiotte pukeutua? Mä en ehkä viitti kertoa tarkkaan, kun mun asusta saattaa tunnistaa, kun se on sellainen hahmo sellaisesta sarjasta/leffasta/kirjasta, josta hirveen moni ei tiiä niin pelkään tunnistamista. D: Mut pukeudun varmaan useemmaksikin eri jutuksi, koska pukeudun varmaan eri tavalla koulussa ja parissa eri halloweenjuhlassa, mutta kaikki niistä on varmaan jotain eläimiä. :)
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
iohsegäpfh.png

Yleensä pidän tätä itse tekemääni variksenpelätin pukua, tää kuva on tosin viime vuodelta, kun en oo vielä ehtiny juhlia mitenkään.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Miksi te aiotte pukeutua? Mä en ehkä viitti kertoa tarkkaan, kun mun asusta saattaa tunnistaa, kun se on sellainen hahmo sellaisesta sarjasta/leffasta/kirjasta, josta hirveen moni ei tiiä niin pelkään tunnistamista. D: Mut pukeudun varmaan useemmaksikin eri jutuksi, koska pukeudun varmaan eri tavalla koulussa ja parissa eri halloweenjuhlassa, mutta kaikki niistä on varmaan jotain eläimiä. :)
Kerro ihmeessä edes mikä sarja!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Mutta siis niin mä tuskin pukeudun sen ihmeemmin miksikään, ei mulla oo ees mitään juhlia tulossa.
 
Ylös Pohja