Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten saatte raahattua itsenne kouluun vaikeina päivinä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90792" data-attributes="member: 34"><p>Toki siis kyse oli mulla paljon myös ehkä ihan vaan sosiaalisten tilanteiden ahdistuksesta myös. Minkä takia en uskaltanut mennä luokkaan vaan chillasin pukkarissa monta tuntia ku en pystynyt mennä sinne.</p><p></p><p>Mut siis en muista oliko sulla lukio vai mikä? Jos on sellanen jonka pystyy lopettaa kesken nii tavallaan suosittelen koska mä kuraattorin kanssa keskustelin sillon ja sit päädyttiin vaa siihen et ei tästä tuu mitään ja mun kannattaa jättää kesken ainakin tällä erää. Olin kuitenkin yrittänyt siinä vaiheessa jo pitkään eikä siitä tullu mitään. Niin sit se oli vaan sellasta etten edistyny ollenkaan niin parempi oli jättää kesken siinä vaiheessa. Sit sen jälkeen pääsin jonneki työpajalle ja sit oonki ollu vähän kaikkial sellasis pätkissä. No tavallaan se voi "syrjäyttää" enemmän jos jää sit kotiin mutta tavallaan voin suositella tota ja jos et oo jo kuraattorille puhunu niin se kans vois auttaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90792, member: 34"] Toki siis kyse oli mulla paljon myös ehkä ihan vaan sosiaalisten tilanteiden ahdistuksesta myös. Minkä takia en uskaltanut mennä luokkaan vaan chillasin pukkarissa monta tuntia ku en pystynyt mennä sinne. Mut siis en muista oliko sulla lukio vai mikä? Jos on sellanen jonka pystyy lopettaa kesken nii tavallaan suosittelen koska mä kuraattorin kanssa keskustelin sillon ja sit päädyttiin vaa siihen et ei tästä tuu mitään ja mun kannattaa jättää kesken ainakin tällä erää. Olin kuitenkin yrittänyt siinä vaiheessa jo pitkään eikä siitä tullu mitään. Niin sit se oli vaan sellasta etten edistyny ollenkaan niin parempi oli jättää kesken siinä vaiheessa. Sit sen jälkeen pääsin jonneki työpajalle ja sit oonki ollu vähän kaikkial sellasis pätkissä. No tavallaan se voi "syrjäyttää" enemmän jos jää sit kotiin mutta tavallaan voin suositella tota ja jos et oo jo kuraattorille puhunu niin se kans vois auttaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten saatte raahattua itsenne kouluun vaikeina päivinä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja