Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten saatte raahattua itsenne kouluun vaikeina päivinä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 90982" data-attributes="member: 167"><p>Kaksoistutkintolaisena voin samaistua tähän. D: Nykyään onneksi koen kuuluvani porukkaan ja päivä päivältä huomaan vain yhä enemmän, kuinka samallaisia mun luokkalaiset on mun kanssa ja koulussa on tosi kivaa, mutta ekoina päivinä kaikki oli niin erilaista ja mulla oli ihan kamala fiilis sen vuoksi enkä kokenut kuuluvani sinne vaan lukioon, jota myös harkitsin. </p><p></p><p>Mulla on amiksessa pari "kaveria"(yhteen tutustuin jo ennen koulun alkua, mutta se ei ymmärrä mua, meissä ei oo mitään yhteistä ja se on välillä vähän ärsyttävä ja rinnakkaisluokalla niin jutellaan vaan sattumanvaraisesti koulun käytävillä)(yhteen tutustuin vasta vikana koulupäivänä ennen joululomaa ja se vaikuttaa ihan mukavalta ja ollaan juteltu sen jälkeen snäpissä, mutta seki vaikuttaa aika erilaiselta kuin mä ja on rinnakkaisluokalla niin nään sitäkin vaan jossain ruokailussa)(sit on yks mun luokkalainen johon oon just alkanut tutustua viime viikolla ja se on tosi kiva ja samallainen kuin mä mutta en tiiä voinko viel sanoo kaveriks ku ei kumminkaan olla viel niin hyvin tutustuttu D:) mutta siis ku ne "kaverit" ei tosiaankaan oo mitään hirveen läheisiä ja on muilla luokilla niin en voi kysyä niiltä mitä kaikkee ne on tehneet koulussa sillä aikaa kun oon ollut lukiossa ja joudun oottaa et ope tulee selittää, mutta opeilla on aina hirvee kiire ohjeistaa muita ja oon ihan hukassa.</p><p></p><p>Mutta siis joo, etenkin alussa meitä opetti koko ajan yks ope, joka on vieläpä meidän vastuuohjaaja ja se aina vaan anto ohjeet et "tehkää tää" ja sit ei ees opastanut meitä et miten ja kukaan ei osannut mitään ja sit se kerto kaikki tehtävänannot aina hirveen epäselvästi. Ihan mukava tyyppi, mutta kukaan ei ikinä oppinut sen oppitunneilla mitään.</p><p></p><p>Syy myös miks musta tuntu koulun alusaa, et kuuluisin lukioon oli se, koska ykski lukio oli ihan yläasteen vieressä ja näytti ihan samalta ku yläaste.(samat parakit oli sielläkin-_-) niin ei niinku ollut niin suurta muutosta ja oli kaikki vanhat tyypit yms. Ja mulla on siellä lukiossa yks hyvä kaveri ja se on tosi tärkeetä et se on siellä koska lukiossa on oikeesti ihan hirvee määrä kaikkii paritehtävii ja muita, joten en varmaan kestäis olla yksin. Lisäksi olisin monesta asiasta ihan pihalla ilman tätä mun kaveria. Esim. kerran niillä oli sijainen ja ne päätti pitää oppitunnin samassa luokassa, kuin niitten edellinenkin tunti oli ja jos mulla ei ois ollut tätä mun kaverii niin en ois tiennyt että näin on, koska siitä ei tiedotettu mitenkään, kun kaikki muut ku kaksarit sai tietää edellisen tunnin aikana siitä.</p><p></p><p>Mut joo, ymmärrän kyllä mitä tarkotat. D: Nykyään en kyl enää missään nimessä vaihtais lukioon enkä sinne tullessani kokenut yhtään kuuluvani sinne, nyt tosin ihan ok. Koen kuuluvani 100% tonne amikseen vaikkei mulla hirveesti kavereita siellä ookkaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 90982, member: 167"] Kaksoistutkintolaisena voin samaistua tähän. D: Nykyään onneksi koen kuuluvani porukkaan ja päivä päivältä huomaan vain yhä enemmän, kuinka samallaisia mun luokkalaiset on mun kanssa ja koulussa on tosi kivaa, mutta ekoina päivinä kaikki oli niin erilaista ja mulla oli ihan kamala fiilis sen vuoksi enkä kokenut kuuluvani sinne vaan lukioon, jota myös harkitsin. Mulla on amiksessa pari "kaveria"(yhteen tutustuin jo ennen koulun alkua, mutta se ei ymmärrä mua, meissä ei oo mitään yhteistä ja se on välillä vähän ärsyttävä ja rinnakkaisluokalla niin jutellaan vaan sattumanvaraisesti koulun käytävillä)(yhteen tutustuin vasta vikana koulupäivänä ennen joululomaa ja se vaikuttaa ihan mukavalta ja ollaan juteltu sen jälkeen snäpissä, mutta seki vaikuttaa aika erilaiselta kuin mä ja on rinnakkaisluokalla niin nään sitäkin vaan jossain ruokailussa)(sit on yks mun luokkalainen johon oon just alkanut tutustua viime viikolla ja se on tosi kiva ja samallainen kuin mä mutta en tiiä voinko viel sanoo kaveriks ku ei kumminkaan olla viel niin hyvin tutustuttu D:) mutta siis ku ne "kaverit" ei tosiaankaan oo mitään hirveen läheisiä ja on muilla luokilla niin en voi kysyä niiltä mitä kaikkee ne on tehneet koulussa sillä aikaa kun oon ollut lukiossa ja joudun oottaa et ope tulee selittää, mutta opeilla on aina hirvee kiire ohjeistaa muita ja oon ihan hukassa. Mutta siis joo, etenkin alussa meitä opetti koko ajan yks ope, joka on vieläpä meidän vastuuohjaaja ja se aina vaan anto ohjeet et "tehkää tää" ja sit ei ees opastanut meitä et miten ja kukaan ei osannut mitään ja sit se kerto kaikki tehtävänannot aina hirveen epäselvästi. Ihan mukava tyyppi, mutta kukaan ei ikinä oppinut sen oppitunneilla mitään. Syy myös miks musta tuntu koulun alusaa, et kuuluisin lukioon oli se, koska ykski lukio oli ihan yläasteen vieressä ja näytti ihan samalta ku yläaste.(samat parakit oli sielläkin-_-) niin ei niinku ollut niin suurta muutosta ja oli kaikki vanhat tyypit yms. Ja mulla on siellä lukiossa yks hyvä kaveri ja se on tosi tärkeetä et se on siellä koska lukiossa on oikeesti ihan hirvee määrä kaikkii paritehtävii ja muita, joten en varmaan kestäis olla yksin. Lisäksi olisin monesta asiasta ihan pihalla ilman tätä mun kaveria. Esim. kerran niillä oli sijainen ja ne päätti pitää oppitunnin samassa luokassa, kuin niitten edellinenkin tunti oli ja jos mulla ei ois ollut tätä mun kaverii niin en ois tiennyt että näin on, koska siitä ei tiedotettu mitenkään, kun kaikki muut ku kaksarit sai tietää edellisen tunnin aikana siitä. Mut joo, ymmärrän kyllä mitä tarkotat. D: Nykyään en kyl enää missään nimessä vaihtais lukioon enkä sinne tullessani kokenut yhtään kuuluvani sinne, nyt tosin ihan ok. Koen kuuluvani 100% tonne amikseen vaikkei mulla hirveesti kavereita siellä ookkaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten saatte raahattua itsenne kouluun vaikeina päivinä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja