Opiskelu Miten sanon opettajalle että unohdin tehdä läksyt

Opiskelu ja itseopiskelu

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
piti viikon ajan analysoida ja pitää jotain päiväkirjaa ja kysellä joltain naapureilta juttuja eli suorittaa aika iso projekti mut mä unohdin

en viitsis alkaa keksiä mitään eikä oo oikeen mahdollista alkaa jälkeenpäinkään selvittelemään asioita joten nyt voin vaan paljastaa virheeni, mutta en tiedä miten teen sen, kun ei ole edes kunnollista syytä miksen tehnyt, unohdin vaan...
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Se oli vaan niin iso tehtävä ja mua vähän pelottaa se opettaja niin en osaa oikeen muotoilla sitä sille kun se viel muistutti siitä tänään
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Voithan sää tietysti lähettää sille myös viestiä esim wilmassa. Oisko se helpompaa? Jos olisin sun tilanteessa, menisin varmaan tunnin alussa tai lopussa sanomaan sille vaikka "Hei, mää vasta tänään muistin sen päiväkirjahomman. Anteeks, että unohdin. Alan tekemään sitä tänään. Toivottavasti mun myöhästyminen ei aiheuta sulle lisävaivaa. Sopiiko, jos palautan sen x päivänä?"
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Voithan sää tietysti lähettää sille myös viestiä esim wilmassa. Oisko se helpompaa? Jos olisin sun tilanteessa, menisin varmaan tunnin alussa tai lopussa sanomaan sille vaikka "Hei, mää vasta tänään muistin sen päiväkirjahomman. Anteeks, että unohdin. Alan tekemään sitä tänään. Toivottavasti mun myöhästyminen ei aiheuta sulle lisävaivaa. Sopiiko, jos palautan sen x päivänä?"
Kiitos, lähetin jotenki näin!
 
Ylös Pohja