Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten selvitä kesätyöhaastattelusta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="almanakka" data-source="post: 100661" data-attributes="member: 244"><p>Olen saanut kaikki paikat oikeastaan jo ennen haastattelua, kesätyösetelillä hakiessa pelkkä puhelinsoitto riitti. Ensimmäistä "kunnon" kesätyötä varten tavattiin esimiehen kanssa ja tapaamisessa hän kysyi, miksi juuri minut pitäisi palkata. Siihen vastasin että olin tarkka ja tottunut olemaan jaloillani, mikä oli ko. työssä tärkeää. Sitten kirjoitettiin sopimus.</p><p></p><p>Olin sitä ennen hakenut Prisman kassaosastolle. Haastattelussa en osannut mainita S-ryhmästä edes mitään perusasioita kuten asiakasomistajuutta, vaan selitin jotain että "löytyy erilaisia kauppoja, ravintoloita ja hotelleja" :D Muutenkin vastailin tosi ympäripyöreästi ja epävarmasti kaikkeen, ja musta jäi ehkä vähän sellainen vaikutelma, etten olisi kovin uskottava asiakaspalvelija.</p><p></p><p>Eli muista pohtia missä olet hyvä, missä voisit kehittyä, ja mitä kaikkea mitä voisit osaamisellasi tarjota yritykselle (ei pelkästään miten itse hyötyisit)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="almanakka, post: 100661, member: 244"] Olen saanut kaikki paikat oikeastaan jo ennen haastattelua, kesätyösetelillä hakiessa pelkkä puhelinsoitto riitti. Ensimmäistä "kunnon" kesätyötä varten tavattiin esimiehen kanssa ja tapaamisessa hän kysyi, miksi juuri minut pitäisi palkata. Siihen vastasin että olin tarkka ja tottunut olemaan jaloillani, mikä oli ko. työssä tärkeää. Sitten kirjoitettiin sopimus. Olin sitä ennen hakenut Prisman kassaosastolle. Haastattelussa en osannut mainita S-ryhmästä edes mitään perusasioita kuten asiakasomistajuutta, vaan selitin jotain että "löytyy erilaisia kauppoja, ravintoloita ja hotelleja" :D Muutenkin vastailin tosi ympäripyöreästi ja epävarmasti kaikkeen, ja musta jäi ehkä vähän sellainen vaikutelma, etten olisi kovin uskottava asiakaspalvelija. Eli muista pohtia missä olet hyvä, missä voisit kehittyä, ja mitä kaikkea mitä voisit osaamisellasi tarjota yritykselle (ei pelkästään miten itse hyötyisit) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miten selvitä kesätyöhaastattelusta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja