Opiskelu Miten teidän opiskelut sujuu

Opiskelu ja itseopiskelu

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Yliopistossa historiaa. Monta vuotta homma kusi perusteellisesti, mutta kulunut vuosi on ollut ihan kohtuu tehokas. Kandivaiheen loppu alkaa pikkuhiljaa häämöttää.
Hyvää että on alkanut menemään paremmin! Onko paljon vielä kurssitöitä tehtävänä?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Nyt mä taas oon istunut 2h kirjastossa tekemättä mitään. Miksi on niin vaikeaa alottaa kun olen jo niin lähellä loppua. Tiedän että mitä nopeammin alotan niin sitä nopeammin pääsen loppuun mutta kun procrastinating is a real struggle 😫
Se on vaan niin hankala alottaa ja sit keskittyä olennaiseen :Z mun pitäs tehä valtiotutkielma mutta en saa aikaseks..
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Nyt mä taas oon istunut 2h kirjastossa tekemättä mitään. Miksi on niin vaikeaa alottaa kun olen jo niin lähellä loppua. Tiedän että mitä nopeammin alotan niin sitä nopeammin pääsen loppuun mutta kun procrastinating is a real struggle 😫
Voi eih, vihaan kun noin käy. D:
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
En ole tällä hetkellä koulussa, mutta hain yhteishaussa sekä suomen että englannin kieltä opiskelemaan yliopistoon. Enemmän toivon, että pääsisin enkun puolelle koska se vaikuttaa inasen kiinnostavammalta :)

Oon aina ollut huono koulussa, joten mun pääsykokeisiin luku on vähän jäänyt. Enkkua tulee kuitenkin päivittäin käytettyä, joten periaatteessa oon sitä vähän ”harjoitellut” (?)
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
En ole tällä hetkellä koulussa, mutta hain yhteishaussa sekä suomen että englannin kieltä opiskelemaan yliopistoon. Enemmän toivon, että pääsisin enkun puolelle koska se vaikuttaa inasen kiinnostavammalta :)

Oon aina ollut huono koulussa, joten mun pääsykokeisiin luku on vähän jäänyt. Enkkua tulee kuitenkin päivittäin käytettyä, joten periaatteessa oon sitä vähän ”harjoitellut” (?)
Oi vitsit, kuulostaapa mielenkiintoselta.
 
Ylös Pohja