Aihe vapaa Miten teidän päivä on mennyt?

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo ois kiva kuulla miten muiden päivä on mrnnyt toivottavasti paremmin ku mulla
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
eilen oli kyllä ihan kiva päivä. mulla oli vapaata niin nukuin 11 tunnin unet ja päivän katsoin lempisarjaani. illalla käytiin avokin kanssa syömässä.

nyt tänään on mennyt ihan opiskelujuttujen parissa eikä ole illaksikaan mitään kummempia suunnitelmia.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
eilen oli kyllä ihan kiva päivä. mulla oli vapaata niin nukuin 11 tunnin unet ja päivän katsoin lempisarjaani. illalla käytiin avokin kanssa syömässä.

nyt tänään on mennyt ihan opiskelujuttujen parissa eikä ole illaksikaan mitään kummempia suunnitelmia.
Ompa kiva vapaa päivät on kyllä ihania ku voi nukku just 11 ,mitä sarjaa sä katoit
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
solsidan :D ruotsalainen komedia jota näkee mm. areenasta ja cmoresta. ihan aliarvostettu, suomessa ainakin.
Juu oon kuulluk
ki tosta solsidanista itellä ei kyl menny eilinen päivä hyvin koska auto ajo mua pahki yhel suojatiel just ku olin busdista päässy ulos ja lähteny kauppaan kävelee ja vaikka se auto nyt ajo muhun pahki ja pyörähdin siit auton konepellin päältä maahan nion dilti menin kauppaan ku ei murtumia ollu ja sit ku menin päivystykseen jouduin tarkkailuun ja siel olin siel kahteen eikä kipulääkkeetkään auttanu kipuihin mitä tuli siit auto onnettomuudesta
 
Ylös Pohja