Aihe vapaa Mitenkä jotkut osaa lukea vaan digitaalista kelloa muttei sitä toista

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mulle se toinen on paljo helpompi ja hahmotan ajan paljo helpommin sillä. Eilenki kun mulle ilmoitettiin että alkaa 19.30 ja tunti aiemmin pitää olla paikalla nii kolme kertaa varmistin että lähenhän varmasti oikeeseen aikaan ja piti laskee se tommosen seinäkellon avulla xD ymmärrän kyllä että 18.30 pitää olla paikalla mutta mun on jotenki vaikee ymmärtää että mikä aika se on tai niinku en osaa selittää mutta pointti oli se että miten digikello voi olla joillekki helpompi
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
197
Reaktioarvo
232
mulle taas analoginen kello ei pitkään aikaan sanonut yhtään mitään, digikello on oikein helppo
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
analogisesta kellosta saa paremmin selvää, ei miulla muuten olisi niitä neljää huoneessani
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,166
Reaktioarvo
8,521
Koska sitä ei ole opetettu, kun nykypennut tuijottavat pikkupennusta alkaen tyhmentäviä laitteita. Eihän ne edes lue Aku Ankkaa, niin voimme odottaa että väestö tyhmenee hetkessä.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Koska sitä ei ole opetettu, kun nykypennut tuijottavat pikkupennusta alkaen tyhmentäviä laitteita. Eihän ne edes lue Aku Ankkaa, niin voimme odottaa että väestö tyhmenee hetkessä.
Aku ankan lukeminen pitäis kuulua ihmisen velvollisuuksiin
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on lieviä hahmotusvaikeuksia ja kesti valehtelematta jonnekin seiskaluokalle asti että opin katsomaan normikelloa ilman että siinä on väkäset numeroiden kohdalla joita laskea ja vieläkin joudun joskus hetken miettimään kun kaikki ajat ei hahmotu pelkällä vilkaisulla :D digitaalinen on taas aina ollut ihan selkeä, joten katon edelleen kännykästä kelloa vaikka mulla ranteessa onkin melkein aina normikello
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,696
Reaktioarvo
1,627
Ite hahmotan digitaalisesta kellosta ajan nopeemmin (varsinkin sillon, kun oon väsynyt (milloin tosin en olisi, ehheh) tai muuten vaan keskittyminen ei toimi tarpeeks hyvin) - mutta kyllä mää viisarikelloakin ymmärrän, kun vaan tuijotan sitä tarvittaessa riittävän pitkään. Ehkä mulla sit on jotain lieviä hahmotusvaikeuksia - mistäs sitä ikinä tietää. Oon ilmeisesti aika hyvä numeroiden kanssa, joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mä en ymmärtänyt digitaalista kelloa vielä 10-vuotiaana :D en tiedä miksi.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Osaan molempia mutta analogista kelloa joudun tuijotella pari millisekuntia pidempään
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Mulla meni aika kaua että opin digitaalisen kellon. Nykyää sujuu molemmat suht hyvin.
 
Ylös Pohja