Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
mitkä on parhaat icaniwillin trikoot?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 57707" data-attributes="member: 386"><p>tein tänne joku aika sit keskustelun siitä että tarviisin uudet treenitrikoot, niin tehäänpä nyt erikseen nimenomaan icaniwillin trikoista :D oon päättäny tilata sieltä, kun siellä on maanantaihin asti kesä-ale ja aika hyviäkin tarjouksia. miulla on siis tällä hetkellä parit niken trikoot, mutta molemmat hiostaa ja kutittaa kun on semmosta liukasta kangasta, ja molemmissa on myös joitain ihmeellisiä kovia saumoja jotka tuntuu pahalta. tarviisin ennen kaikkea ihan perus mustia trikoita ja just semmosia pehmeitä materiaaliltaan. oon tuntoaistiyliherkkä, niin selvästikään tommoset liukkaat materiaalit ei yleensä oo mua varten, kun iho suuttuu heti ja alkaa mieletön kutina ja hiostus D: on vaikeeta löytää housuja, jotka on samaan aikaan napakat muttei kuitenkaan purista. niiden pitäs myös istuu vyötärön kohalta hyvin, kun monesti trikoot joko valuu tai lähtee siitä vyötärön kohalta rullautumaan jotenkin oudosti vaikka olis oikee koko. mutta nyt siis saa ehdotella ihan vapaasti D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 57707, member: 386"] tein tänne joku aika sit keskustelun siitä että tarviisin uudet treenitrikoot, niin tehäänpä nyt erikseen nimenomaan icaniwillin trikoista :D oon päättäny tilata sieltä, kun siellä on maanantaihin asti kesä-ale ja aika hyviäkin tarjouksia. miulla on siis tällä hetkellä parit niken trikoot, mutta molemmat hiostaa ja kutittaa kun on semmosta liukasta kangasta, ja molemmissa on myös joitain ihmeellisiä kovia saumoja jotka tuntuu pahalta. tarviisin ennen kaikkea ihan perus mustia trikoita ja just semmosia pehmeitä materiaaliltaan. oon tuntoaistiyliherkkä, niin selvästikään tommoset liukkaat materiaalit ei yleensä oo mua varten, kun iho suuttuu heti ja alkaa mieletön kutina ja hiostus D: on vaikeeta löytää housuja, jotka on samaan aikaan napakat muttei kuitenkaan purista. niiden pitäs myös istuu vyötärön kohalta hyvin, kun monesti trikoot joko valuu tai lähtee siitä vyötärön kohalta rullautumaan jotenkin oudosti vaikka olis oikee koko. mutta nyt siis saa ehdotella ihan vapaasti D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
mitkä on parhaat icaniwillin trikoot?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja