Keho Mitkä ovat teidän mielestä viehättäviä ulkonäön piirteitä ihmisessä?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mun mielestä pitkät hiukset ja aatelisnenä ovat erityisen viehättäviä piirteitä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Jotain mieleenpainuvaa ja erilaista, oli sitten hiukset, nenä, silmät, kasvojen muoto tai kävely tyyli.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Sellaiset hieman pitkulaiset, kapeat kasvot, kalpea iho ja isot silmät.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
miehissä ruskeat silmät ja pyöreähkö pää. naisissa ainoa mihin kiinnitän selvästi huomiota on tosi poikkeava ja huolella toteutettu pukeutumis- ja meikkaustyyli. miehissä kiinnitän kans tosi paljon huomiota pukeutumiseen ja hiuksiin mutta enemmänkin turn offien muodossa. :D

pidän kuitenkin tosi monenlaisia ihmisiä hyvännäköisenä mut nuo on sellaiset mitkä oon huomannut pidemmällä aikavälillä itselläni painaviksi tekijöiksi. esim mun exällä oli siniset silmät ja pitkät kasvot. :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Isot mutta sirot kädet, vihreät silmät, pisamat, "aikuiset" kasvot. En osaa selittää viimeistä mutta en tykkää liian "virheettömästä" naamasta, ikä saa näkyä ihossa ja ihminen on lähes poikkeuksetta viehättävämpi lähempänä neljääkymppiä ku parikymppisenä.

Se miten ihminen kantaa ittensä vaikuttaa eniten, itsevarmuus ja hyvä olo näkyy ulospäin.
 
Viimeksi muokattu:

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Yleisesti ottaen toisten ulkonäöllä ei ole mulle mitään väliä, mutta tykkään siitä kun ihmiset on epätavallisen näkösiä ja massasta poikkeavia, sellasia joita näkee vaan kerran, en oikeen osaa selittää. Hymy on ihan kiva kans, kun se on aitoa, ja uniikki tai vanhanaikainen pukeutumistyyli viehättää eritysesti.
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Pojissa viehättää semmonen aito hymy, ja varsinkin jos hymyilee todella paljon. Lisäks jotenkin tykkään ihan super paljon jos on baby face ja söpö :) en aina ymmärrä itteeni :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Silmät ja silmäripset. Kiinnitän ihimisissä huomiota ekana niihin
Sit kädet, semmoset ns. "muusikonkädet" (pitkät, hoikat ja verisuonet pinnassa) on aina tosi kivan näköset (itellä on sellaiset ja välillä tuntuu vähän hassulta ku oon nähäny ainoastaan miehillä tämäntyylisiä käsiä haha)

Ja ku itellä on tosi palijon pisamia ja luomiaki nii kiinnitän heleposti huomiota siihenkin jos toisella ihimisellä on. Plus tietyissä tapauksissa myös hiustyyli.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Silmät ja aito hymy, usein yhdistettynä.

Hauska fakta: Kun hymyilen oikeasti kunnolla, silmäni menevät niin että ne näyttävät olevan kiinni.
 
Ylös Pohja