Mp habbo?

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Mikä on teiän suhde habboon? :) :) Ootteks nostalgiatrippailijoita vaiko kenties uutta sukupolvea? Entä onks teillä paljon kamaa? Hienoi huoneita?

Ite palasin nostalgisoimaan sinne viime kevään ryysiksessä ja aijai.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Habbo oli hauska peli ja tapasin siellä kivaa porukkaa. Osaan heistä pidin yhteyttä pitkän aikaa myös Habon ulkopuolella
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon nostalgiatrippailija, tosin en ole tehnyt paluuta habboon vaan tyydyn pelkästään muistelemaan. Mulla oli huone jossa oli jonkin verran kamaa sekä menin jopa "naimisiin" habossa XD Kaverini yritti opettaa mua pöllimään kamoja muilta, mut jäätiin kiinni ja bannit tuli. Oi että sitä kuumotusta, pelkäsin että poliisit tulee hakemaan kotoa (olin tosiaan ihan lapsonen silloin). Yleensä ottaen käytin habboa pelkästään keskustelukanavana tuon yhden kaverini kanssa, en juurikaan uskaltanut jutella siellä vieraille lukuun ottamatta tuota yhden päivän kestänyttä avioliittoani. 🤭
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
nostalgiatrippailija täällä myös, pelasin viimeksi varmaan 10-12v sitten ennenku menin gosuun. oli ekoja nettipelejä mitä pelasin.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Välillä siellä käyn pyörähtämässä. Ehkä vähän jo kuollut mesta. Aikoinaan sitä tuli pelattua ihan helvetisti.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
taisin joku aika sitten käväistä siellä D: sinänsä ihme et siel viel porukkaa pyörii, tai ainaki vois kuvitella että ei.
muistaakseni 12 vuotta sitten rekisteröidyin sinne ja aika kauan kävinkin, sit aloin käymään gosussa ja habbo unohtui D: tapasin siel yhden mun ystävän, ja ollaanki tänä vuonna tunnettu toisemme 11 vuotta.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En edes tiennyt sen olevan edelleen olemassa. Omaa käyttäjää en koskaan tehnyt sinne, mutta kavereiden tai siskon pelaamista siellä oli hauskaa seurata sivusta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Uusi käyttäjä eli n. 2 vuotta.

En tajua koko ideaa että miten siellä saa jotain ostettua tai siis millä saa sitä leikkirahaa jolla ostaa jotain.



Ainakin joulun aikaan siellä oli jotain virtuaalisia nuorisotiloja, koska oikeita ei ole voitu pitää auki. Luulen että on vieläkin, mutta en ole käynyt katsomassa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Pyörähdin siellä joskus kauan kauan sitten, mutta en muista teinkö siellä edes kauheasti mitään, kun olin tyyliin kakkosella ja habbo unohtui äkkiä kun tein tilin gosuun. muistan kuitenkin etäisesti miltä siellä näytti ja sen jonkun tukkipelin ja netaribussin tai mikä olikaan :D
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja