Aihe vapaa mp lempi kakku

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
todella hienoja kaikki! omat lempparini ovat varmaankin tuo mansikkakakku vasemmasta alareunasta, kolmas ylimmältä riviltä ja vasemmassa yläreunassa oleva. 😍
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
super vaikee päättää, kun kaikki on niin ihania! <3 mutta miun lempparit on varmaan tuo pinkki, jonka kohalla lukee "parhaat palat" ja ekan rivin kolmas kakku :3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Noi kaikki on kyllä tosi upeita:D joten vaikee päättää, mutta mun suosikit on ehkä noi vasemman yläreunan pinkki ja sininen kakku, jotka on toisella rivillä vierekkäin<3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kolmas ylärivissä dominokeksi kakun vieressä oleva kakku vangitsi heti katseeni!
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Oi onpa hyvän näkösiä kaikki :p
Ulkonäöllisesti mua eniten viehättää tuo vasemmalta laskettuna toisen rivin toisiksi ylin sinihopea kakku. Todennäköisesti mieluiten söisin kuitenkin tuon sen alapuolella olevan, kun näyttäis olevan jonkun sortin kinuskikakku ja kinuski on parasta, mitä maailmasta löytyy<3
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Oi onpa hyvän näkösiä kaikki :p
Ulkonäöllisesti mua eniten viehättää tuo vasemmalta laskettuna toisen rivin toisiksi ylin sinihopea kakku. Todennäköisesti mieluiten söisin kuitenkin tuon sen alapuolella olevan, kun näyttäis olevan jonkun sortin kinuskikakku ja kinuski on parasta, mitä maailmasta löytyy<3
kiitos <3 juu se alempi on tyrni-kinuski kakku! :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
toinen rivi ni siitä vasemmalta noi kaksi ensimmäiatä, sit toi isommas kuvas oleva ja yksisarvinen D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Noi kaikki on kyllä tosi upeita:D joten vaikee päättää, mutta mun suosikit on ehkä noi vasemman yläreunan pinkki ja sininen kakku, jotka on toisella rivillä vierekkäin<3
pakko kyllä sanoa, että noi kaks on myös super hienoja D: meinasin ensin mainita nekin, mutta sit en jostain syystä maininnukaan ja myöhemmin se jäi vaivaamaan :D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,996
Reaktioarvo
8,482
Tuo missä turkoosi "perhosen siipi", vasemman neljän ylänurkan alin oikea siis!
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Todella kauniita kaikki! Hienoimmat on ehkä nuo vierekkäiset pinkki ja sininen kakku ylhäältä vasemmalta, mutta haluaisin maistaa oikean ylänurkan kakkua ja tuota, jonka päällä on marjoja ja vaaleita keksejä.
 
Ylös Pohja