Aihe vapaa Muistan vieläki ku viimekesänä

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Meijän koira vähän tappeli jonku kissan kans ja tein sitten demiin kesun aiheesta ja sain kauheesti valitusta kissanomistajilta "Pitäisit koiras kiinni" jn ja vähän meni tunteisiin ku säikähin sitä niitten tappelua niin kauheasti DD:

En kyllä vieläkään käsitä mitä tein niitten mielestä väärin???
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Paha sanoa kun en tiiä mitä on tapahtunut
Siis olin mun pikkuveljen kanssa käyttämässä kahta meijän koirista lenkillä. Sitten toinen niistä hyppäs ojaan ja siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä ku ne monesti käpyttelee ojissa. Sitten kuulu joku mikälie ääni ja siellä ojassa oliki kissa. Noh, ne siinä vähän tappeli ennenku saatiin koira kauemmaksi ja kissa lähti sitten karkuun ja jatkettiin matkaa :D: koiralle tuli pari naarmua ja kissasta en ees tiiä, vielä se on hengissä... NIIN JA KOIRAT OLI KIINNI JA KISSA IRRALLAAN OJASSA!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Siis olin mun pikkuveljen kanssa käyttämässä kahta meijän koirista lenkillä. Sitten toinen niistä hyppäs ojaan ja siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä ku ne monesti käpyttelee ojissa. Sitten kuulu joku mikälie ääni ja siellä ojassa oliki kissa. Noh, ne siinä vähän tappeli ennenku saatiin koira kauemmaksi ja kissa lähti sitten karkuun ja jatkettiin matkaa :D: koiralle tuli pari naarmua ja kissasta en ees tiiä, vielä se on hengissä... NIIN JA KOIRAT OLI KIINNI JA KISSA IRRALLAAN OJASSA!
Jaa no en tiiä en ota kantaa
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
No siis ei mun mielestä ois muuten kissanomistajan vika mutta sehän se pitää kissaansa irti :D:
No siis sitenhän juu... Mutta toisaalta kissat on yleensä vapaana D:
Ymmärrän tietysti pointin (!!) ja kyllähän se tottakin on.
Vaikka kissat vapaana kylläkin ovat kaikkialla muualla paitti kaupungeis D:
 
Ylös Pohja