Muistatteko kun halusin saada lyhennettyä hampaiden pesuaikaa pelastaakseni kiilteeni?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
No otimpa yhden jo jonkun aikaa sitten keksimäni idean taas käyttöön ja se siis on sellainen että:
Tiedätkö mikä on valaskyykky?=siis leveä kyykky
No se valaskyykyn se asento toimii koska se alkaa sattumaan jos on liian pitkään ja pitää muutenkin paremmin läsnä kun ei siihen halua unohtua mielellään.

+saanpahan lisää jalkavoimaa
++en sotke hammastahnalla vaatteita kun olen lähempänä allasta enkä pyöri ympäriinsä tekemistä vailla
 

Sakrablaa

Uusi
Liittynyt
18.4.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
37
Ovelaa. Ite oisin varmaan vaan pistäny ajastimen aina aktiivisuusrannekkeesta päälle jos mulla olis tommonen ongelma.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itselläni ei tuota ongelmaa ole kun omistan sähköhammasharjan joka alkaa tärisemään julmetusti kahden minuutin kohdalla ja sammuu itsekseen jos on yli kolme minuuttia päällä yhteen menoon.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Ovelaa. Ite oisin varmaan vaan pistäny ajastimen aina aktiivisuusrannekkeesta päälle jos mulla olis tommonen ongelma.
Itselläni ei tuota ongelmaa ole kun omistan sähköhammasharjan joka alkaa tärisemään julmetusti kahden minuutin kohdalla ja sammuu itsekseen jos on yli kolme minuuttia päällä yhteen menoon.
Siis on mulle ajastimellinen sähköhammasharja mut unohun kahdeksi minuutiksi pesemään yhtä pintaa
 
Ylös Pohja