irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,782
Öhh jjjoo?ja ootas tarkistan yhen jutun
Öhh jjjoo?ja ootas tarkistan yhen jutun
lol miks mulla näkyy erilailla toi .jpg kohtaÖhh jjjoo?
Katokku piti ottaa screenshot ja vainoharhaisuudessani halusin siitä rajata puhelimeni ilmoitukset jne pois ha kun sitä ei varasijalla voi suoraan tehdä.lol miks mulla näkyy erilailla toi .jpg kohta
joo näkyy :DKatokku piti ottaa screenshot ja vainoharhaisuudessani halusin siitä rajata puhelimeni ilmoitukset jne pois ha kun sitä ei varasijalla voi suoraan tehdä.
Ja ää siinäkö näkyy tiedot mistä se kuva on....äää
Joo ei ei en sentään:Djoo näkyy :D
//edit: säikähin että oot joku mun kaveri jolle oon whatsapissa laittanu ton kuvan..
kiinni jäit..Joo ei ei en sentään:D
Sinäpäs...kiinni jäit..
Mistä..?Sinäpäs...
En tiedä...Mistä..?
Kuu valehtelee, eli jos pistät sormen pystyyn kuun vasemmalle puolelle, ja muodostuu K eli "kasvaa" = kuu on pienenemässä, kun taas jos muodostuu P:n näköinen muoto eli pienenee = kuu kasvaa.
Toi kuujuttu opetettiin mullekkin lapsena ja siitä nykyäänkin aina katson sen.Kelloa käännetään aina lähimpää kesää kohti (jos kuvittelee kellotaulun tunnit kuukausiksi, eli taaksepäin jos ollaan syksyllä, ja eteenpäin jos ollaan keväällä)
Nestettä** saakelin autocorrectLol kehitin semi sairaan muistisäännön ruotsin substantiivien monikon epäsäännöllisiin päätteisiin ryhmien mukaan.
Nehän on siis:
1. Or
2. Ar
3. Er
4. N
5. -
Joten: ORgasmi-ARto ERittää Nestessä viivana (-).
mä teen ain samal tyylil tai tänään selitin pinta-alan muunnoksia jotenkin että selitin nuuskasta, mutta tuki virhe tarinaan niin koko juttu meni sit siin.Lol kehitin semi sairaan muistisäännön ruotsin substantiivien monikon epäsäännöllisiin päätteisiin ryhmien mukaan.
Nehän on siis:
1. Or
2. Ar
3. Er
4. N
5. -
Joten: ORgasmi-ARto ERittää Nestessä viivana (-).
ei ku kappas perkule tuollahan on mainittu noi ruotsin monikon jutut no nii siihen se erno liittykin :DDpormestari erno (liittyi jotenkin ruotsin kielioppiin, ei mitään muistikuvaa millä tavalla)
sui S L (joku maantiedon juttu, en muista tästäkään sen kummemmin että mihin tää liittyi)
Mä nykyään muistan ainakin ilmansuunnat väli-ilmansuuntineen vain englanniksi kun niitä tulee paperille toisinaan töissä kirjoiteltua. Ja niistäkin vain noita lyhenteitä.Väli-ilmansuunnat: Korillinen Kaljaa Loiskahti Lumeen.